Golf 5 gti 2.0 tsfi nepravidelny volnobeh

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Golf 5 gti 2.0 tsfi nepravidelny volnobeh

Příspěvek od hobca »

Dobrý den, pánové potřebuju poradit co na logovat abych zjistil čim to je popřípadě do kterých bloků hodnot se podívat abych zjistil jestli není špatně třeba řetěz. auto jsem koupil před dvěma týdny a nemám s tím motorem zkušenosti, myslel jsem že to bude jen pcv ventil který byl zaslepený ... dal jsem tam origo pcv nový dv, vyměnil testění na vakuovce kde tekl olej a dost se to zlepšilo ale pořád to není to co bych si představoval.

otáčky za studena když padnou k 1000 a postupně se motor ohřívá a dál padají tak cuká jak kdyby běžel na 3 válce
otáčky po zahřátí lítají mezi 760/720ot/m a motor lehce vibruje je to cítit v autě
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud jsou v bloku hodnot výpadky spalování tak bych se podíval jak jsou obalené ventily.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

By mě zajímal kod motoru, mezi TFSI jsou dost rozdíly.

Pokud tam někdo zaslepoval odvětrání, to motoru a jeho těsněním moc nepomohl ...

Jo, ventily můžou i tak být jak bakule, ale má to x dalších možných problémků.

Jestli je to už EA888 podle toho že to má už řetěz, tak na řetěz mrkni ve skupině 93, pole 3 při volnoběhu a písni sem hodnotu. Ale vytažení řetězu stejně neříká nic o tom, jaký je tam napínák ;)
Naposledy upravil(a) Rayx dne 05 úno 2021, 10:44, celkem upraveno 2 x.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Daj dole sanie a pozri sa v akom stave sú ventily a tieto podobné veci, všetko vyčisti a ak nemáš iný problém mohlo by to byť OK,
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

ahoj, díky za odpovědi, původně tam má být axx ale podle předchozího majitele se tam prý dával bwa ale nevím jak to ověřit na krytu rozvodového ŘEMENU je krytka a tam je na štítku axx ale vaška je dvoudílná u výměvy. na ventyly jsem nekoukal, nemám nová těsnění na vstřiky. máte někdo čísla dílů na ty těsnění?
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

prvně změř tlaky, tím bych začal
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

v tomto příspěvku zde na foru jsem se dočetl co zkouknout jestli je řetěz oká. za hoďku budu mít čas tak se na to podívám. ještě dotázek mám to měřit za studena nebo za tepla? nebo obojí? :D

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... c&start=15
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Aha, takže ještě EA113, navíc taková skládačka ...
Rozvodový řemen a na druhé straně řetízek jen na vačky. No tady se taky rádo hoblovalo ovládání pro vysokotlakou palivovou pumpu, ale ten řetízek i napínák je na kontrolu stejně jako řemen.
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

pardon zapomněl jsem ještě dodat že rozvody jsou ok, nová pumpa a kladky, řemen, řetěz a napínák nevím. zdvihátko palivový pumpy mám doma chystám se ho vyměnit
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

přikládám videa, začínám si čím dál víc myslet že to budou jen svíčky popřípadě karbon na ventilech... svíčky měli dojít dnes, ale vypadá to že dojdou až v pondělí.

https://youtu.be/-enctd7dk0Q

https://youtu.be/MbJsKZURE_Y

https://youtu.be/DDMkMGI1A8o
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Až ty svíce vytáhneš, uvidíš podle stavu.
Jinak tam nevidím nic špatně, studený start je u těhle přímovstřiků vždy neklidnější, kvůli rychlému zahřátí katu to má zpožděné zapalování a násobný vstřik, otevře si to více klapku, ale spustí se jen za splnění podmínek na teplotu kapaliny a předchozí běh motoru. Ta zahřívací fáze netrvává déle jak 1min, je lepší motor nechat být a vyjet až poté ;)
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

dobrá díky za reakci, mě se nezdá to blafání do výfuku no.
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

Rayx píše:Až ty svíce vytáhneš, uvidíš podle stavu.
Jinak tam nevidím nic špatně, studený start je u těhle přímovstřiků vždy neklidnější, kvůli rychlému zahřátí katu to má zpožděné zapalování a násobný vstřik, otevře si to více klapku, ale spustí se jen za splnění podmínek na teplotu kapaliny a předchozí běh motoru. Ta zahřívací fáze netrvává déle jak 1min, je lepší motor nechat být a vyjet až poté ;)
Vymenil jsem svíčky(bosh BOSCH FR6KPP332S) a po studeném startu a “zahřívací fázi” to vypadá takto
https://youtu.be/9zHG9joslTo

Svíčky co tam byly vypadaly takto
Obrázek


Po jízdě zhruba 7km a zastavení byl volnoběh lepší než se svíčkama co tam byly ale pořád né ideální… jak je možné že když je to “studené” to běží pěkně a jak se to zahřeje je to horší :x
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

Udelej ten retez, delalo mi to to stejny, kdyz to bylo studeny ok, jak se to trochu ohralo tak hned missfires 1 az 4, auto jinak jelo pekne, vykon ok, ale na volnobeh to houpalo.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ano retaz medzi vackami moze byt problem a moze to hupat, tak isto napriklad aj na vr6 ked uz rozvody nie su uplne ok, volnobeh je uz taky nijaky
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“