ATE Power Disc kotuce + Ceramic dosky skusenost a problemy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

ATE Power Disc kotuce + Ceramic dosky skusenost a problemy

Příspěvek od tomxass »

Zdravim vas.
Chcel by som pocut vas nazor na stav kotucov a dosiek po necelych 20 000km.
Predok zadok su ATE Power Disc kotuce a dosky ATE Ceramic, 312/286mm priemer.
Ide mi o to, ze brzdy zacali poslednu dobu trosku vibrovat a celkovo som nebol spokojny s vyzorom kotuca, je taky divny, nie je vylesteny, ma tam bodky, jamky, dokonca jeden ma ryhu cez stredok kotuca.

Neviem ci to vibrovanie sposobuje ta drazka od vyroby na prednych kotucoch???
Skuste si pozriet tie predne hrany su divne, presli do drazok a su tam ostre nabehy, cize doska prejde cez ostru hranu.
Je to nejake divne...
Moj mechanik, ktory ich tam daval ich vychvalil do nebies, teraz mi znova tlaci do hlavy, ze toto je topka kombinacia a nic lepsie neexistuje, ze to tam dame znova a ze original ani nahohou, ze je nahovno.

Pridavam fotky
Predny lavy
Obrázek

Zadny lavy
Obrázek

Predny pravy
Obrázek

Zadny pravy
Obrázek


Krive sa mi nezdaju byt, vibracie su pri silnejsom brzdeni pod 70km/h, pri slabom brzdeni, prudkom az maximalnom a pri rychlosti nad 70 pocut iba hluk kotucov (drazky).

Idem kotuce vymenit aj dosky, dosky su podla mna strasne tvrde, brzdny efekt je az po zohriati a kotuce su hlucne.

Co moze sposobovat vibracie, su zvlnene kotuce ci je to tou hranou?
Loziska, menene pred 20tisic km SKF, vsetky 4, podvozok neustale v TOP stave, tlmice, tycky, pruziny, horne ulozenia vsetko Skoda original pomenene, auto starane, preinvestovane tisice eur.

Vymena po zlej skusenosti s druhovyrobou (niekolko krat) bude asi uz len za original dosky a kotuce, ale tlaci do mna, ze dat toto iste, mne sa zda ale vydrz 20 000km totalne uletena, ked sa bavime o brzdach na octaviu s cenou okolo 500eur s pracou...
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Ate už celkem dlouho vyrábí mimo jiné i v číně (LOL)
Jestli tvrdí že je to lepší než originál, tak bych hlavně rychle vyměnil mechanika. (LOL)
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

Kotouce (mimo te ryhy) vypadaji normalne, napeceny material desek na kotouci je normalni vec. Pokud jsou vibrace jen pri brzdeni, s velkou pravdepodobnosti je to kotoucema.
Z me zkusenosti... ATE ceramic jsou celkem fajn desky, kterych hlavni vyhoda je, ze neprasi. Jinak lip nez original nebrzdi a vydrz taky neni lepsi.
Vyhodu powerdiscu nevidim uz zadnou, jsou akorat hlucne. Pri 312 kotoucich bych pro bezny provoz zadne drazky, vrtani a pod. vubec neresil.

Kazdopadne brzdarina je posledni dobou ponekud velka alchymie, navic spousta dilu je pochybne kvality, takze ja bych bud dal kombinaci OE kotouce + ceramic desky (na 312 brzdach mam prakticky vyzkousene), nebo cele OE, coz je vetsinou proste sazka na jistotu.
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

Jirka. píše:Ate už celkem dlouho vyrábí mimo jiné i v číně (LOL)
Jestli tvrdí že je to lepší než originál, tak bych hlavně rychle vyměnil mechanika. (LOL)
Vyborne, takze cinsky shit.
20 000km a KO.
Ano brzdil som mozno trosku viac, ale aj tak.
Original boli 280/256 a kotuce vydrzali 180 000km, dosky prve 120 000, druhe isli po 60 do kosa.

Na originale nic nezarobi, preto su nahovno.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

tomxass píše:.

Na originale nic nezarobi, preto su nahovno.
Ano pochopil si to správně.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: ATE Power Disc kotuce + Ceramic dosky skusenost a proble

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="tomxass"]Zdravim vas.
Chcel by som pocut vas nazor

dej druhé desky icer, routhause, boš, kotouče tam nech a budeš spokojený, ;)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Ja mám kotúče ATE 340mm v predu a vzadu 272mm tak isto aj doštičky a po 60tkm vypadajú tak ako vypadali originál a brzdia stále dobre.

