C4 nastavenie klapky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

C4 nastavenie klapky

Příspěvek od ROMEK »

Kluci dotahli mi ze servisu či by mi nešla spravit cez diabox zakl. nastavenie klapky. Stara odešla dali novu MM . Auto natočit ide ale plyn len do 2000ot. Zavady P1153-Adpatace škrtiacej klapky-dorazy neuloženy a P1161-poloha škrtiacej klapky neverohodný signal. Na volnobeh ma auto hrozne vysoke otáčky 1100 jedine ked klapku prstem zatlačím tak spadnu. Skušal sem mazat adaptácie aj nastavovat klapku cez KTS aj Diabox ale naskočí chyba a konec. Už dalej nevím pripadá že je najeký problem na novej klapke klapke je moc pootvorena. Napadá niekoho neco? dík
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Co to je MM ??
Co to je za motor ?
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

magnetti marelli a 1,4/16V už sem nejake zakladne robil aj usvojho partnerera ale tež sa mi to podarilo vždy že nevíem ako. Je tam ten postup ...nechat na volnobeh než sa zapnu sahary??? teraz v zime
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, magneti marelli tuhle kolega namontoval EGR na 1.6hdi a nefungoval hned od nova..tím neříkám že je to tento případ ale víš jak no
Děláš to přes Diagbox nebo ještě Lexii ?
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

diabox ale už mi dochádzaju napady . take to vidím na tu klapku ale ešte skušam či nekoho neco neapadne ....treba ju ochcat (rofl)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Potom máš problém s údajmi z klapky do ecu. Prezri kábeláž pre istotu, alebo konektor na klapku, či tam nenapchali hroty z multimetra a roztiahli to.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Jozef trafil si to. Udaje o polohe klapky RJ mala ale jeden pin na konektore roztiahnuty a neovladala motor v klapke . Pritom zavady ohladne motora v klapke v RJ žiadne čiatne KTS aj diaboxom. Zakladne nastavenie na prvý šup.

Už som sa s hrotmy v konektoroch stretol ale nenapadlo mňa to. dík ;)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

V pohode, hlavne, že jazdí ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nedávno jsem řešil Octavii 2 kde se překlepal kablík ke snímači teploty nasávaného vzduchu, někomu se nechtělo opravit svazek u startéru, tak k jednotce natáhnul by-pass a aby si zjistil jaký pin je onen kabel tak "opíchal" všechny piny vedoucí ke snímači tlaku/teploty ( -,+5,tlak, teplota) výsledkem bylo, že se dutinka na snímač tlaku roztáhla a po čase ztratila kontakt.

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jak psáno výše, každej do toho cpe hroty multimetru a dojebe to, já mám na hrotech naletovaný kusy drátku z COčka 0,6mm a tím nic neroztáhnu
Odpovědět

Zpět na „Citroën“