Kde má CUNA aké vyvažováky prosím?..marfan píše:Je to také príjemnejšie vozenie ale zasa 140kw verzia keď sa upravy tak je to zasa iná liga.
Doma jazdim na dvoch RS jedna upravená jedna nie a je to proste cítiť, že tá upravená tých koní má viac pod kapotou.
A CRLB by mal mať tak isto vyvažováky ako DFGA, CUNA, CUPA čiže kultivovanosť oproti CFKC je lepšia.
Kodiaq 110kw vs 140kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Re: Kodiaq 110kw vs 140kw
Za mě nejlepší volbou Kodiaq VRS BiTDi, protože tolik uhýbajících aut na dálnici, když jí otevřeš jsem v životě ještě neviděl a je to velké stabilní auto, takže úplně jinej pocit ze svezení
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
Re: Kodiaq 110kw vs 140kw
Motory EA288 su uplne ina liga a hlavne ak maju adblue, tak by som do toho softom nerypal (teda pokial sa chces dlho a bez problemov vozit). Mozno v zapanej EU maju viac skusenosti s tymito motormi ale u nas by som bol trochu skepticky. To ze 110 ide pocitovo rovnako ako 140 mozem potvrdit a je jedno v akom aute je ten motor.
Vyvazovaky maju tusim uz vsetky verziea su pohanane ozubenym klesom. Olejove cerpadlo je chutovka. Pohanane remenom v oleji a ecu si prepina dva tlaky oleja podla zatazi. Dva okruhy EGR s chladenim a integrovany vodny intercooler je tiez paradicka, ...pokial nepraskne...
Vyvazovaky maju tusim uz vsetky verziea su pohanane ozubenym klesom. Olejove cerpadlo je chutovka. Pohanane remenom v oleji a ecu si prepina dva tlaky oleja podla zatazi. Dva okruhy EGR s chladenim a integrovany vodny intercooler je tiez paradicka, ...pokial nepraskne...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Re: Kodiaq 110kw vs 140kw
Jel jsem s Kodiaqem 110kw Ad blue a Touranem 140 kw Ad blue a řekl bych, že od 2500ot ta 140 kw jede lépe.