Fiat Stilo benzin 1,6 16 V -řídící jednotka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Stilo benzin 1,6 16 V -řídící jednotka
Odešla ŘJ , která údajně nejde opravit, je to vyráběno nějakou moderní metodou a musí být nová -jiná..Má s tím někdo zkušenost? Jelikož nová stojí 22000kč a musí k tomu být i budíky, tak se půjde jinou, snažší cestou ..Má někdo podobnou zkušenost?
nepropadat panice...
Taky mi to bylo divné..kdysi jsem si říkal,že bych omladil vozový park a šel do Stila, bohužel jsem prošel očistnou kůrou a opět si povrdil, že sračku s písemným kvákadlem , které pořád něco ukazuje a el. servo ani náhodou. Tady je ŘJ přímo na motoru, stejně jako u mne , bohužel to horko Řj nesnáší, mojí je to jedno. No prostě vývoj jde vždy většinou cestou problémů. Dráteník, můj známý je v jednom kole, čím víc pokroku, tím víc práce a zmuchlaných majitelů, kteří naskočili ..
nepropadat panice...
Dobíjení se dělalo minulý týden, auto má jen 130000km a bylo v háji relé na něm. Už dvakrát to bylo u mne a vždy to odjelo se zhaslou kontrolkou motoru a ostatní nebláznili. Za 2- 3 dny volal, že to zase hapruje. nejde se s ní ani spojit , žije si vlastním životem. Je to nebezpečné s ním jet, když se to pohne..Jel jsem s tím k dráteníkovi , ale zapomněl jsem si mobil, tak jsem se otočil a těsně před parkovištěm skončil napříč silnicí..A tak nastoupila síla eliminovaná kluzkým povrchem , dokonce jsem si otevřel přední okno a pak si vjel předním kolem na nohu. Žena mi řekla, že si zase dojebala kotník a povídá, tak tohle jsi si chtěl koupit? Opovaž se přijít s nějakým takovým moderním sráčem. Není nad to mít modrou ženu...
P.S. Taky jsem původně jeho stížnosti přičítal alternátoru a problémům s proudem..A jak byla odpojená baterka pár dní, než se tam dal altík, tak si asi na chvíli odpočinula ...a vymazala..
P.S. Taky jsem původně jeho stížnosti přičítal alternátoru a problémům s proudem..A jak byla odpojená baterka pár dní, než se tam dal altík, tak si asi na chvíli odpočinula ...a vymazala..
nepropadat panice...
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Chlapi, tiež ma to zaujíma, bo frajerkin strýko má tiež benzínové Stilo a zjavne podobný problém...ale uňho sa to vraj prejavuje tým, že niekedy auto ide, niekedy nejde...a vraj to mechanici tiež diagnostikovali ako vadná RJ.
Takže kam sa tie RJ posielajú na opravu? A po oprave sa to musí párovať nanovo?
Inak auto je už pár mesiacov odstavené a jazdí na bratovej 156ke 1,9 jtd...to je nezmar.
Takže kam sa tie RJ posielajú na opravu? A po oprave sa to musí párovať nanovo?
Inak auto je už pár mesiacov odstavené a jazdí na bratovej 156ke 1,9 jtd...to je nezmar.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Ne, teď už se jen rozsvítí žlutý trojůhelník,potom asr, pak to zhasne, píše to motor kontrol , zastudena běží na volnoběh, motor podivně vandruje, ne že by šel na tři, ale vandruje, po chvilce ohřátí jde přidat, tak se člověk rozjede ,ale pak to zase vysadí. Servo nešlo, když odešel ten altík, což je normální, možná jsem to blbě napsal, po opravě altíku vše o.k.To auto se mě bálo dvakrát, když jsem ho tam měl, vždy to naskočilo a bylo to o.k. Když mě poté kámoš táhl na laně , tak motor celou dobu v pohodě běžel a když jsme sundali lano, normálně jsem dojel k dílně a vše se zdálo v pohodě . Pak mi volal dráteník, je to jasné ŘJ nekomunikuje, je v háji, to se stává, upřímnou soustrast. Já to akceptoval, protože když je tam více závad současně, vypadá to na to, Já jak píšete jsem to tipoval na problém s proudem, nějakými přechoďáky atd. Ale to auto vypadá jako nové..Mám domluvenou ŘJ z vraku a expert mi to přeimmonuje a uvidím. Samozřejmě jistota to není..geo píše:Co je tam za závady i v řízení.Na pedál byl u néjakých společné napájení se snímačem tlaku klimatizace při šlusu toho snímače na kostru nejde ani pedál plynu.
nepropadat panice...