kompresor 1,4TSI motor Seat Ibiza Cupra CAV

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Gus
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 30 bře 2009, 16:16

kompresor 1,4TSI motor Seat Ibiza Cupra CAV

Příspěvek od Gus »

Prosím o radu ohledně oleje v kompresoru u motoru CAV 1.4TSI , mám olej jak v té plastové skříni co je na bloku motoru tak přímo v komresoru , nevím jestli to tak je dobře? , motor má najeto 53000km
Gus
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 30 bře 2009, 16:16

motor CAV

Příspěvek od Gus »

Prosím nevíte koho bych měl kontaktovat kdo by věděl více o tomto kompresoru?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kompresor nemá mazání z motoru, takže ten olej musí být z odvětrání, záleží kolik ho tam je a jestli motor žere olej nebo je s tím nějakej jinej problém, jinak mám taky turbokompresor a je to mastný taky a olej nežere
Gus
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 30 bře 2009, 16:16

komprersor

Příspěvek od Gus »

byl propálenej píst ,dělá se celej motor a v tom kompresoru je fakt hodně jako by ho tam někdo nalil, ale je pravda ,že by to mohlo být z toho propáleného pístu, protože s tím nějakou dobu jel
Naposledy upravil(a) Gus dne 15 led 2021, 17:17, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

50tis. najeto a propálenej píst...vole to snad není možný co to je za xindle (wallbash)
Gus
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 30 bře 2009, 16:16

cav

Příspěvek od Gus »

boužel no (wallbash)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to bude z toho odvětrání jak se s tím jelo. vylejt a jezdit, propálenej píst může být z mnoha příčin, tady ty starší TSI na to trpěly, když se neVIFuje benzín a podtáčí se to, je to hned ;)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud se jezdí podle našeptávače a motor je trvale podtočenej a ještě ve spojení šetřílka a dsg to bylo v drážce pístního kroužku propálený hned.
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 17 říj 2017, 19:31

Příspěvek od Bravomv »

Kolega měl Tiguana ročník cca 2009 nebo 2010, motor 1,4 TSI. První výměna pístu v 35 tis., druhá v 60 tis.. První oprava na záruku, druhá na kulanci, pak to prodal áčkám za slusnou cenu, těm to nevadilo, a když zjistili, že je to po opravě, tak i slušná výkupní cena. Auto bylo jako nové.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ve své podstatě má koncern odvahu, udělat motor konstrukčně vhodný tak na závody už jen z důvodu složitosti a dát ho do produkčního vozu pro plebejce,což muselo skončit špatně. To jsou prostě Němci, dobří technici, ale vždy zvolí nejsložitější cestu která většinou končí problémy, které se průběžně řeší než nakonec přijde nový motor a tamten odpískají..Ty náklady jsou nesmírné, a mají můj obdiv, že to utáhnou.. :o
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Neboj Jericho dělaj to všechny značky a kdo říká že ne lže dvakrát emisni normy je nahnaly do kouta a tak jdou obsahy dolu výkon nahoru předzápal se reguluje až mam to jde jen aby nahnaly desetinku a výsledek nenechal na sebe dlouho čekat auta jsou dnes na urovni pračky jen na to nemáme finance kupovat nové.Tak uděláme elektro to nás zachrání tam nebude nic škodlivého jen to bude 14 dní v kontejneru hořet a pak někdo zaplatí eko likvidaci.😀
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

přesně, bohužel koncernu je nejvíc tak jsou ty závady tak nějak víc vidět (wallbash)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

ale to jericho nevie pochopiť. Ale tieto 1.4 TSI to neni žiadna sláva, teraz mi kamarát tiež posielal 1,4 TSI 140 000, pôvodné sviece, cievky, išlo to na 2 valce. na treťom diera :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Geo, já mám zato, že nelze něco vyrobit s tím, že to nebude fungovat, normy nenormy. Ale proč to jiné firmy zvládly lépe? Kdysi bylo pravidlo, že u aut s automatem přežily motory velké km. A dnes už to není pravda, automaty podtáčejí motory snad ještě víc než majitelé..Vše je obráceně, ale jak říkáš, el. auta jim uleví ale některé majitele nepotěší..Jak to, že Mustang má zvuk, výkon i trvanlivost a do norem se vejde? :)
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

No to je právě ono aby mohl ten jeden mustang udělat někomu radost tak musely prodat 100 tis litrových ekobostu a ty zas neudělali radost tomu druhému.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“