1.9TDi AFN předvstrik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9TDi AFN předvstrik
Borci, koupil jsem repasovaný vstřikovací čerpadlo, dal jsem ho tam všechno dobrý až na to ze mi nejde nastavit předvstřik.
Hodím základní nastavení předvstřik vyskočí na 255 a nejde sklepat dolů, vždycky to skočí na 255, čím to může být? díky za rady [/list]
Hodím základní nastavení předvstřik vyskočí na 255 a nejde sklepat dolů, vždycky to skočí na 255, čím to může být? díky za rady [/list]
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To není teplota ve stupních. To je jen hodnota 0-255, která nic neznamená - deváté pole. To je v pořádku.....
Ten předvstřik je prostě velkej. Číslo v druhé pozici je 255. To znamená, že buď je předvstřik tak velkej, že už ho to neumí vyhodnotit a je to jakoby mimo toleranci, anebo je tam někde problém, díky kterému to nejde nastavit. Ale klidně můžeš mít čerpadlo o zub na rozvodech. Pak, i když se budeš snažit to stáhnout, to není možný, protože je to tak moc dopředu, že to prostě pořád nereaguje na změnu a ukazuje to 255. Zkusil bych zkontrolovat rozvody, podle mě to bude o zub dopředu na čerpadle. Nejde ten motor tvrdě?
Neni tam nějaká závada v paměti?
Ten předvstřik je prostě velkej. Číslo v druhé pozici je 255. To znamená, že buď je předvstřik tak velkej, že už ho to neumí vyhodnotit a je to jakoby mimo toleranci, anebo je tam někde problém, díky kterému to nejde nastavit. Ale klidně můžeš mít čerpadlo o zub na rozvodech. Pak, i když se budeš snažit to stáhnout, to není možný, protože je to tak moc dopředu, že to prostě pořád nereaguje na změnu a ukazuje to 255. Zkusil bych zkontrolovat rozvody, podle mě to bude o zub dopředu na čerpadle. Nejde ten motor tvrdě?
Neni tam nějaká závada v paměti?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
50-60 by tam mělo být v základním nastavení, ne v měřených hodnotách (tam to není důležitý). Ovšem tam je 255, což je špatně a je to divný.
Zkoušel jsi s tím hýbat i na druhou stranu? Napadá mě totiž, jestli s tím nehýbeš opačně a pak ve snaze předvstřik snížit ho vlastně ještě zvedneš. Při snižování předvstřiku musíš čerpadlo tahat od motoru.
Zkoušel jsi s tím hýbat i na druhou stranu? Napadá mě totiž, jestli s tím nehýbeš opačně a pak ve snaze předvstřik snížit ho vlastně ještě zvedneš. Při snižování předvstřiku musíš čerpadlo tahat od motoru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
U AFN se to dělá celým čerpadlem tam ještě nejsou ty 3 šrouby v řemenovým kole? Už si to nepamatuju,poslední takovejto motor jsem dělal min. 5 let zpátky,poslední předvstřik jsem dělal nedávno na FI SDi a tam to bylo šroubama na kole už
No nic,tím líp,pokud je to celým čerpadlem tak to nech nastartovanýšrouby co drží čerpadlo jen zlehka utažený,ideálně gumovou paličku,klepni po něm a sleduj graf co to bude dělat jakmile se čerpadlo pohne, nezapomeň ale zkontrolovat ty rozvody protože jinak to bude pořád ukazovat tuto krají polohu a nic
Pokud rozvody sedí a za chodu motoru se graf nebude měnit když hýbeš z čerpadlem,můžeš rovnou volat tomu kdo dělal ten repas
No nic,tím líp,pokud je to celým čerpadlem tak to nech nastartovanýšrouby co drží čerpadlo jen zlehka utažený,ideálně gumovou paličku,klepni po něm a sleduj graf co to bude dělat jakmile se čerpadlo pohne, nezapomeň ale zkontrolovat ty rozvody protože jinak to bude pořád ukazovat tuto krají polohu a nic
Pokud rozvody sedí a za chodu motoru se graf nebude měnit když hýbeš z čerpadlem,můžeš rovnou volat tomu kdo dělal ten repas
Nene, na AFN je řemenice napevno s hřídelem. Pro nastavení předvstřiku se povolí čtyři šrouby na držáku čerpadla (tři na straně kola, jeden zezadu).
Mně z toho fakt vychází buď problém v čerpadle, nebo o zub dopředu na rozvodech.
Jednou jsem se setkal s tím, že kolo čerpadla bylo blbě sešroubovaný s hřídelem. Pak přípravky rozvodů sedí, ale čerpadlo je mimo.
Normálně bych zkusil to o zub přesadit. Co se může stát? Nic, maximálně to nepůjde natočit.
Mně z toho fakt vychází buď problém v čerpadle, nebo o zub dopředu na rozvodech.
Jednou jsem se setkal s tím, že kolo čerpadla bylo blbě sešroubovaný s hřídelem. Pak přípravky rozvodů sedí, ale čerpadlo je mimo.
Normálně bych zkusil to o zub přesadit. Co se může stát? Nic, maximálně to nepůjde natočit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jak myslíš. Přesto bych zkusil to kolo čerpadla na řemenu přesadit o zub zpátky. Když to půjde nastartovat, vsadím se, že to bude možné potom seřídit. Pokud to nebude chytat, je ten předvstřik v tu chvíli malý a nedá se nic dělat.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)