Ja by som nevymýšľal s nejakými drážkovanými kotúčmi alebo dierovanými. Tie moje brzdy sa neskrútili ani na slovakiaringu takže myslím, že sú vcelku OK.

Od dierovaných ma kamarád odhovoril čo občas pojazdí aj po okruhu, že sa mu stalo dva krát, že mal praskliny (výrobcu neviem to nepovedal).

500€ za ATE ?? To stojí originál nie ??
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

Ked som si teraz hladal origo diely, do 300eur sa da zmestit, co asi aj urobim...

Este som rozmyslal, ze nahodim dopredu a dozadu ICER dosky, vraj by to uz nemalo triast, mam ich doma ale mozem vratit, ale stali 60eur, vymena bude cca 30, neviem ci to stoji za risk, ked dolozim 2 stovky a vsetko bude nove, poradte. (hm)
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Nechceš prečkať zimu ? Vtedy dostávajú tie kotúče najviac na frak, čo sa týka hrdze. A na jar by si dal origo a myslím, žeby si mal dostatočný priestor aj na dobre zabehnutie.

Ja síce jazdím svižne a na brzdy stúpam trocha viac a zadne kotúče som obrzdil poriadne od miernej hrdze až pri razantnom brzdení.
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Ate hlavně celá léta vyrábí pouze brzdové systémy. Ne kotouče a desky. A záleží kde si to nechá udělat. Já bych ATE nedal na nic. Textar zadní desky na OI a OII taky bývají China , ale fungujou.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

My sme tam davali tie 312/286 nakolko 280/256 sa krutili.
ALe ani to nepomohlo.
Lutujem, ze som do toho isiel, stacilo dat na 280 original kotuce...
Clovek sa ale uci na vlastnych chybach a odporucam kazdemu dat tam original dosky a kotuce ako menit vsetko 4x, dokonca aj otoce, loziska, tlmice, vyhodene peniaze. (wallbash)
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Buď komplet origo alebo aspoň origo platničky, to je moja osvedčená kombinácia. Na octavii kde mi furt hadzali kotuce som dal 312mm brzdy zimmernan kotúče a origo dostičky a 4 roky to jazdi bezproblemov, uz to ma tak 100 000km
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Master píše:Kotouce (mimo te ryhy) vypadaji normalne, napeceny material desek na kotouci je normalni vec..
A to je ta největší chyba. Pak dochází k vibracím při brzdění. Chová se to, jak kdybys měl namazenej kotoruč jen v jendnom místě. Brzdí nebrzdí brzdí nebrzdí. Doba, kdy byly kotouče jak zrcadlo, je dávno pryč. Dle mého je to právě deskama. Měl jsem tvrdý desky Jurid s příměsí keramiky a napejkali se. Další desky jsem dal Meyle a napejkaj se mnohem míň. Příště zkusím nějakou no name stlačenou tmu.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pro normálního uživatele, kterej třeba den dva nejede, navíc parkuje venku, jsou všechny tyhle "POWER" kotouče (s drážkama v brzdné ploše, nebo dokonce vrtané) na jednu věc a to na h.... Všechny tyhle otvory či drážky jsou místem pro počínající korozi a začátek konce jak pro kotouč, tak destičku.
To si můžou dovolit závodáci, který to sjedou hned a nemaj kontakt se solí, na normální ježdění musí být kotouč pod destičkou bez těhle nesmyslů, a pak je stejně třeba dbát na dostaečný brždění a ne jen šolichání pedálu, aby plocha kotouče nezačala reznout od okrajů, kde to vždy po čase začne ...
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

Pepíček píše:
Master píše:Kotouce (mimo te ryhy) vypadaji normalne, napeceny material desek na kotouci je normalni vec..
A to je ta největší chyba. Pak dochází k vibracím při brzdění. Chová se to, jak kdybys měl namazenej kotoruč jen v jendnom místě. Brzdí nebrzdí brzdí nebrzdí. Doba, kdy byly kotouče jak zrcadlo, je dávno pryč. Dle mého je to právě deskama. Měl jsem tvrdý desky Jurid s příměsí keramiky a napejkali se. Další desky jsem dal Meyle a napejkaj se mnohem míň. Příště zkusím nějakou no name stlačenou tmu.
TO co pises bude asi pravda, pozeral som video, kde su powerdiscy a ceramic dosky, mal napecene dosky na kotuci, boli to jurid ceramic dosky...
dal tam jazdene ferodo a vyhladilo mu to krasne kotuc, tu je video...
Tiez tam spomina, ze mu to vibrovalo, len viem presne co tam hovori, neviem po rusky...

https://www.youtube.com/watch?v=U7jEF78HA7Y
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“