SUV 1.republiky -Tatra

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08

Příspěvek od tom hanks »

Naposledy upravil(a) tom hanks dne 28 dub 2021, 19:16, celkem upraveno 1 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Myslíš, že ten oheň založil ten teplý vzduch, co ochladil válce..? Není to náhodou např. bufík?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Bufik je buď po kapotou nebo v kabině. A hoří to bez ohlednu na roční období. V létě asi víc, ale to je tím že se víc jezdí. Tohle jde od turba vzadu. Problém je jednak izolace a plastové kryty motory. Spousta lidí to vyhazuje ven po tom co viděli jak to někomu chytlo. Další je mazací trubka oleje k turbu. Je tam klasická hydraulická hadice, od nějaké doby začaly dávat s opletem. Někdo říká že se rozlítne turbo. Nejčastější co jsem viděl je ta mazací trubka. Leje z ní olej na rozpálené turbo. Když řidič zastaví a nechá to běžet a jde se podívat co se děje, jistá smrt auta. Ihned si vzpomenu na 5 případů známých. 8x8 solo. 1x 1.majitel. 2x druhý majitel. (z toho jednou prázdný, jednou plný, jednou plný s asfaltem asi 25 t a ten dojel 1km s hořícím autem, vyklopil na pole aby se to dalo naházet nakladačem vedle do fisnišeru a pak začal hasit- tomu shořely jen ty kryty), jednou solo 6x6 (asfalt 13t a jízda po rovině, mírně z kopce) tam jsem to jel překládat na naše auto traktorbagrem a jednou 6x6 souprava do kopce. Tam to majitel ještě za něco prodal, protože zastavil hned a uhasil to. Koupil za zbytek peněz starýho Actrose a říkal že to měl udělat už dávno. Nesrovnatelný svezení, výkon a hlavně nula oprav.
Viděl jsem jak na válce a hlavy tekla nafta z prasklé vstřikovací trubky a řidič s tím jel 20km a myslel že se za ním práší ale nic nechytlo, tohle je většinou tím olejem na turbu, motor normálně běží a auto hoří.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

kdyby to bylo tak špatný tak se jich loni neprodalo skoro 1200 (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28

Příspěvek od tommi 81 »

stalo se nám to na firmě 2x , pokaždý odlepená vata na výfukách
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Dneska už v tom není vzduch ale Pacar z DAFu i kabinou a ZF převodovkou,tak to už nehoří. A stejně co to je 1200? 4 auta denně? A je to většina podvozky pro speciály do celýho světa který prd najezdí. Jen se na to tatra šasí nemusí montovat další rám a kvůli nosný rouře se rám nekroutí,takže je to asi nejvhodnější na všechno co se na to dá postavit. Konkurence má rámy s tvarovou pamětí. Phoenix Tatru trochu zatraktivnil pro zákazníky sklápěček, ale kdo k tomu autu přijde a podívá se na to v detailech, tak musí uznat, že to je celkově nedomyšlený. Schodů do kabiny jako na Empire(z euro 6 která je o 10cm výšší kvůli většímu intercooleru než euro5 nevidíš před autem ani 2m člověka),v lese trháš všechny větve, volantová tyč s asi milionem kloubků a 5 metrů délky než se to připojí na řízení, který je navíc tak blbě, že vyměnit přední levou manžetu poloosy bude zážitek na celý den, umístění vzduchové jednotky regulace pérovaní na místo, kde při valníkové nástavbě není přístup a bude muset nástavba asi dolů když se to bude muset měnit, atd.. Člověk nyní před důchodem, který jezdil léta na starý 815, pak na Ternu, dostal tehdy v jedný firmě novinku Phoenixe. Zákaznické centrum mu volalo jestli by se u něj mohlo zastavit aby jim sdělil spokojenost a co by vylepšil. Tak napsal A4 z obou stran. Auto je v 6x6 navíc težký na předek. A to je v terénu co? No nyní dostal auto s pevnými nápravami a jak si libuje. Opravdu se přiznejte , kdo ty zázraky obhajujete, kolik s tím máte praxe. Já 22 let. Ještě před 15lety jsem myslel že nic lepšího není. Před 10 už jsem tvrdil opak. Byly doby kdy jsem s tím najezdil 6000km měsíčně. A když jsem to pak najezdil se Scanií myslel jsem, že toho jezdím půlku. Neservanej, nehluchej ,víkendy bez oprav.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

V diskuzi myslíte onen plastový dekl a tepelnou izolaci?

https://youtu.be/aJTjE5iTyQg?t=396
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bimbo, možná kdybys emigroval do států a opravoval jejich trucky, tak bys zase mluvil jinak.S ohledem na to, co píšeš o náklaďácích se divím, proč tak fandíš skvostům z koncernu, když například hvězda jak v terénu i mimo Toyota Lancruiser 2.8 stojí mega a půl a vůči např. Tuaregu, který stojí nesmysl a kde rozdíl v kvalitě a využití je nesrovnatelný. Po práci v dílně na takových sráčích jako je Tatra jet domů a makat na koncernových nedodělcích prostě nechápu. Je vidět, že nejsi v práci moc vytížen, když na to máš chuť. Mě přivezli koncern a už jsem byl nasranej..Možná má na to vliv, že japonci a korejci moc netlačili nesmysly pro "náročné" evropany jako infotaiment a multimediální výbavu, i když jsou v tom jedničky, ale koncern je pobočník Číny a ta přišla na tu pitomost dát tablet na přístrojovou desku. A protože to mastí jak Baťa cvičky, tak tím koncern zasral celou Evropu..A mechán jako ty tomu propadl. :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Jestli chces poradny auto tak si kup poradny americky fullsize pickup a nejaky landcrusier v cele a tebou se muze jit zahrabat
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Prečo sa nad tým rozčuľujes tablet v aute ma už každé jedno auta každá značka včera išiel mercedes okolo a ten už nemá vôbec klasické budíky je tam len tablet kde si robis co chceš je to dobou, hovoríš o tuaregu myslíš ze Q7 alebo mercedes ml sú na tom inak? Každé sa kazí každé ma vzduch a milión blbosti je to auto pre toho kto na to ma a človek co jazdí v aute za 15tis korún to nemôže kritizovať keď na to nemá keď ma človek peniaze chce si užívať nejaké pohodlie tak si predsa nekúpi staré bravo, myslíš ze keby si ten tvoj kamarát nekúpil turka a kúpil si mercedes tak by nenadaval? Ako spomínanú toyotu na nej napríklad vstreky nevydržia niekedy ani 100tis km u tých nových, taktiež landcruiser sú dobré a odolné auta všetko ale staršie modely ako napríklad model 1oo motor 4.2 ktorý je nezmar aj si tie auta držia cenu ale toto neplatí zase u posledného modelu kde je tej elektroniky a tabletu ako to nazyvas a blbosti rozhodne viac. Kto chce opicu musí mať na banany a myslím kto ma na auto. 3mil korún tak ho nejaký blbý servis za 500 - 1000 eur nedokáže položiť
BMW 330 ix
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28

Příspěvek od tommi 81 »

Tomas.cz píše:V diskuzi myslíte onen plastový dekl a tepelnou izolaci?

