Mazda 6 2.2 MZR-CD rozvody

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Patrick1
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 srp 2006, 22:41
Bydliště: Čelákovice

Mazda 6 2.2 MZR-CD rozvody

Příspěvek od Patrick1 »

Ahoj. Mám M6 2.2 mzr-cd. Bliká DPF, chybový kód P1336, bohužel mi nefachá Forscan, abych změřil úhel, ale jelikož motor v místě kde jsou rozvody poslední dobou skutečně začal chrastit, tak to není ani třeba... Předchozí majitel je dělal, teď má auto od výměny cca 40k km, takže mu tam dali asi to nejlevnější co se dalo sehnat. Mám tam teda chip na 147 kW, dělán necelých 30k zpět a dost ten výkon využívám na plno, ale i tak... Chtěl bych se teda zeptat jakou značku rozvodů byste mi doporučili? Co jsem koukal, tak nejdražší (a snad i nejkvalitnější) jsou ET ENGINETEAM a FAI, máte s nimi někdo zkušenost? Na kolik vyjde origo sada v Mazdě? Mysítě že to bude kvalitnější, než výše zmíněné? Ještě by mě zajímalo, jestli vy kdo jste to dělali jste měnili i ty palivové trubky? Stojí dohromady 7k to se mi dávat nechce....
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Origo sada v Mazdě bude rána jak z děla, jen velkej rozvodovej řetěz SH02-12-201 stojí snad 7tis. k tomu vodítka SH02-12-610A 2,5tis.+ SH03-12-670A 2,2tis., horní kolo SH02-12-425 3,5tis. spodní kolo SH02-11-316 1,5tis. šponovák SH01-12-500 3tis. tak už jsi na dvaciáši a ještě je tam spodní řetízek s kokotinama okolo
Pravda že ten originál asi vydrží víc než FAI,ET,Febi...ale peněz jak za krávu
V Anglii prodávají celej kit za 100 liber,bouchnul bych to tam a zdar...
Uživatelský avatar
Patrick1
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 srp 2006, 22:41
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Patrick1 »

Koukal jsem, že ho prodávají i na Ali za 80 USD, řekli bych že to může bejt ten samej co je z anglie... Já si radši připlatím, za kvalitu, nechci to zas dělat po 40k km. Nebudu kupovat origo, to je zas druhej extrem, ale půjdu do těch ET ENGINETEAM.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ja som daval ešte do nejakých japoncov BLUEPRINT a dalo sa to. ET asi bude asi taka stredná cesta
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No já zrovna ET,FAI ani Febi už montovat nechci,nikdy to nic nevydrželo,dělal jsem primeru 2.2 motor Nissan ne renault,dal jsem ET a už to mlátí znovu,najelo to tak 20tis.km odhadem tak proto
Blbý je že v druhovýrobě se nic moc nenabízí :roll:
Uživatelský avatar
Patrick1
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 srp 2006, 22:41
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Patrick1 »

Aha, tak to jsi mě nepotěšil, já měl za to, že ET je kvalita... :roll:
Uživatelský avatar
Patrick1
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 srp 2006, 22:41
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Patrick1 »

Co výrobce (nebo jen přeprodejce? :roll: ) BGA ? Máte s nimi někdo zkušenost? Nebo mám radši pořídit origo?

https://www.autodoc.cz/bga/13973265
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Pozri Japonec.eu je tam toho písaného dosť ono Japonec si veľa krát rozumie len s originálom.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já bych koupil velkej řetěz a sponovak v originále a zbytek nechal tak...
Odpovědět

Zpět na „Mazda“