SUV 1.republiky -Tatra
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SUV 1.republiky -Tatra
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tady je krásný příklad, jak s pár koníky lze udělat velkou střelbu.Hlavně v tom lese, to je neuvěřitelné. To dnešní vypiplané kraksny s dvěma turby , stovkami HP a milionem "užitečných věci" by stály před lesem a zmuchlaný střelec si může tak pustit pohřební muziku a přemýšlet, proč jen já pitomec vyhodil mego a půl a je mi to k ho.nu...
nepropadat panice...
Já myslím ty úžasné "JEEPY" pro civilní provoz, kteří sice mají "čtyřkolku", ale jsou tak dobré jezdit do kina nebo na shromaždiště snobů..Jsou jich teď plné parkoviště, když jsou slevy, často mají stovky HP a také jsem viděl genia, který na tuaregu měl obruče , že jsem si říkal, ten vůl tam má opravdu tu gumu navuklanizovanou jako Hakl, tak 3 cm silnou.Svět se zbláznil a lidé s ním..
nepropadat panice...
Pokud seš proti složitostem, tak tohle je jedna z nich. Tatra je dobrá na videu ale to je asi všechno. Že s tím někdo projel afriku nic neznamená, planetu projel i Přibáň s trabantem.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Tady jde o myšlenku , která udělala Tatra Tatrou, dneska o myšlenky vůbec nejde, v množství píčovin moderní doby není nic světoborného..Vzduchové pérování je jen o pohodlí posádky , stejně jako el. tlumiče, je to to první, co se posere. Když před revoluci í po ní jsme testovali válečnou techniku v terénu, bylo to velmi zajímavé a také tam byli majitelé tehdy moderních aut- ISUZU TROOPER, Mitsubisho Pajero, MB G, Toyota apod. a tam bylo vidět, že ty auta do terénu opravdu jsou..A co máme dnes? Géčko pro magory z Ruska nebo pro úchyly s 500HP , přecpané elektronikou, což jsou výrobky, které vůbec nedávají smysl. Jsou to , KOMPROMISY ani ryba ani rak vhodné pouze pro velká ega , kde jen pravidelný včasný servis umožní těm kraksnám jejich provoz .. Kam jsme se to dostali a kde je nějaká myšlenka? Možná množství tištěných spojů a obrazovek. Jako stroje to je technicky bezcenné zboží..Ale má to výhodu, ta kraksna musí být permanentně napojená na servis, aby majiteli sdělila, vážený zákazníku, váš vůz nám dal informaci, že jste už dojel, takže vydržte na místě, posíláme odtah..A je štěstí, že ta krasna se nevydala do lesa, protože by tam odtahovka nevjela.
nepropadat panice...
Na dobu kašlu, jde o mě a co se týče vzduchu, tak ventilky odcházejí a můj kámoš co má Tuarega od nova a říká, už NIKDY , tak s tím jel do servisu a oni nový měch..Tak se poptal a sehnal jen ventilky, které výrobce údajně nedodává. Což jsem vůl, abych řešil něco, co výrobce ojebal? Ale je jiná doba, lidé u nás si velkou většinu opraví sami a koncern to ví, a jen se pochechtává..
nepropadat panice...
by mě nepřekvapilo když bys měl doma suchou latrínu,koupal ses jednou týdně a vodu do vany si ohříval v brutaru. Tatra je dobrej akorát tak ten nápad. Jinak je to všechno pro provoz uplně k ničemu. Gumy to žere, houpe se to, na břichu to visí dřív než všechno ostatní (na dakar to má uplně jinou přední nápravu protože jinak by s ní drhly každý zhoupnutí), hledání závady těch poddimenzovaných soukolí a ložisek docela zábava, stejně tak propíchlá nebo prasklá manžeta o kus drátu a zatečení vody do nápravy, přístup ke všemu jak k penězům, atd. atd.jericho-3 píše:Tady jde o myšlenku , která udělala Tatra Tatrou, dneska o myšlenky vůbec nejde, v množství píčovin moderní doby není nic světoborného..Vzduchové pérování je jen o pohodlí posádky , stejně jako el. tlumiče, je to to první, co se posere. Když před revoluci í po ní jsme testovali válečnou techniku v terénu, bylo to velmi zajímavé a také tam byli majitelé tehdy moderních aut- ISUZU TROOPER, Mitsubisho Pajero, MB G, Toyota apod. a tam bylo vidět, že ty auta do terénu opravdu jsou..A co máme dnes? Géčko pro magory z Ruska nebo pro úchyly s 500HP , přecpané elektronikou, což jsou výrobky, které vůbec nedávají smysl. Jsou to , KOMPROMISY ani ryba ani rak vhodné pouze pro velká ega , kde jen pravidelný včasný servis umožní těm kraksnám jejich provoz .. Kam jsme se to dostali a kde je nějaká myšlenka? Možná množství tištěných spojů a obrazovek. Jako stroje to je technicky bezcenné zboží..Ale má to výhodu, ta kraksna musí být permanentně napojená na servis, aby majiteli sdělila, vážený zákazníku, váš vůz nám dal informaci, že jste už dojel, takže vydržte na místě, posíláme odtah..A je štěstí, že ta krasna se nevydala do lesa, protože by tam odtahovka nevjela.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI