kompresor 1,4TSI motor Seat Ibiza Cupra CAV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kompresor 1,4TSI motor Seat Ibiza Cupra CAV
Prosím o radu ohledně oleje v kompresoru u motoru CAV 1.4TSI , mám olej jak v té plastové skříni co je na bloku motoru tak přímo v komresoru , nevím jestli to tak je dobře? , motor má najeto 53000km
komprersor
byl propálenej píst ,dělá se celej motor a v tom kompresoru je fakt hodně jako by ho tam někdo nalil, ale je pravda ,že by to mohlo být z toho propáleného pístu, protože s tím nějakou dobu jel
Naposledy upravil(a) Gus dne 15 led 2021, 17:17, celkem upraveno 1 x.
Ve své podstatě má koncern odvahu, udělat motor konstrukčně vhodný tak na závody už jen z důvodu složitosti a dát ho do produkčního vozu pro plebejce,což muselo skončit špatně. To jsou prostě Němci, dobří technici, ale vždy zvolí nejsložitější cestu která většinou končí problémy, které se průběžně řeší než nakonec přijde nový motor a tamten odpískají..Ty náklady jsou nesmírné, a mají můj obdiv, že to utáhnou..
nepropadat panice...
Neboj Jericho dělaj to všechny značky a kdo říká že ne lže dvakrát emisni normy je nahnaly do kouta a tak jdou obsahy dolu výkon nahoru předzápal se reguluje až mam to jde jen aby nahnaly desetinku a výsledek nenechal na sebe dlouho čekat auta jsou dnes na urovni pračky jen na to nemáme finance kupovat nové.Tak uděláme elektro to nás zachrání tam nebude nic škodlivého jen to bude 14 dní v kontejneru hořet a pak někdo zaplatí eko likvidaci.😀
ale to jericho nevie pochopiť. Ale tieto 1.4 TSI to neni žiadna sláva, teraz mi kamarát tiež posielal 1,4 TSI 140 000, pôvodné sviece, cievky, išlo to na 2 valce. na treťom diera
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Geo, já mám zato, že nelze něco vyrobit s tím, že to nebude fungovat, normy nenormy. Ale proč to jiné firmy zvládly lépe? Kdysi bylo pravidlo, že u aut s automatem přežily motory velké km. A dnes už to není pravda, automaty podtáčejí motory snad ještě víc než majitelé..Vše je obráceně, ale jak říkáš, el. auta jim uleví ale některé majitele nepotěší..Jak to, že Mustang má zvuk, výkon i trvanlivost a do norem se vejde?
nepropadat panice...