SUV 1.republiky -Tatra

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

SUV 1.republiky -Tatra

Příspěvek od jericho-3 »

nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Nato ake to ma galusky bez drapaku to dosť prešlo ale veľa robí ta zadná náprava.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

To je Tatra,ta nezná bratra.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tady je krásný příklad, jak s pár koníky lze udělat velkou střelbu.Hlavně v tom lese, to je neuvěřitelné. To dnešní vypiplané kraksny s dvěma turby , stovkami HP a milionem "užitečných věci" by stály před lesem a zmuchlaný střelec si může tak pustit pohřební muziku a přemýšlet, proč jen já pitomec vyhodil mego a půl a je mi to k ho.nu... (LOL)
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Jericho dnes sú zase vozy co slúžia armáde trosku na inej úrovni ako ta tatra co si poslal napríklad taký aligátor
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já myslím ty úžasné "JEEPY" pro civilní provoz, kteří sice mají "čtyřkolku", ale jsou tak dobré jezdit do kina nebo na shromaždiště snobů..Jsou jich teď plné parkoviště, když jsou slevy, často mají stovky HP a také jsem viděl genia, který na tuaregu měl obruče , že jsem si říkal, ten vůl tam má opravdu tu gumu navuklanizovanou jako Hakl, tak 3 cm silnou.Svět se zbláznil a lidé s ním.. :)
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Turek toho v teréne ale zvládne naozaj dosť majú aj svoje fórum a chodia na výpravy do celého sveta
BMW 330 ix
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Pokud seš proti složitostem, tak tohle je jedna z nich. Tatra je dobrá na videu ale to je asi všechno. Že s tím někdo projel afriku nic neznamená, planetu projel i Přibáň s trabantem.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tady jde o myšlenku , která udělala Tatra Tatrou, dneska o myšlenky vůbec nejde, v množství píčovin moderní doby není nic světoborného..Vzduchové pérování je jen o pohodlí posádky , stejně jako el. tlumiče, je to to první, co se posere. Když před revoluci í po ní jsme testovali válečnou techniku v terénu, bylo to velmi zajímavé a také tam byli majitelé tehdy moderních aut- ISUZU TROOPER, Mitsubisho Pajero, MB G, Toyota apod. a tam bylo vidět, že ty auta do terénu opravdu jsou..A co máme dnes? Géčko pro magory z Ruska nebo pro úchyly s 500HP , přecpané elektronikou, což jsou výrobky, které vůbec nedávají smysl. Jsou to , KOMPROMISY ani ryba ani rak vhodné pouze pro velká ega , kde jen pravidelný včasný servis umožní těm kraksnám jejich provoz .. Kam jsme se to dostali a kde je nějaká myšlenka? Možná množství tištěných spojů a obrazovek. Jako stroje to je technicky bezcenné zboží..Ale má to výhodu, ta kraksna musí být permanentně napojená na servis, aby majiteli sdělila, vážený zákazníku, váš vůz nám dal informaci, že jste už dojel, takže vydržte na místě, posíláme odtah..A je štěstí, že ta krasna se nevydala do lesa, protože by tam odtahovka nevjela. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo, to je všechno pravda, ale taková je prostě doba, můžem o tom filozofovat donekonečna ale už se nic nezmění.. ;)
Na druhou stranu dokážeš si představit někam vyjet s tou tatrou z odkazu dnes? Tak možná na nějakou srandaakci jako když my s SDH vyjedeme s válečným Superbem na parádu :D
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

A druha strana to co vydrží ten vzduchový podvozok dnes tak v tej dobe mal motor už dve GO za sebou.
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Na dobu kašlu, jde o mě a co se týče vzduchu, tak ventilky odcházejí a můj kámoš co má Tuarega od nova a říká, už NIKDY , tak s tím jel do servisu a oni nový měch..Tak se poptal a sehnal jen ventilky, které výrobce údajně nedodává. Což jsem vůl, abych řešil něco, co výrobce ojebal? Ale je jiná doba, lidé u nás si velkou většinu opraví sami a koncern to ví, a jen se pochechtává.. :?
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Kto chce opicu musí mať aj na banany a očividne ho chcel servis obtiahnut a ak to bol autorizak tak to tak platí všade aj vo fiate aj alfe nikde sa s tebou neseru všade nový diel aby si ho mechanik mohol ešte bokom predať, česť vynimkam poznám aj také autorizaky kde sa snažia pomôcť.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

jericho-3 píše:Tady jde o myšlenku , která udělala Tatra Tatrou, dneska o myšlenky vůbec nejde, v množství píčovin moderní doby není nic světoborného..Vzduchové pérování je jen o pohodlí posádky , stejně jako el. tlumiče, je to to první, co se posere. Když před revoluci í po ní jsme testovali válečnou techniku v terénu, bylo to velmi zajímavé a také tam byli majitelé tehdy moderních aut- ISUZU TROOPER, Mitsubisho Pajero, MB G, Toyota apod. a tam bylo vidět, že ty auta do terénu opravdu jsou..A co máme dnes? Géčko pro magory z Ruska nebo pro úchyly s 500HP , přecpané elektronikou, což jsou výrobky, které vůbec nedávají smysl. Jsou to , KOMPROMISY ani ryba ani rak vhodné pouze pro velká ega , kde jen pravidelný včasný servis umožní těm kraksnám jejich provoz .. Kam jsme se to dostali a kde je nějaká myšlenka? Možná množství tištěných spojů a obrazovek. Jako stroje to je technicky bezcenné zboží..Ale má to výhodu, ta kraksna musí být permanentně napojená na servis, aby majiteli sdělila, vážený zákazníku, váš vůz nám dal informaci, že jste už dojel, takže vydržte na místě, posíláme odtah..A je štěstí, že ta krasna se nevydala do lesa, protože by tam odtahovka nevjela. :)
by mě nepřekvapilo když bys měl doma suchou latrínu,koupal ses jednou týdně a vodu do vany si ohříval v brutaru. Tatra je dobrej akorát tak ten nápad. Jinak je to všechno pro provoz uplně k ničemu. Gumy to žere, houpe se to, na břichu to visí dřív než všechno ostatní (na dakar to má uplně jinou přední nápravu protože jinak by s ní drhly každý zhoupnutí), hledání závady těch poddimenzovaných soukolí a ložisek docela zábava, stejně tak propíchlá nebo prasklá manžeta o kus drátu a zatečení vody do nápravy, přístup ke všemu jak k penězům, atd. atd.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“