Stránka 1 z 2

chyba p0122

Napsal: 10 led 2021, 18:50
od josef.d
Zdravím,na nissan navara D40 byl problém s vodou v nádrži,bohužel odešlo jak čerpadlo,tak i vstřikovače.Vůbec nešlo natočit.Po výměně čerpadla i vstřikovačů už jezdí,ale pořád je tam tato chyba a nejde smazat.Auto nastartuji na brnk a jezdí,jako z praku,ale občas se stane,že přestane reagovat pedál,tak motor musím vypnout a znovu nastartovat,pak už to zase běží,myslíte že by to mohlo být pedálem,nebo něčím jiným?

Napsal: 10 led 2021, 20:57
od ROMEK
P0122-snimač polohy pedalu plynu je chybový kod takže proto ti nereaguje na plyn . hladaj kolem neho kabeláž kontakty alebo samotný snímač

Napsal: 10 led 2021, 22:23
od josef.d
ten snímač polohy je přímo v pedálu plynu? Ještě jsem zapomněl dodat,je to motor 2488ccm,126kw

Napsal: 11 led 2021, 11:36
od roman1648

Napsal: 11 led 2021, 16:22
od slovacek.milos
[quote="josef.d"]ten snímač polohy je přímo v pedálu plynu?

problém je v tom že ten pedál můžeš proměřovat jak chceš a zjistíš prdlajs, s kabeláží můžeš hýbat, prohlížet, proměřovat,

prostě vyměnit pedál . ;)

Napsal: 11 led 2021, 17:38
od josef.d
No,už na tom laboruju dlouho,už jsem proměřil vedení k ř.j.,vše ok,měl jsem i rozebraný ten senzor na pedálu,tam jsou akorát 4 fousky,který běhají na potenciometru,nebo co to je,zkoušel jsem je trochu přihnout,už šla i smazat ta chyba,ale po delší jízdě tam chyba opět skočila.Holt půjdu shánět pedál.

Napsal: 11 led 2021, 17:56
od slovacek.milos
[quote="josef.d"]No,už na tom laboruju dlouho

mi párkrát pomohlo namazat dráhy potenciometru červenou diavou když to nešlo namazat tak jsem vyvrtal dírečku a nalil ho tam,

podle mě ten poták občas zajiskří, řj obdrží nesmyslný signál a vypne ho, proto měříš ohmetrem, pustíš do pedálu 5V měříš voltmetrem a zjistíš panský kokot, pak napiš jak ti to pojede ;)

Napsal: 11 led 2021, 18:01
od roman1648
Zkus vrakoviště, nový na elitu skoro 15tis...
Cislo dílů jsem našel 18002EA000
Nejlepší vzít starý s sebou ale no

Napsal: 11 led 2021, 18:05
od josef.d
V měřených hodnotách na volnoběh bylo 0,7v a při plném plynu 4,5v,když pedál stlačuji pomalu až do plného,tak na grafu to vše funguje,jak má,no dám pak určitě vědět,když už vás tu otravuju.Jo nový,to je raketa už jsem se ptal zkusím bud´ebay nebo ty vrakáče.myslím,že to pasuje i z pathfindera

Napsal: 11 led 2021, 18:07
od roman1648
V Německu to prodávají od 50eur kdybys to nemohl sehnat dej vedet
U Brna je vrakac na Japonce v Drasove
www.auto-drasov.cz tak je zkus občas tam něco beru a v pohodě

Napsal: 11 led 2021, 18:41
od josef.d
Díky za tip,zkusím se optat v tom Brně. :-)

Napsal: 14 led 2021, 13:15
od josef.d
Tak bohužel pedálem to není,dal jsem tam starší,ale je to všechno stejné.Závada sice smazat jde,ale přesto to pořád blbne.Zkusím ještě dát zkontrolovat ř.j.

Napsal: 14 led 2021, 14:35
od JozefC
Bude zlý preklad dtc - skrtiaca klapka, alebo snímač polohy klapky, ak je zvlášť.

Napsal: 14 led 2021, 15:06
od josef.d
Klapka je zvlášť,mě to píše p0122 senzor škrticího ventilu akceleračního pedálu nebo spínač škrticího ventilu akceleračního pedálu A,signál příliš nízký.Když odpojím konektor ,tak je tam stejná závada,proto běhám pořád kolem toho pedálu.Už jsem poslal tu ř.j.na přezkoumání,tak pak dám vědět.

Napsal: 14 led 2021, 15:18
od JozefC
Ok. Niektoré vozidlá vypisujú pedál a problém je v klapke, presne pri P0122. Niečo sa mi marí, že som toto u nissana opravoval a boli problémové spoje na vedení. Po spojení na priamo letovaním, cvaknutím konektora to fungovalo.