Fiat Stilo benzin 1,6 16 V -řídící jednotka

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Fiat Stilo benzin 1,6 16 V -řídící jednotka

Příspěvek od jericho-3 »

Odešla ŘJ , která údajně nejde opravit, je to vyráběno nějakou moderní metodou a musí být nová -jiná..Má s tím někdo zkušenost? Jelikož nová stojí 22000kč a musí k tomu být i budíky, tak se půjde jinou, snažší cestou ..Má někdo podobnou zkušenost?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Nejni možný fiat a rozbila se elektrika?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Mrkni na actronics nebo ecu de už nám ji opravovali.posílá se i centrálni elektronika.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

(noteeth) Taky mi to bylo divné..kdysi jsem si říkal,že bych omladil vozový park a šel do Stila, bohužel jsem prošel očistnou kůrou a opět si povrdil, že sračku s písemným kvákadlem , které pořád něco ukazuje a el. servo ani náhodou. Tady je ŘJ přímo na motoru, stejně jako u mne , bohužel to horko Řj nesnáší, mojí je to jedno. No prostě vývoj jde vždy většinou cestou problémů. Dráteník, můj známý je v jednom kole, čím víc pokroku, tím víc práce a zmuchlaných majitelů, kteří naskočili ..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Tady někdo tu ironii trochu nepochopil...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale jo, ale já to beru celkově a nejen já..Byl jsem vyšťaven , když jsem musel s manželkou přetlačit auto s běžícím motorem zpátky do kopečku , aby nepřekáželo, protože nešel přidat plyn a vypadávalo el. servo..To by mi moje auto nemohlo už z principu provést..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No ještě změř dobíjení tohle umí i alternátor i když je pravda ze ty jednotky umírali. Ale nějaká firma je opravovala. Posílalo se to ale někam mimo ČR.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Dobíjení se dělalo minulý týden, auto má jen 130000km a bylo v háji relé na něm. Už dvakrát to bylo u mne a vždy to odjelo se zhaslou kontrolkou motoru a ostatní nebláznili. Za 2- 3 dny volal, že to zase hapruje. nejde se s ní ani spojit , žije si vlastním životem. Je to nebezpečné s ním jet, když se to pohne..Jel jsem s tím k dráteníkovi , ale zapomněl jsem si mobil, tak jsem se otočil a těsně před parkovištěm skončil napříč silnicí..A tak nastoupila síla eliminovaná kluzkým povrchem , dokonce jsem si otevřel přední okno a pak si vjel předním kolem na nohu. Žena mi řekla, že si zase dojebala kotník a povídá, tak tohle jsi si chtěl koupit? Opovaž se přijít s nějakým takovým moderním sráčem. Není nad to mít modrou ženu... (LOL)
P.S. Taky jsem původně jeho stížnosti přičítal alternátoru a problémům s proudem..A jak byla odpojená baterka pár dní, než se tam dal altík, tak si asi na chvíli odpočinula ...a vymazala..
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Co je tam za závady i v řízení.Na pedál byl u néjakých společné napájení se snímačem tlaku klimatizace při šlusu toho snímače na kostru nejde ani pedál plynu.
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Chlapi, tiež ma to zaujíma, bo frajerkin strýko má tiež benzínové Stilo a zjavne podobný problém...ale uňho sa to vraj prejavuje tým, že niekedy auto ide, niekedy nejde...a vraj to mechanici tiež diagnostikovali ako vadná RJ.

Takže kam sa tie RJ posielajú na opravu? A po oprave sa to musí párovať nanovo?

Inak auto je už pár mesiacov odstavené a jazdí na bratovej 156ke 1,9 jtd...to je nezmar.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

pozrite sa na ecude.cz podla chybových kodov a typu RJ či ide o bežnu zavadu
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

geo píše:Co je tam za závady i v řízení.Na pedál byl u néjakých společné napájení se snímačem tlaku klimatizace při šlusu toho snímače na kostru nejde ani pedál plynu.
Ne, teď už se jen rozsvítí žlutý trojůhelník,potom asr, pak to zhasne, píše to motor kontrol , zastudena běží na volnoběh, motor podivně vandruje, ne že by šel na tři, ale vandruje, po chvilce ohřátí jde přidat, tak se člověk rozjede ,ale pak to zase vysadí. Servo nešlo, když odešel ten altík, což je normální, možná jsem to blbě napsal, po opravě altíku vše o.k.To auto se mě bálo dvakrát, když jsem ho tam měl, vždy to naskočilo a bylo to o.k. Když mě poté kámoš táhl na laně , tak motor celou dobu v pohodě běžel a když jsme sundali lano, normálně jsem dojel k dílně a vše se zdálo v pohodě . Pak mi volal dráteník, je to jasné ŘJ nekomunikuje, je v háji, to se stává, upřímnou soustrast. Já to akceptoval, protože když je tam více závad současně, vypadá to na to, Já jak píšete jsem to tipoval na problém s proudem, nějakými přechoďáky atd. Ale to auto vypadá jako nové..Mám domluvenou ŘJ z vraku a expert mi to přeimmonuje a uvidím. Samozřejmě jistota to není.. :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kluci podobný problém na Alfa Romeo, čím větší je zima tím víc se to projevuje - když přimrzne,auto nejde nastartovat a hlásí chybu immo, stačí immobox pod palubkou vzít na chvíli do rukou zahřát a už to jde...co to je za pitomou závadu ?
Jednotka Bosch 00467684700
Diag jsem zatím žádnej nedělal
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ked tam je Boš možno by išiel vypnut imobilizer to by poradili programátory. Tento italský zazrak nezebere nikdo ked ho necháš na parkovišti pred tescem naštartovaný :D
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo já cinknu borcovi co nám dělá právě immo off jestli to půjde ale myslím že jo
Problém je že auto je právě takovýho "katalogovýho" majitele co chce mít všechno lepší jak nový...tak nevím jestli s tím bude souhlasit (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Fiat“