Klíč nezjisten ve vozidle OIII

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19311
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, má a nemá, ty to nastartuješ,ano, ale musíš dát klíč taky aby ho to načetlo což jsem nevěděl,jo,držel jsem ho u tlačítka ale ani tak ho to nevzalo,až ho dáš na tlačítko rožkem kde je dioda ( čip ) tak to šlo, OK já si s tím nějak poradil ale už vidím jak to vysvětluješ ženský po telefonu co má udělat... :roll:
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

SKY :

Keyless ?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19311
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo, jasně, kdyby to mělo normálně díru na klíč tak to neřeším že (noteeth)
Na displeji ti vyskočí hláška klíč nezjištěn ve vozidle přiložte klíč na vyznačené misto,no a když to nevíš jak a kam tak jsi v pr... (crazy)
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

anydraj píše:SKY :

Keyless ?
co "keyless" ?

vobec ma nemusi zaujimat aky kluc, cerveny, modry, keyless, klasicky... jedno je spolocne:
vyrobca/designer auta NIKDY nepodmieni tak podstatnu vec ako je startovanie nejakou bateriou v dialkovom, na imobilizer je samostatny cip ktory VZDY a len VZDY na svoju odpoved berie energiu z vysielaco-prijimacej cievky v aute

tieto imo-cipy su alebo v skle alebo u plastovej hmote, takze moze kluc aj oprat a nic sa nestane, maximalne nepojde dialkove ovladanie, ale to NEMA s chodom/startovanim motora NIC spolocne

autor s problemom by si mal dat preverit ci je v aute vsetko OK, klucom to nie je (imo-chipom)
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19311
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ne nemá s tím baterie nic společného, to jo, ale prostě auto ten klíč nevidí když je baterie vybitá a nepřiložíš ho tam kam máš kapiš ? A to přesně jinak s tím nehneš, můžeš se tlačítka umačkat a pořád to jen hlásí klíč nenalezen a nerozsvítí se kontrolky,nic
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Přesně prostě to ten klíč nenajde. Ale přišla na sklad várna baterek ze Škodovky a půlka nefunkční :D
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

sky59 píše:jedno je spolocne:
vyrobca/designer auta NIKDY nepodmieni tak podstatnu vec ako je startovanie nejakou bateriou v dialkovom, na imobilizer je samostatny cip ktory VZDY a len VZDY na svoju odpoved berie energiu z vysielaco-prijimacej cievky v aute
A třeba MCC Smart když se nechá delší dobu odemčený, tak nejde nastartovat, musí se odemknout a poté jde nastartovat klíčem a MB / MCC má dokonce v servisním plánu v rámci údržby výměnu baterie v dálkovém ovladači právě z tohoto důvodu.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19311
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Asi to tak taky budu dělat, spolu s olejem jednou za rok dám novou baterku do klíče a je to :P
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

Tomas.cz píše:
sky59 píše:jedno je spolocne:
vyrobca/designer auta NIKDY nepodmieni tak podstatnu vec ako je startovanie nejakou bateriou v dialkovom, na imobilizer je samostatny cip ktory VZDY a len VZDY na svoju odpoved berie energiu z vysielaco-prijimacej cievky v aute
A třeba MCC Smart když se nechá delší dobu odemčený, tak nejde nastartovat, musí se odemknout a poté jde nastartovat klíčem a MB / MCC má dokonce v servisním plánu v rámci údržby výměnu baterie v dálkovém ovladači právě z tohoto důvodu.
ak je pravda to co pises kup si ine auto
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

roman1648 píše:koupil jsem si funglovku do foroty kdyby to zase někdy stávkovalo (noteeth)
Myslíš celé auto? :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4191
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

roman1648 píše:koupil jsem si funglovku do foroty kdyby to zase někdy stávkovalo (noteeth)
a než to začne stávkovat tak se baterie samovibije a bude ti k prdu (LOL)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19311
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, to je možný (rofl)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19311
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

MirekX píše:
roman1648 píše:koupil jsem si funglovku do foroty kdyby to zase někdy stávkovalo (noteeth)
Myslíš celé auto? :D
Jo, ale feldu s karbecem ještě (rofl)
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

To sou drobnosti. V ráných fázích Enyaqu jsem kolem něj musel tancovat a vyvolávat duchy a najít milimetrovou pozici klíčku, abych vůbec pustil 15ku.

Nevíte co nás všechno čeká a ženský to nevysvětlí nikdo.. (noteeth)
mufti
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 04 led 2009, 09:26

Příspěvek od mufti »

asi by si mohol ubrať trochu z temperamentu a osvojiť si trocha pokory, hlavne keď nemáš pravdu ...
sky59 píše:
anydraj píše:SKY :

Keyless ?
co "keyless" ?

vobec ma nemusi zaujimat aky kluc, cerveny, modry, keyless, klasicky... jedno je spolocne:
vyrobca/designer auta NIKDY nepodmieni tak podstatnu vec ako je startovanie nejakou bateriou v dialkovom, na imobilizer je samostatny cip ktory VZDY a len VZDY na svoju odpoved berie energiu z vysielaco-prijimacej cievky v aute

tieto imo-cipy su alebo v skle alebo u plastovej hmote, takze moze kluc aj oprat a nic sa nestane, maximalne nepojde dialkove ovladanie, ale to NEMA s chodom/startovanim motora NIC spolocne

autor s problemom by si mal dat preverit ci je v aute vsetko OK, klucom to nie je (imo-chipom)
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '12 CFFB
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“