https://youtu.be/aJTjE5iTyQg?t=396
ty plastový za kabinou ty tam vidět nejsou , ale dík za video , našel jsem to s tou ZŠ o kterým jsem mluvil a můžete porovnat kopřivnický promo s reálným provozem, je to tam v 6:30, bloky na starých zamaštěných paletách pěkně na sebe aby se na tom dalo vůbec dělat místo ve vozíkách z jeklů za pár korun (jakože na ty motory by měly být polohovadla , ale ty jsou drahý ,bohužel ale jenom pro servisy ne na poměry továren) zbytek nastohovanej v Marskách 2 metry do výšky na stole místo pevných regálů asi aby to mohlo někoho pěkně zavalit a hned po tom skvostné pracoviště toho děduly-nápraváře , zkrátka místo kde se zastavil čas. Kdejakej servis je na tom s vybavením líp než tahle manufaktura. Když to člověk vidí tak už je mu jasný jakou tam asi ty lidi mají morálku a proč si musí půlku auta vychytat doma sám to vše za cenu stejnou jako u konkurence. Aspoň že ty kabiny už vyloudily od Dafu ale úplně tím zabili výšku takže nechápu jak s tím někdo může jezdit kolem stromů. Tak mě teď tak napadá když to srovnám s tím tvým videem tomas.cz kde to ty děcka natáčely,že by v Kopřivnici byly ty fabriky dvě ? Ale tu hudbu k tomu vybraly výstižnou , z komedií s Pierrem Richardem coby Francois Perenem ve filmech jako Roztržitý apod.
https://www.youtube.com/watch?v=PIunQISVPh8
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

jericho-3 píše:Bimbo, možná kdybys emigroval do států a opravoval jejich trucky, tak bys zase mluvil jinak.S ohledem na to, co píšeš o náklaďácích se divím, proč tak fandíš skvostům z koncernu, když například hvězda jak v terénu i mimo Toyota Lancruiser 2.8 stojí mega a půl a vůči např. Tuaregu, který stojí nesmysl a kde rozdíl v kvalitě a využití je nesrovnatelný. Po práci v dílně na takových sráčích jako je Tatra jet domů a makat na koncernových nedodělcích prostě nechápu. Je vidět, že nejsi v práci moc vytížen, když na to máš chuť. Mě přivezli koncern a už jsem byl nasranej..Možná má na to vliv, že japonci a korejci moc netlačili nesmysly pro "náročné" evropany jako infotaiment a multimediální výbavu, i když jsou v tom jedničky, ale koncern je pobočník Číny a ta přišla na tu pitomost dát tablet na přístrojovou desku. A protože to mastí jak Baťa cvičky, tak tím koncern zasral celou Evropu..A mechán jako ty tomu propadl. :o

Ja Tatry nedělám 8 let a mám konečně čas se hrabat v těch koncernových srajdach v týdnu a ne o víkendech. A proč bych měl emigrovat? To bys měl spíš ty ne? Ty tu každý třetí den máš splíny jak to tu stojí za nic, jak jsou čehuni a koncern blbci. V USA jich moc nepotkas. Na nezajímavým středozápadě skoro vůbec. Země stvořená pro tebe.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28

Příspěvek od tommi 81 »

