Golf 5 gti 2.0 tsfi nepravidelny volnobeh

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

dobrá, snad už bude chvilku klid od toho :D
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

Řetěz s napínákem vyměněnej a studenej start zase tohle
https://youtu.be/SpZch8kYc2A
Starej řetěz byl 1.5mm delší a pružina v napínáku o 5mm kratší. Takový to divný ťukání zmizelo ale volnoběh pořád na nic…
Můžu někomu z vás zavolat a poradit se?
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

změř ty tlaky za tepla
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně zaměříme tlaky SZ a uvidí se...
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

Zítra jedu do Ivančic za panem Kalandříkem zkontrolovat rozvody, podle něj je to na 95% špatně sestavené. Snad se tím problém vyřeší :?
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
toledo1m
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 26 kvě 2016, 13:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od toledo1m »

Mas to spatne nastaveny. Pozadovana 28,5 aktualni tam bylo 36+, pouzil jsi ten debilni pripravek kterej je uplne k hovnu?
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

Takže, rozvody jsou OK, řetěz s napínákem nekontrolován protože bylo zjištěno že nový pcv ventil od febi co jsem tam dal je nefunkční(částečně) na volnoběh nezavře(pokud jde na sytič tak ano protože je tam větší podtlak), po instalaci staršího ale originálnígo dílu motor běží jak má a nezakopává časování zapalování se hýbe zhruba 5tdc sem a tam. Tudíž problém vyřešen.

A k tomu požadavku na časování vaček, po zahřátí lambdy naskočí požadavek 25 a ten to drží obstojně :)

Lambda korekce spadla z 1,2 na 0 tudíš netěsnost byla v tom pcv ventilu
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, to je radost tyto díly z druhovýroby...už mě to tolikrát vydupalo...ach jo
Tak dobře že to šlape ;)
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

Jojo to me taky vyskolilo, dokonce i original PCV byl spatnej :D zaplatil jsem na svoje naklady origo druhej a ten spatnej poslal na reklamci, prej spatna montaz...
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

Aspoň to byla chujovina a nic vážnýho :D jsem rád, díky všem za rady. Teď už je tam snad vše co se pokakává vyměněný :D už jen jezdit (rofl)
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

já řeším kámošovi na GTI 155 kw problém,že občas nastartuje a začne chcípat totálně kolísá volnoběh bez svítící kontrolky motoru,ale jakmile se rozvítí tak už nic jen při jízdě jemně pocukává od 2 do 2,5 tis otáček. bylo to ve 4 servisech a udělali tolik hovadit,že se nedá moc odrazit. Vyčištěné sání, ventily ořechama, vstřikovače, přehozená škrtící klapka, nová váha vzduchu, snímač tlaku paliva, ventil od nádobky s aktivním uhlím,ale píše to moc závad. Tlak paliva, vířivé klapky, váhu vzduchu, i odvětrání nádrže. Jo ještě jsme osobně měnil odvětrání na hlavě motoru což dost casto odchází.
Když to psalo jen tlak paliva chtěl jsme jít po podavačče bylo mi to poraděno člověkem co jezdí po autorizákách,když si servis neví rady,ale jelikož to píše pořad i něco kolem vzduchu tak vážně nevím kam se ubrat. 5íkám kámošovi musíš nám to dát i na měsic a musí se jen měřít,měřit a etstovat žádné výměny bezhalvé a ještě za náhrady.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

Šel bych po falešným vzduchu, můj názor. Koukni na korekci lambdy nq volnoběh ve vagu. U mě to je kanál 32 druhý pole na motoru, mělo by tam být ideálně 0
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

az se vrati z covidove dovolene mechos a udela mi turbo bduem resit tohle,protoze 3 servisiy nic pres pul roku a jeste nesmyslne vymynily vsechny zapalovaci civky:D Falesny vzduch to psalo taky prikladma diagnostiku u nas v AUDi,ale predtim to pslao dokonce vstrikovac pak tohle a pak u dalsiho znameho na neorigo to dalsiObrázek
Obrázek
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Ja jsme rval jak tur,kdyz jsme videl,ze zahodili original vahu vzduchu a dali tam nahradu HELLA sice je to kvalitni vyrobce,ale u vah vzduch si stojim za tim,ze malokterej vyrobce dava hodnoty jako original! Ncimene ten bordel to nemuze zpusobovat. Kazdopadne kdzy se odpoji vaha zvoli to nouzovy rezim,ze auto slape jako hodinky a pro me nepochopitelne to ma d trosku vyssi vykon a tahne lip odspoda.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
hobca
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2017, 20:27

Příspěvek od hobca »

Najdi si na facebooku LKM performance, ti kluci tomu opravdu rozumí a nic než tfsi a tsi nedělají. Určitě ten problém najdou a vyřeší :)
Golf V GTI, 2.0 TFSI ea133 AXX
DSG

EX:
Octavia 1.9tdi asv
p764
Chip by TDIFun 136hp
Egr off
Kat off
Tlumič off
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“