Citroen C3 1.4HDi r. 2004 bez FAPu - chyba P0002 a P1163

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Citroen C3 1.4HDi r. 2004 bez FAPu - chyba P0002 a P1163

Příspěvek od pepe276 »

Ahoj,

ví někdo, co všechno může způsobovat chybu P0002 (měla by to snad být regulace tlaku paliva)? Snímač tlaku a případně co dalšího?

A co je to chyba P1163 a po čem jít, co vyměnit?

Díky za rady a hezký večer :)
Petr
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Teď jsem to řešil na Peugeotu 407 a tam to dělal regulátor tlaku na čerpadle.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

P1163 v tomto případě je příliš vysoký tlak v railu
Takže bych začal snímačem na railu a regulátorem na čerpadle,zkusit ho jen vyndat a vyčistit,vyfoukat,někdy to pomůže,někdy ne no
machal22
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 29 črc 2010, 16:17

Příspěvek od machal22 »

Tak tohle jsem měl na holky peugeotu 1.4 hdi. Regulator,snímač ma railu, vstřiky na kontrole a pořád problém. Už jsem to chtěl hodit ze skaly a nakonec to byl studenej spoj v řídící jednotce. Dávala regulátoru signál,že je vysoký tlak a ten ho pořád snižoval. Skutečnost byla jiná. Eletrikář číkal,že už se stím několikrát setkal. Co živá data? Kolik ti ukazují tlak?
Odpovědět

Zpět na „Citroën“