Golf 5 gti 2.0 tsfi nepravidelny volnobeh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 5 gti 2.0 tsfi nepravidelny volnobeh
Dobrý den, pánové potřebuju poradit co na logovat abych zjistil čim to je popřípadě do kterých bloků hodnot se podívat abych zjistil jestli není špatně třeba řetěz. auto jsem koupil před dvěma týdny a nemám s tím motorem zkušenosti, myslel jsem že to bude jen pcv ventil který byl zaslepený ... dal jsem tam origo pcv nový dv, vyměnil testění na vakuovce kde tekl olej a dost se to zlepšilo ale pořád to není to co bych si představoval.
otáčky za studena když padnou k 1000 a postupně se motor ohřívá a dál padají tak cuká jak kdyby běžel na 3 válce
otáčky po zahřátí lítají mezi 760/720ot/m a motor lehce vibruje je to cítit v autě
otáčky za studena když padnou k 1000 a postupně se motor ohřívá a dál padají tak cuká jak kdyby běžel na 3 válce
otáčky po zahřátí lítají mezi 760/720ot/m a motor lehce vibruje je to cítit v autě
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
By mě zajímal kod motoru, mezi TFSI jsou dost rozdíly.
Pokud tam někdo zaslepoval odvětrání, to motoru a jeho těsněním moc nepomohl ...
Jo, ventily můžou i tak být jak bakule, ale má to x dalších možných problémků.
Jestli je to už EA888 podle toho že to má už řetěz, tak na řetěz mrkni ve skupině 93, pole 3 při volnoběhu a písni sem hodnotu. Ale vytažení řetězu stejně neříká nic o tom, jaký je tam napínák
Pokud tam někdo zaslepoval odvětrání, to motoru a jeho těsněním moc nepomohl ...
Jo, ventily můžou i tak být jak bakule, ale má to x dalších možných problémků.
Jestli je to už EA888 podle toho že to má už řetěz, tak na řetěz mrkni ve skupině 93, pole 3 při volnoběhu a písni sem hodnotu. Ale vytažení řetězu stejně neříká nic o tom, jaký je tam napínák
Naposledy upravil(a) Rayx dne 05 úno 2021, 10:44, celkem upraveno 2 x.
ahoj, díky za odpovědi, původně tam má být axx ale podle předchozího majitele se tam prý dával bwa ale nevím jak to ověřit na krytu rozvodového ŘEMENU je krytka a tam je na štítku axx ale vaška je dvoudílná u výměvy. na ventyly jsem nekoukal, nemám nová těsnění na vstřiky. máte někdo čísla dílů na ty těsnění?
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
v tomto příspěvku zde na foru jsem se dočetl co zkouknout jestli je řetěz oká. za hoďku budu mít čas tak se na to podívám. ještě dotázek mám to měřit za studena nebo za tepla? nebo obojí?
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... c&start=15
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... c&start=15
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
přikládám videa, začínám si čím dál víc myslet že to budou jen svíčky popřípadě karbon na ventilech... svíčky měli dojít dnes, ale vypadá to že dojdou až v pondělí.
https://youtu.be/-enctd7dk0Q
https://youtu.be/MbJsKZURE_Y
https://youtu.be/DDMkMGI1A8o
https://youtu.be/-enctd7dk0Q
https://youtu.be/MbJsKZURE_Y
https://youtu.be/DDMkMGI1A8o
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
Až ty svíce vytáhneš, uvidíš podle stavu.
Jinak tam nevidím nic špatně, studený start je u těhle přímovstřiků vždy neklidnější, kvůli rychlému zahřátí katu to má zpožděné zapalování a násobný vstřik, otevře si to více klapku, ale spustí se jen za splnění podmínek na teplotu kapaliny a předchozí běh motoru. Ta zahřívací fáze netrvává déle jak 1min, je lepší motor nechat být a vyjet až poté
Jinak tam nevidím nic špatně, studený start je u těhle přímovstřiků vždy neklidnější, kvůli rychlému zahřátí katu to má zpožděné zapalování a násobný vstřik, otevře si to více klapku, ale spustí se jen za splnění podmínek na teplotu kapaliny a předchozí běh motoru. Ta zahřívací fáze netrvává déle jak 1min, je lepší motor nechat být a vyjet až poté
Vymenil jsem svíčky(bosh BOSCH FR6KPP332S) a po studeném startu a “zahřívací fázi” to vypadá taktoRayx píše:Až ty svíce vytáhneš, uvidíš podle stavu.
Jinak tam nevidím nic špatně, studený start je u těhle přímovstřiků vždy neklidnější, kvůli rychlému zahřátí katu to má zpožděné zapalování a násobný vstřik, otevře si to více klapku, ale spustí se jen za splnění podmínek na teplotu kapaliny a předchozí běh motoru. Ta zahřívací fáze netrvává déle jak 1min, je lepší motor nechat být a vyjet až poté
https://youtu.be/9zHG9joslTo
Svíčky co tam byly vypadaly takto
Po jízdě zhruba 7km a zastavení byl volnoběh lepší než se svíčkama co tam byly ale pořád né ideální… jak je možné že když je to “studené” to běží pěkně a jak se to zahřeje je to horší
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
Ano retaz medzi vackami moze byt problem a moze to hupat, tak isto napriklad aj na vr6 ked uz rozvody nie su uplne ok, volnobeh je uz taky nijaky
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion