1.9TDi AFN předvstrik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dej potom vědět, jak to dopadlo. Tohle jsou zkušenosti k nezaplacení....
Mezi námi, nebylo by to poprvé, co motor postavený na značky nechodil a muselo se laborovat. U jednoho Tranzita, ale to už je dávno, jsem musel čerpadlo přesadit o dva zuby na kole, aby to chodilo, jak má.
Mezi námi, nebylo by to poprvé, co motor postavený na značky nechodil a muselo se laborovat. U jednoho Tranzita, ale to už je dávno, jsem musel čerpadlo přesadit o dva zuby na kole, aby to chodilo, jak má.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ano, tady je notebook v podstatě k ničemu, je to mechanický problém. Já jednou málo utáhl kolo čerpadla , a byla tam vůlička, kterou jsem neviděl a ani netušil a motor pořád bíle kouři, už jsem byl nešťastný tak volám dědkovi co ty čerpadla dělal, zda se mu něco nevysmeklo. Dědek povídá, nemel mladej bylo na stolici, bádej co jsi zkurvil a pamatuj si, jakákoliv vůle, nebo porušení tuhosti uložení čerpadla se projeví skákajícím předvstřikem a bílým kouřem. Utáhl jsi kolo čerpadla na klínku dobře? Tak to kolo sundám a moje blbost byla ihned vidět. A jen taková zajímavost, kroužkoval jsem Opela diesel, které stály zaprd a stalo se mi přesně to samé, tak vše kontroluji, možná celý den a pořád nic. A nakonec jsem zjistil, že hliníkové lože čerpadla, které jsem ze zoufalství prohlížel, bylo prasklé a jak říkal ten machr dědek, byla narušena tuhost upevnění a předvstřik lítal kam chtěl - čerpadlo se nahýbalo -pružilo při odporu při vstřiku paliva..Dal jsem jiný odlitek a byly to housličky...
nepropadat panice...
Jo to jak kolega dělal motor na bagru, nějaký new holland, udělal, poskládal, vzal čerpadlo, donesl do diesel servisu, tam mu ho nastavil, zajistil. Montáž na motor,montáž motoru, komplet zborka bagru a? Bagr nejel, bez výkonu, těžký výhul, prostě na prd. Takže rozborka bagru, demontáž a rozborka motoru,kontrola snad všeho, nic podezřelého se nezjistilo, tak se vzalo čerpadlo,doneslo opět tomu samému borcovi do toho samého diesel servisu, že je něco špatně. Tak oni čerpadlo na stolici, něco v něm vyměnili, prej to zaručeně bylo tím, zajistili, opět komplet zborka, montáž atd a? A opět na pí.u. Takže opět motor ven, čerpadlo ven, znovu do toho samého servisu, borec na něj opět mrkl a povídá, hele ono je levé, ono se točí obráceně, já si toho předtím na tom štítku nevšimnul. Promiň.
Ten motor měl rozvody u setrváku a cokoliv na tom bylo motor ven. Na sundání kola bylo na prsou víčko, ale skované u kabiny, takže k ničemu. A čerpadlo nastaveno až za HU.
Ten motor měl rozvody u setrváku a cokoliv na tom bylo motor ven. Na sundání kola bylo na prsou víčko, ale skované u kabiny, takže k ničemu. A čerpadlo nastaveno až za HU.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tomas6 píše:Jo to jak kolega dělal motor na bagru, nějaký new holland, udělal, poskládal, vzal čerpadlo, donesl do diesel servisu, tam mu ho nastavil, zajistil. Montáž na motor,montáž motoru, komplet zborka bagru a? Bagr nejel, bez výkonu, těžký výhul, prostě na prd. Takže rozborka bagru, demontáž a rozborka motoru,kontrola snad všeho, nic podezřelého se nezjistilo, tak se vzalo čerpadlo,doneslo opět tomu samému borcovi do toho samého diesel servisu, že je něco špatně. Tak oni čerpadlo na stolici, něco v něm vyměnili, prej to zaručeně bylo tím, zajistili, opět komplet zborka, montáž atd a? A opět na pí.u. Takže opět motor ven, čerpadlo ven, znovu do toho samého servisu, borec na něj opět mrkl a povídá, hele ono je levé, ono se točí obráceně, já si toho předtím na tom štítku nevšimnul. Promiň.
Ten motor měl rozvody u setrváku a cokoliv na tom bylo motor ven. Na sundání kola bylo na prsou víčko, ale skované u kabiny, takže k ničemu. A čerpadlo nastaveno až za HU.
P.S. je to jako když jsem levotočivý rozdělovač dal Volhy 21 a on mi při startu vždy vyskočil..až poté my to došlo..../nebo to bylo obráceně/
nepropadat panice...
Člověk se pořád učí. Ono úplně stačí, když celý svět označuje pořadí válců motoru od rozvodů, jen Renault od spojky. Pak měníš vstřik na prvním válci a po výměně stále vadný vstřik na prvním válci. Naštěstí to není moje epizoda.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jericho-3
P.S. je to jako když jsem levotočivý rozdělovač dal Volhy 21 a on mi při startu vždy vyskočil..až poté my to došlo..../nebo to bylo obráceně/[/quote]
já měl zas na tisícovce stater z trosky, týden už jsme na tisícovce i foukali gumy ze zoufalství než jsme zjistili že starter točí opačně
P.S. je to jako když jsem levotočivý rozdělovač dal Volhy 21 a on mi při startu vždy vyskočil..až poté my to došlo..../nebo to bylo obráceně/[/quote]
já měl zas na tisícovce stater z trosky, týden už jsme na tisícovce i foukali gumy ze zoufalství než jsme zjistili že starter točí opačně