Chlapi, kamaratov superb klasika 2,5TDI vp44, chalanovi pocas jazdy zhaslo auto a zaplo kontrolku zhavenia. Auto potom ani netocilo, myslel si ze baterka, nahodil novu baterku, auto toci ale to je vsetko. Nechyti. Podozrenie samozrejme na cerpadlo. Len ja hlupak som vymazal chyby predtym ako som si ich ulozil. Bolo tam nieco s nizkym tlakom paliva. Ako sa prejavu vadne cerpadlo ? Dalej sme sa nedostali kedze auto stoji pri ceste. Tak len zatial hladame info
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
Jednou se mě to taky stalo.za jízdy dvakrát škublo a chcíplo.a už sem jel na laně.chyby taky něco s nízkým tlakem ale už nevím přesně.povol trubky na čerpadle a startuj a uvidíš jestli dává.mě tenkrát ani kapka...
No trubky sme pri ceste povolili len jednu a keď sa štartovalo tak z nej nafta špliechala ale motor nemá ani náznak nejakého chytenia. vôbec ani neškrtne, v hadičke do čerpadla je velka bublina, ktorá klesá keď sa začne štartovať ale ževraj volal byvalemu majiteľovi a ten mu povedal že to zle ukazovalo palivo v nadrzi ze asi mu dosla nafta, ale nechce sa mi verit, ze by to ani neskrtlo keby dojde nafta
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
U těhle někdy umí pozlobit přečerpávací čerpadlo v nádrži. Jinak VP44 u 2.5 trpí náhlou smrtí elektroniky v čerpadle. Na vině je často špatně chlazený tranzistor.
Pokud blokace kvůli nedostatku nafty. Dolejt naftu. V diag zkontrolovat co hlásí snímače v nádrži. A odvzdusnit dle návodu a nastartovat. Pokud tam 100% nafta byla/je tak výměna snímače.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
o tých 2,5 TDI toho moc neviem, len sa snažím pomôcť kamarátovi, čiže doliať naftu, pozrieť snímače cez diag, a odvzdušniť klasicky ? zaliať všetko čo sa dá a povoliť trubky na vstrekoch ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM