1.9TDi AFN předvstrik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Dozadu - kolem o zub k oknu
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Marek77"]Jak myslíš. Přesto bych zkusil to kolo čerpadla na řemenu přesadit o zub zpátky.
proč zpátky na tom ti grafu píšou že počátek vstřiku pro zobraení de příliš brzdy tak snad ubrat směrem dopředu ne :?
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

kdyz příliš brzy, takže tam stříkne daleko před horní uvrati? Takže by jako o zub dozadu ne? 🤔
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

RadekA6 píše:kdyz příliš brzy, takže tam stříkne daleko před horní uvrati? Takže by jako o zub dozadu ne? 🤔


jasné to byl trénink ;)
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

chyták že? :-D
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Dej potom vědět, jak to dopadlo. Tohle jsou zkušenosti k nezaplacení....

Mezi námi, nebylo by to poprvé, co motor postavený na značky nechodil a muselo se laborovat. U jednoho Tranzita, ale to už je dávno, jsem musel čerpadlo přesadit o dva zuby na kole, aby to chodilo, jak má.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, tady je notebook v podstatě k ničemu, je to mechanický problém. Já jednou málo utáhl kolo čerpadla , a byla tam vůlička, kterou jsem neviděl a ani netušil a motor pořád bíle kouři, už jsem byl nešťastný tak volám dědkovi co ty čerpadla dělal, zda se mu něco nevysmeklo. Dědek povídá, nemel mladej bylo na stolici, bádej co jsi zkurvil a pamatuj si, jakákoliv vůle, nebo porušení tuhosti uložení čerpadla se projeví skákajícím předvstřikem a bílým kouřem. Utáhl jsi kolo čerpadla na klínku dobře? Tak to kolo sundám a moje blbost byla ihned vidět. A jen taková zajímavost, kroužkoval jsem Opela diesel, které stály zaprd a stalo se mi přesně to samé, tak vše kontroluji, možná celý den a pořád nic. A nakonec jsem zjistil, že hliníkové lože čerpadla, které jsem ze zoufalství prohlížel, bylo prasklé a jak říkal ten machr dědek, byla narušena tuhost upevnění a předvstřik lítal kam chtěl - čerpadlo se nahýbalo -pružilo při odporu při vstřiku paliva..Dal jsem jiný odlitek a byly to housličky... :)
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3463
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jo to jak kolega dělal motor na bagru, nějaký new holland, udělal, poskládal, vzal čerpadlo, donesl do diesel servisu, tam mu ho nastavil, zajistil. Montáž na motor,montáž motoru, komplet zborka bagru a? Bagr nejel, bez výkonu, těžký výhul, prostě na prd. Takže rozborka bagru, demontáž a rozborka motoru,kontrola snad všeho, nic podezřelého se nezjistilo, tak se vzalo čerpadlo,doneslo opět tomu samému borcovi do toho samého diesel servisu, že je něco špatně. Tak oni čerpadlo na stolici, něco v něm vyměnili, prej to zaručeně bylo tím, zajistili, opět komplet zborka, montáž atd a? A opět na pí.u. Takže opět motor ven, čerpadlo ven, znovu do toho samého servisu, borec na něj opět mrkl a povídá, hele ono je levé, ono se točí obráceně, já si toho předtím na tom štítku nevšimnul. Promiň.
Ten motor měl rozvody u setrváku a cokoliv na tom bylo motor ven. Na sundání kola bylo na prsou víčko, ale skované u kabiny, takže k ničemu. A čerpadlo nastaveno až za HU.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

inak som videl ze klinek tam aj nebol. teraz sa uz nepamatam presne ale hybal som i tou elektronickou castou celou o malinko. ..ked bol po poskladani cerpadla predvstrek furt mimo.nieco si matne spominam. uz su to nejake roky od AFNka.
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

RadekA6 píše:chyták že? :-D
ser na chyták očmárni na kole čerpadla zub a řemen povol napínák a posun o zub dozadu pak se mrkni tdi graf jestli se hodnota snížila a lezeš pomalu do grafu ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas6 píše:Jo to jak kolega dělal motor na bagru, nějaký new holland, udělal, poskládal, vzal čerpadlo, donesl do diesel servisu, tam mu ho nastavil, zajistil. Montáž na motor,montáž motoru, komplet zborka bagru a? Bagr nejel, bez výkonu, těžký výhul, prostě na prd. Takže rozborka bagru, demontáž a rozborka motoru,kontrola snad všeho, nic podezřelého se nezjistilo, tak se vzalo čerpadlo,doneslo opět tomu samému borcovi do toho samého diesel servisu, že je něco špatně. Tak oni čerpadlo na stolici, něco v něm vyměnili, prej to zaručeně bylo tím, zajistili, opět komplet zborka, montáž atd a? A opět na pí.u. Takže opět motor ven, čerpadlo ven, znovu do toho samého servisu, borec na něj opět mrkl a povídá, hele ono je levé, ono se točí obráceně, já si toho předtím na tom štítku nevšimnul. Promiň.
Ten motor měl rozvody u setrváku a cokoliv na tom bylo motor ven. Na sundání kola bylo na prsou víčko, ale skované u kabiny, takže k ničemu. A čerpadlo nastaveno až za HU.
(LOL) (R) (R) (R)
P.S. je to jako když jsem levotočivý rozdělovač dal Volhy 21 a on mi při startu vždy vyskočil..až poté my to došlo..../nebo to bylo obráceně/
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Člověk se pořád učí. Ono úplně stačí, když celý svět označuje pořadí válců motoru od rozvodů, jen Renault od spojky. Pak měníš vstřik na prvním válci a po výměně stále vadný vstřik na prvním válci. Naštěstí to není moje epizoda.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

Myslím že některé AFN maji na setrváku dvě značky kousek od sebe.
Aspon na mé a4 b5 to tak je. Máš to na čerpadle o zub.
Audi 80 B4 tdi 96kw
Audi A4 B5 1.9 tdi 81kw quttro
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

i passat afn to tak měl ;) ale jen u jedné té správné byla vyražená 0 (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3
P.S. je to jako když jsem levotočivý rozdělovač dal Volhy 21 a on mi při startu vždy vyskočil..až poté my to došlo..../nebo to bylo obráceně/[/quote]

já měl zas na tisícovce stater z trosky, týden (wallbash) už jsme na tisícovce i foukali gumy ze zoufalství než jsme zjistili že starter točí opačně :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“