Golf 5 gti 2.0 tsfi nepravidelny volnobeh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Řetěz s napínákem vyměněnej a studenej start zase tohle
https://youtu.be/SpZch8kYc2A
Starej řetěz byl 1.5mm delší a pružina v napínáku o 5mm kratší. Takový to divný ťukání zmizelo ale volnoběh pořád na nic…
Můžu někomu z vás zavolat a poradit se?
https://youtu.be/SpZch8kYc2A
Starej řetěz byl 1.5mm delší a pružina v napínáku o 5mm kratší. Takový to divný ťukání zmizelo ale volnoběh pořád na nic…
Můžu někomu z vás zavolat a poradit se?
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
Takže, rozvody jsou OK, řetěz s napínákem nekontrolován protože bylo zjištěno že nový pcv ventil od febi co jsem tam dal je nefunkční(částečně) na volnoběh nezavře(pokud jde na sytič tak ano protože je tam větší podtlak), po instalaci staršího ale originálnígo dílu motor běží jak má a nezakopává časování zapalování se hýbe zhruba 5tdc sem a tam. Tudíž problém vyřešen.
A k tomu požadavku na časování vaček, po zahřátí lambdy naskočí požadavek 25 a ten to drží obstojně
Lambda korekce spadla z 1,2 na 0 tudíš netěsnost byla v tom pcv ventilu
A k tomu požadavku na časování vaček, po zahřátí lambdy naskočí požadavek 25 a ten to drží obstojně
Lambda korekce spadla z 1,2 na 0 tudíš netěsnost byla v tom pcv ventilu
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
DSG
EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
já řeším kámošovi na GTI 155 kw problém,že občas nastartuje a začne chcípat totálně kolísá volnoběh bez svítící kontrolky motoru,ale jakmile se rozvítí tak už nic jen při jízdě jemně pocukává od 2 do 2,5 tis otáček. bylo to ve 4 servisech a udělali tolik hovadit,že se nedá moc odrazit. Vyčištěné sání, ventily ořechama, vstřikovače, přehozená škrtící klapka, nová váha vzduchu, snímač tlaku paliva, ventil od nádobky s aktivním uhlím,ale píše to moc závad. Tlak paliva, vířivé klapky, váhu vzduchu, i odvětrání nádrže. Jo ještě jsme osobně měnil odvětrání na hlavě motoru což dost casto odchází.
Když to psalo jen tlak paliva chtěl jsme jít po podavačče bylo mi to poraděno člověkem co jezdí po autorizákách,když si servis neví rady,ale jelikož to píše pořad i něco kolem vzduchu tak vážně nevím kam se ubrat. 5íkám kámošovi musíš nám to dát i na měsic a musí se jen měřít,měřit a etstovat žádné výměny bezhalvé a ještě za náhrady.
Když to psalo jen tlak paliva chtěl jsme jít po podavačče bylo mi to poraděno člověkem co jezdí po autorizákách,když si servis neví rady,ale jelikož to píše pořad i něco kolem vzduchu tak vážně nevím kam se ubrat. 5íkám kámošovi musíš nám to dát i na měsic a musí se jen měřít,měřit a etstovat žádné výměny bezhalvé a ještě za náhrady.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
az se vrati z covidove dovolene mechos a udela mi turbo bduem resit tohle,protoze 3 servisiy nic pres pul roku a jeste nesmyslne vymynily vsechny zapalovaci civky:D Falesny vzduch to psalo taky prikladma diagnostiku u nas v AUDi,ale predtim to pslao dokonce vstrikovac pak tohle a pak u dalsiho znameho na neorigo to dalsi
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Ja jsme rval jak tur,kdyz jsme videl,ze zahodili original vahu vzduchu a dali tam nahradu HELLA sice je to kvalitni vyrobce,ale u vah vzduch si stojim za tim,ze malokterej vyrobce dava hodnoty jako original! Ncimene ten bordel to nemuze zpusobovat. Kazdopadne kdzy se odpoji vaha zvoli to nouzovy rezim,ze auto slape jako hodinky a pro me nepochopitelne to ma d trosku vyssi vykon a tahne lip odspoda.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm