Golf 5 gti 2.0 tsfi nepravidelny volnobeh

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Potrebuji to kamaradovi vyresit ja!!!! ne ho poslat nekde doprdele. Jeste jsme v tomto servisu nidky nepripustil,ze byhcom neco nevyresili ani na zaruku ani normalne a bez meneny bezhlave,ze to neoc pise nebo pokus omyl.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Kontroluj ty hodnoty váhy vzduchu zde už bude frekvenční váha a bohužel hella může kecat.Pokud bude původní váha tak ji vrátit a znovu jezdit až se oběvý kody závad třeba bude foukat vítr odjinud.V upřesnění závady žádné hodnoty nejsou?
y0ker
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 06 úno 2023, 22:06

Re: nepravidelný volnoběh 2.0 tfsi Golf 5 gti

Příspěvek od y0ker »

Ahojte, prosim, skusite mi dat nejaku radu co este urobit alebo vyskúšať? Octavia 2 rs motor 2.0 TFSI ccza . Za studena motor trasie vynechava, a za jazdy šklube cuká trhá cca od 1700 do 3000 otacok. Ked sa motor zohreje stale citit sklbanie a trhanie. Nad 3000 otacok ide auto normalne, vykon má. Diagnostika nevypisuje ziadnu chybu. Vymenené- sviecky cievky vstrekovace, rozvody ( trikrat skontrolovane nacasovanie), vycisteny kos v olejovej vani, pcv ventil, kabelaz od pcv ventilu, roadiaci ventil vačky, centralny magnet vačky, váha vzduchu. Riadiaca jednotka motora je skontrolovana, nema studeny spoj. Elektrika premerana, skontrolovana. Tlaky zmerane za tepla aj za studena, v poriadku. Prosím poraďte. Ďakujem
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“