ATE Power Disc kotuce + Ceramic dosky skusenost a problemy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Keď chceš niečo ušetriť tak daj aspoň origo dosky, ideál nejaké makšie. Práveže predchadzajuci majitel dl na mojho golfa tiez ATE a tiez som s tym neni moc spokojny.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Moje zkusenost je takova, ze "ceramic" desky je treba dat na nove kotouce, nebo resp. kdyz se daji na kotouce pouzite s klasik deskama, nefunguje to dobre.
"ceramic" desky kazdopadne nemaji nic spolecneho s keramickymi brzdami z motorsportu! Jsou to desky pro normalni pouziti a jako takove funguji dobre, ucinek srovnatelny s OE a cista kola U autora tematu bych videl problem hlavne v kotoucich...
"ceramic" desky kazdopadne nemaji nic spolecneho s keramickymi brzdami z motorsportu! Jsou to desky pro normalni pouziti a jako takove funguji dobre, ucinek srovnatelny s OE a cista kola U autora tematu bych videl problem hlavne v kotoucich...
Chcel by som pocut vas nazor.
Mohlo sposobit zle opotrebenie kotuca nastavenie na diagnostike?
Po dvoch rokoch som zistil, ze pri vymene kotucov mi tam cez VCDS nastavili, velkost brzd 345/310, neviem kvoli comu.
Takisto som mal brake assist nastaveny na 2 - strong.
Nakodovali sme to na 312/272 (282 nepodporuje asi jednotka ABS - v tom roku sa davali uz 272, brzdy su z predFL).
Takisto sme dali ten brzdovy asistent na 0 - medium, ako ma byt z vyroby.
Rozdiel citit hned, auto brzdi uz aj pri jemnom stlaceni, netreba velmi stlacat pedal a celkovy chod je jemnejsi.
Napadlo ma, co mohlo sposobit to nastavenie na vacsie kotuce?
Pri jemnom stlaceni pedala to predtym skoro vobec nebrzdilo, musel som velmi stlacit pedal...
Vibrácie sú oveľa menšie, nechápem, možno sa to zrovna, ale na jar pôjdu origo.
Dakujem za vase nazory.
Mohlo sposobit zle opotrebenie kotuca nastavenie na diagnostike?
Po dvoch rokoch som zistil, ze pri vymene kotucov mi tam cez VCDS nastavili, velkost brzd 345/310, neviem kvoli comu.
Takisto som mal brake assist nastaveny na 2 - strong.
Nakodovali sme to na 312/272 (282 nepodporuje asi jednotka ABS - v tom roku sa davali uz 272, brzdy su z predFL).
Takisto sme dali ten brzdovy asistent na 0 - medium, ako ma byt z vyroby.
Rozdiel citit hned, auto brzdi uz aj pri jemnom stlaceni, netreba velmi stlacat pedal a celkovy chod je jemnejsi.
Napadlo ma, co mohlo sposobit to nastavenie na vacsie kotuce?
Pri jemnom stlaceni pedala to predtym skoro vobec nebrzdilo, musel som velmi stlacit pedal...
Vibrácie sú oveľa menšie, nechápem, možno sa to zrovna, ale na jar pôjdu origo.
Dakujem za vase nazory.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Spusť video a v pravym rohu přehráveneho videa klepni na ikonu "titulky". Tím se spustí ruské titulky. Pak klepni na "nastavení"(ozubené kolečko vpravo od ikony titulek). Klepni na prostřední volbu "titulky". Zobrazí se nabídka a klepneš na "automatický překlad" a už jen vybereš slovenštinu a půjdou ti slovenské titulky.tomxass píše: ....len viem presne co tam hovori, neviem po rusky...
https://www.youtube.com/watch?v=U7jEF78HA7Y
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Kdysi jsem tyto ATE taky zkoušel, naprosto stejná kombinace desek a kotoučů a byla to katastrofa, asi nejhorší brzdy co jsem kdy na autě měl. Další hruza byly kotouče Brembo Max made in Poland.
Nyní mám Zimmermann desky i kotouče a naprostá spokojenost.
Nyní mám Zimmermann desky i kotouče a naprostá spokojenost.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
No ja mám teraz na golfe ATE myslím źe tiež tie CERAMIC alebo čo to tam je, robil to ešte bývalý majitel. a sú to hrozné brzdy, nechápem auto stojí 2 dni a brzdy sú celé hrdzavé, pískajú, brzdna plocha na kotúčoch vyzerá hrozne. oproti tomu čo mám na octavii (zimmerman kotuce + origo dosky) sa to nedá porovnať. Tam mám tie brzdy 4 roky a vyzerajú 1000krát lepšie ako tie na golfe. Kedže na golfa ale pôjdu iné brzdy tak to moc nerieším zatiaĺ ale ATE by som už nedal nikdy
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
jak to brzdí? taky sem o nich přemýšlel......díkyfavo píše:Kdysi jsem tyto ATE taky zkoušel, naprosto stejná kombinace desek a kotoučů a byla to katastrofa, asi nejhorší brzdy co jsem kdy na autě měl. Další hruza byly kotouče Brembo Max made in Poland.
Nyní mám Zimmermann desky i kotouče a naprostá spokojenost.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Přemýšlím taky.. Zimmermann jsem ještě nikdy neměl.standa123 píše:jak to brzdí? taky sem o nich přemýšlel......díkyfavo píše:Kdysi jsem tyto ATE taky zkoušel, naprosto stejná kombinace desek a kotoučů a byla to katastrofa, asi nejhorší brzdy co jsem kdy na autě měl. Další hruza byly kotouče Brembo Max made in Poland.
Nyní mám Zimmermann desky i kotouče a naprostá spokojenost.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
No moja kombinácia origo desky + zimmerman kotúće brzdia najlepšie zo všetkých kombinácii čo som doteraz mal, krásne plynulo sa dá aplikovať brzdná sila. žiadne že nič nič nič a zrazu to kúske.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Nebrzdí to špatně, rozhodně si nestěžuji, potom co jsem pár roků zkoušel Bremba. Po výměně za Zimmermany jsem při prvním brždění měl pocit, že ty Bremba vůbec nebrzdily.
Jen podotýkám, že mám obyčejný kotouče Zimmermann, né ty jejich vrtaný a desky mám také obyčejný a né ty co méně práší.
Jen podotýkám, že mám obyčejný kotouče Zimmermann, né ty jejich vrtaný a desky mám také obyčejný a né ty co méně práší.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi