Passat 2.0 110 kw CRLB chyba p0016 po složení motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Malur
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 úno 2021, 17:12
Bydliště: Hlučín

Passat 2.0 110 kw CRLB chyba p0016 po složení motoru

Příspěvek od Malur »

Dobrý den, mám takový problém, na voze mi praskl rozvodový řemen, nechal jsem tedy překontrolovat a opravit hlavu, namontoval jsem nové váhadla poté složení rozvodů dle přípravků. Po nastartování mi bliká žhavení a píše chybu P0016, chybná korelace váčkové/klikové hřídele. Setkal se již někdo s něčím takovým. Rozvody jsem opět kontroloval a sedí na přípravky přesně.
Děkuj za reakce a případné rady.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Motor CRL jsem neviděl, má to 2 vačky mezi sebou hnaný řetízkem, ozubený kola?
Myslím si že jo, pokud se to potkalo, jsou vačky/vačka KO - pohnutá, potřebuješ novej modul s vačkama
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Passat 2.0 110 kw CRLB chyba p0016 po složení motoru

Příspěvek od hansdob »

Ahoj všem. Jak to tady dopadlo?? Jak je to tady s rozvody tedy?? Je to na 210000km a kolik let? 5 nebo 10?? má řetízek jako benzinové 1,8 a 2,7,2,8.3,0 a 4,2?? mění se také? začíná se mi jeden superb s tímto motorem blížit .......
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 14 čer 2011, 17:32

Re: Passat 2.0 110 kw CRLB chyba p0016 po složení motoru

Příspěvek od suri »

normálne remeň , 210 vydrží máloktorý , väčšinou v záruke menené remene , pumpy a kladky ...

treba tam dať niečo poriadne kde je napínačka Litens ..napríklad hepu sadu
aj plochý remeň aj kladku na neho

keď to skočí tak ak má prestavovač tak je často posunutý na vačke a dá sa niekedy povoliť a nastaviť , ak to prestavovač nemá a sú kolesá na pevno tak sú vačky KO , pretočené , nový modul 1700-2000eur
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Passat 2.0 110 kw CRLB chyba p0016 po složení motoru

Příspěvek od roman1648 »

Kámošovi ve firemce 1.6 CXXB myslím se to vyjebalo necelých 140tis.km....oprava za 68tis. takže každýmu doporučujeme měnit normálně po 120tis.km a je to, žádných 210tis.km zase ty rozvody nestojí takovej ranec a neděláš to každej rok
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Re: Passat 2.0 110 kw CRLB chyba p0016 po složení motoru

Příspěvek od volvo pan »

znamej ke me jezdil na rozvody tak dlouho az prijel kdyz tam bylo asi 300 a ani pumpa netekla sup 140kw,ale dsg a jezdi dalky. Ukazoval mi to,kdyz to kupoval a melo 28tis,pak jezdil sporadicky na vymeny oleje,prejeto o 10tis a chybejici treba 2 litry nic vyjimecnyho,takze tezkej zivot :D Tudiz to nekdy i vydrzi,ale asi kus vod kusu..
karter
Aktivista
Příspěvky: 1467
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Re: Passat 2.0 110 kw CRLB chyba p0016 po složení motoru

Příspěvek od karter »

řešil jsem to samé ale na 1.6tdi 81kw octavia 3 musel jsem koupit při potkaném motoru i nový modul vaček jsou to trubkové vačky kde jsou nalisovaný palce vaček takže se to o nějaké setiny pohne a už to blbne.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“