Ahoj,
ví někdo, co všechno může způsobovat chybu P0002 (měla by to snad být regulace tlaku paliva)? Snímač tlaku a případně co dalšího?
A co je to chyba P1163 a po čem jít, co vyměnit?
Díky za rady a hezký večer
Petr
Citroen C3 1.4HDi r. 2004 bez FAPu - chyba P0002 a P1163
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Citroen C3 1.4HDi r. 2004 bez FAPu - chyba P0002 a P1163
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Teď jsem to řešil na Peugeotu 407 a tam to dělal regulátor tlaku na čerpadle.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Tak tohle jsem měl na holky peugeotu 1.4 hdi. Regulator,snímač ma railu, vstřiky na kontrole a pořád problém. Už jsem to chtěl hodit ze skaly a nakonec to byl studenej spoj v řídící jednotce. Dávala regulátoru signál,že je vysoký tlak a ten ho pořád snižoval. Skutečnost byla jiná. Eletrikář číkal,že už se stím několikrát setkal. Co živá data? Kolik ti ukazují tlak?