1.9TDi AFN předvstrik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Proto mám rád systémy jako jsou kolíky, jeden kolík na setrváku vše vyřeší o vačkách nemluvě. Potom jsou úsporné značky jako třeba O na setrváku, které za čas zmizí , protože soudruzi mají vymlácené raznice. A potom je soustava hřebínků , různé přípravky na vše, co lze udělat jednoduše..Dnes je to tak, čím více přípravků se vytvoří, tím sofistikovanější a slavnější je firma a složitější motor. Dřív stačilo najít klínek na klice a vše bylo jasné, dnes se nějakými klínky ani nezabývají, je jiná doba, doba STYKŮ, bohužel ne tělesných. Ale na druhou stranu je to otrava, když nebyly podklady, tak člověk koumal, jak motor postavit, aby to vycházelo, VVT byla vyjímka, tak když jsem koupil ARomeo z roku 1983 , která měla hydraulické natáčení ssací vačky, cítil jsem se jako král... (LOL)
nepropadat panice...
prka
Aktivista
Příspěvky: 1142
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Zkontroluj pojistku č. 34. Dojde-li totiž k přerušení obvodu ventilu počátku vstřiku /N-108/, naroste tlak v tělese čerpadla a nastavovací píst předvstřiku nastaví předvstřik na maximální /na doraz/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

Tak čerpadlo posunutý o zub a porad nic, teď už ani neškytne :-D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Popiš přesněji, co to vlastně dělalo, zatím jsi jen okrajově věc vysvětlil. Když to chytlo , tak motor šel nepravidelně a z výfuku se hulilo, nebo to nechtělo dlouho chytit, popřípadě se motor neudržel na volnoběh...A před opravou motor normálně chodil?
nepropadat panice...
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

auto dlouho točilo než chytlo, začal jsem točit tak se to chvilku vzdycky hádalo, chytlo normálně volnoběh a šlo pěkně akorát nešel nastavit předvstřik, ten byl pořád 255, před opravou auto normálně jelo, začalo tect čerpadlo, tak sem vyměnilo za repasovany
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To znamená, že původně bylo čerpadlo nastavené správně. Ovšem nejde přesně doladit, protože z nějakého důvodu nelze dostat předvstřik do měřitelných čísel. Chápu to správně?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

Ano, přesně tak
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

RadekA6 píše:Ano, přesně tak

udělej co ti radí prka pojistka 34 a zjisti zda fachčí N108
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

pojistku 34 vůbec tam nemám, jakože ani piny
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak to nebude 34, ale třeba jiná. Prostě zkus prohlédnout pojistky v celém autě, jestli někde tam není problém. A nebo konektor, vedení k ventilu. Někde musí být problém.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

No já bych řekl že máš furt blbě nastavené rozvody.
Audi 80 B4 tdi 96kw
Audi A4 B5 1.9 tdi 81kw quttro
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

to by me zajimalo kde bych mohl udělat chybu, když mi to sedí na značkách :?
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

Mě tu třeba jezdí jedna alhambra s AFN a ta nemá značku risku na setrváku a to je pak radost :) Setrvák je origo? Kontroloval si že riska odpovídá horní úvrati prvního válce?
Audi 80 B4 tdi 96kw
Audi A4 B5 1.9 tdi 81kw quttro
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

a kdyby byla někde špatná pojistka, tak hadam ze mi rj vyhodí chybí :?
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

setrvak origo není a značka sedí na horní uvrat, jak přesně to nevim, ale sedí na horní uvrat
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“