Jarda S. píše:kdyby to bylo tak špatný tak se jich loni neprodalo skoro 1200 (hm)
Ono by taky nebylo marný si zjistit kolik se prodá ostatních , jenom když vyrazím do hustýho denního provozu tak těch aut za 2-3 hodiny nepotkám desítky ale stovky tak co je to potom proti tomu 1200 za rok.U nás ty nový vidím jenom u hasičů , když slyším zprávy tak handrkování o zakázky pro vojáky a úspěch se zakázkou někam do Saudský Arábie zase pro vojáky. Erár pro mě není měřítko , ti si rozhazujou jak chcou a ty auta udrží v chodu za jakýkoliv sebenesmyslnější peníze , preventivně se budou ventilovat zprávy typu že když se tomu autu dá co předepisuje výrobce tak funguje , jenže tam úplně chybí to srovnání s konkurencí , proto se mají zakázky vypisovat veřejně a proto je v tom zveřejňování permanentně nějaká levota s obcházením , jak je vidět pod prsty tak je to pro takovýhle kšefty konečná.
Ješte jsem v životě neslyšel nějakej konkrétní výstup z NKÚ kde se ty peníze prodrbaly, vždycky jenom povšechný fráze že na tom a tom ministerstvu se nakupuje zbytečně draze , průser je to pro tu verbež až když naráz vyloženě zmizí nějaká megacifra (viz. Barták a zase Tatra).
Pokud se máme bavit o úspěchu prodejů tak jediným měřítkem jsou pro mě soukromníci který nikoho nepodojí , stráví v tom 10-12 hodin 240 dnů v roce a ne někdo co poprvé do něčeho velkýho sedne pomalu ve třiceti , všechny auta kupují s automatem kterej u soukromníka v Tatře neuvidíš, najedou s tím úplný minimum a do těch křiváren co se jim odehrávaj přímo před očima zásadně nerejou a všude vykládaj jak jsou s tím vším spokojený jenom proto aby je nezkrouhli na penězích. To nejsou žádní hrdinové , natož whistlebloveři.
Apropo kdo si všimnul že Macík s pevnou tentokrát jako Iveco porazil Lopraise (sice to byla Praga (noteeth)) normálně při těhle diskusích se permanentně nadhazuje Dakar a letos ani ťuk , nerozumím. Nebude to tím že Čech Čecha a ne poprvé,že.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bimbo co blbneš, co sem pleteš emigraci, kde jsi o ní četl, nejsi již přepracován? Když se člověk dotkne koncernu, ztrácíte hoši glanc. Jsem rád, že jste to popsali tak, jak jste to zažili, já musím podotnout, že jsem se osobně na Tatry ptal kámoše, když jsem je viděl jako nové s nápisem ZD. a byli mi řečeno, že na ně byla velká sleva a tak vzali dvě, ale že ty jejich trambusy byly jednodušší, zatímco Tatra tam toho má nacpáno a začíná se srát. Je to jako se mnou, vždy se na auta dívám z pohledu mechána, který je vždy hlavně u průseru a ne při pohodě za volantem. Takže když mi ukážou nový model , tak mnohý čehům zjihne, co to tam všechno má to krásné nové auto , ale já sprásknu ruce nad tím a řeknu kurva jak tady budu vyndavat třeba radiátor topení, popřípadě jinou součástku. Nebo mi vyprávějí kolik to má HP a já si říkám, jak dlouho tohle vydrží, když turba topí kousek od hlav? Takže když jsem jel s Audi, tak jsem si říkal, když jsem podržel spojku, vole bacha než se to rozsype a budeš zase ležet pod vlastním autem. A co se týče zmínky o amerických autech, tak šlo o to, jak bys asi o nich mluvil, kdybys je musel opravovat. Protože je známo, že evropská osobní auta jsou v USA drahá, ale že se serou víc než americká...Jinak to chce klid, já vím že ten Jericho je hrozný a plká věci, které neradi slyšíte, protože v Čechách jsou věci, o kterých se nemluví.. :roll:
nepropadat panice...
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28

Příspěvek od tommi 81 »

A tady jsou ti co jim berou nejvíc kšeftů , schválně kdo najde pět rozdílů (noteeth)
https://www.youtube.com/watch?v=qKXDVk-Muh4
Třeba ty riflišťata co má na sobě na začátku ten co vkládá ty písty do hrnců proti tomu nápravářovi v Kopřivnici a když se zahledím do dáli tak ty stěny těch budov budou mít taky něco do sebe když se tam v zimě nekouří od huby ( zajel si tam někdo jako já podívat se přes plot v jakým stavu je ten areál ?)
Zajímalo by mě jestli ten bílej límeček z Tatry kterej v té mé historce z veletrhu si tak stál za jejich úrovní práce taky bydlí v takovým skvotu nebo že by měl něco lepšího ? Jezdí v jejich 613,700 nebo má něco lepšího ?
A dál už je to nuda , furt to samý , roboti , automaty , kořeni v čistých hadrech , áčkový podlahy , světlo ... https://www.youtube.com/watch?v=qKXDVk-Muh4
https://www.youtube.com/watch?v=jGLBdyyGcQY
https://www.youtube.com/watch?v=9EpXH7spXgU
https://www.youtube.com/watch?v=p90Ahn61a_E
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“