Cukání OIII 1.4 TSI CHPA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Cukání OIII 1.4 TSI CHPA
Má to najeto 240 tis.Mezi cca 1800 až 2600 ot. při plném plynu je cítit cukání, nebo spíš znatelné kolísání výkonu. Občas mi to připadá jako by se motor v těch otáčkách spíš dusil. Jak to přeleze přes těch 2600 tak to chytí druhý dech a letí jak z praku. Svíčky vyměněné za nové originál, benzín na to vliv nemá, paměť závad prázdná. Sundal jsem sání, v sacích kanálech nánosy jsou, na ventilech taky. To budu čistit. Vyndal jsem vstřiky jestli na nich nejsou nánosy karbonu, nejsou,ale poslal jsem je na kontrolu do Jetservisu v Hradci. Nicméně nemyslím že by to nějak pomohlo. Na co se ještě zaměřit když už to mám rozkuchané a jal jsem se to řešit? Já to auto mám už rok, najel jsem s tím asi 10 tis km, je to víceméně pořád stejné, co máme na firmě ještě jednu ta to nedělá. Ale má najeto o dost míň.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Gumové konce na cívkách jsou ok, já prvně fandil svíčkám, ale to nepomohlo. Výpadky válců nejsou, to jsem zkoušel, v jiných otáčkách ten motor jede skvěle, akorát v tom spektru při plném plynu, když je potřeba akcelerace. Tlaky jsem neměřil, to mne ani popravdě nenapadlo, starty i v -18 na drc, olej to nějak závratně nežere za těch 10 tis to spapalo max litr.
Jo asi by to chtělo udělat log, ale nevím čeho.
Jediný poznatek je, že ve chvíli kdy to dělá neplechu kolísá plnící tlak. Ale jen nepatrně. Nevím na kolik je to vypovídající, ale v rádiu mám nainstalovaný torque a k tomu elm v zásuvce, no podle grafu plnícího tlaku to ve špičce kolísá,ale dejme tomu jen o desetinu baru to klesne a pak to znovu vyleze nahoru. Dál už to neklesá, páč motor už je nad těma otáčkama a většinou už stejně musím ubrat nebo řadit.
Jo asi by to chtělo udělat log, ale nevím čeho.
Jediný poznatek je, že ve chvíli kdy to dělá neplechu kolísá plnící tlak. Ale jen nepatrně. Nevím na kolik je to vypovídající, ale v rádiu mám nainstalovaný torque a k tomu elm v zásuvce, no podle grafu plnícího tlaku to ve špičce kolísá,ale dejme tomu jen o desetinu baru to klesne a pak to znovu vyleze nahoru. Dál už to neklesá, páč motor už je nad těma otáčkama a většinou už stejně musím ubrat nebo řadit.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Natankovať nejaký iný lepší benzín si neskúšal ? Pozri vo vcds či ti počas toho šklbania jednotka nesťahuje prezápal, respektíve “timing retardation” či nahodou to podla cidla klepania nehorí detonačne a neuberá to proste jednotka
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
No ja by som to tipoval na ten karbon...ak budú vstreky ok. Pri tých km to už bude pekne zanesené. Mal som predtým tiež 1.4TSi CAXA a robilo to úplne to isté, najazdené 200 tis. ale mne sa to čistiť nechcelo a auto už má nového majiteľa. Rozvody nové, regulácia tlaku turba nová. Mne ešte kolísal niekedy aj voľnobeh, ale len pri zohriatom motore. Vtedy som si povedal že to bude len tým karbonom, ale už som sa k tomu nedostal.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Tak je hotovo, sací kanály a ventily jsou jak alabastr, dělal jsem to tímto http://www.retech.com/cz/vyrobky/1/21
padl na to celý sprej a 3 čističe brzd. Nejprve oškrabat co se dalo na sucho, nastříkat nechat žrát, vysát, znovu škrábat, jehlou za ventilem a okolo sedel... No s..l jsem se s tím dneska celou šichtu. Akorát škoda že jsem nevyfotil jaký je rozdíl mezi čistým a zaneseným.
První dojem? Špica. To auto neuvěřitelně ožilo... Jel jsem s tím dneska jen pár km, ale rozdíl je znát.
Jestli zmizelo cukání se uvidí, myslím že jo.
Jediné co mne tak trochu nakrklo že v sání bylo poměrně dost oleje. Jestli trochu pouští turbo a v sání to kondenzuje...
padl na to celý sprej a 3 čističe brzd. Nejprve oškrabat co se dalo na sucho, nastříkat nechat žrát, vysát, znovu škrábat, jehlou za ventilem a okolo sedel... No s..l jsem se s tím dneska celou šichtu. Akorát škoda že jsem nevyfotil jaký je rozdíl mezi čistým a zaneseným.
První dojem? Špica. To auto neuvěřitelně ožilo... Jel jsem s tím dneska jen pár km, ale rozdíl je znát.
Jestli zmizelo cukání se uvidí, myslím že jo.
Jediné co mne tak trochu nakrklo že v sání bylo poměrně dost oleje. Jestli trochu pouští turbo a v sání to kondenzuje...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jak to odvětrání zkontrolovat? Nahoře na víku je nějakej ventil, z něj hadička do filtru vzduchu. Ale ve filtru olej není. Pak dole na motoru je nějaký plastový bazmek, z něj vede hadička přímo do sání, ale asi by tam měl být nějaký ventil, páč v sání je přece přetlak.
Jinak nevím.
Jako to auto teď jede jak z praku, až skoro čekám kdy mne kde změří. Není problém se zamyslet, chvíli podržet nohu na plynu a rázem je to na 140km/h.
A dlouhodobá spotřeba taky leze pěkně dolů. Toto jsem měl udělat už dávno.
Jinak nevím.
Jako to auto teď jede jak z praku, až skoro čekám kdy mne kde změří. Není problém se zamyslet, chvíli podržet nohu na plynu a rázem je to na 140km/h.
A dlouhodobá spotřeba taky leze pěkně dolů. Toto jsem měl udělat už dávno.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km