Kodiaq 110kw vs 140kw

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Kodiaq 110kw vs 140kw

Příspěvek od Torgan »

Ahojte zvažujem kúpu Kodiaqa a chcel by som vedieť aké sú rozdiely v motoroch. 2.0 tdi 110kw vs 140kw. Ci je konštrukčné iný motor 140kw alebo je iné len turbo a soft, či by ste mi vedeli k tomu niečo napísať. Pripadne ci je rozdiel v spoľahlivosti? Do. Koľko je pripadne dimenzovana DSG. Ďakujem.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Základný rozdiel je že silnejšia verzia ma vyvažovacie hriadele.
Silnejšia verzia by mala mať vodou chladené turbo, iné vstreky.
Ostatok čo sa týka motora je rovnaký. Spolahlivosť podľa mňa rovnaká.
Čo sa týka DSG tak ak tam je 7 stupňova s mokrými spojkami tak by to mala byť DQ381 ak je 6st. tak DQ250.
Obe prevodovky znesú skoro tie isté Nm. Po úprave softu do 500Nm. Potom treba už meniť spojky za lepšie.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Hlavne ten 140kw ide pocitovo skoro rovnako ako tá 110kw, proste radšej by som volil tú 110kw + úprava a pôjde to lepšie ako tá 140 alebo teda 140 a potom úprvu :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

marfan píše:Základný rozdiel je že silnejšia verzia ma vyvažovacie hriadele.
Silnejšia verzia by mala mať vodou chladené turbo, iné vstreky.
Ostatok čo sa týka motora je rovnaký. Spolahlivosť podľa mňa rovnaká.
Čo sa týka DSG tak ak tam je 7 stupňova s mokrými spojkami tak by to mala byť DQ381 ak je 6st. tak DQ250.
Obe prevodovky znesú skoro tie isté Nm. Po úprave softu do 500Nm. Potom treba už meniť spojky za lepšie.
Můžete mi říci, co vás pořád vede k tomu upravovat soft a tím kurvit vše okolo? Kdykoliv potkám Kodiaq tak jede jako s hnojem..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Zkusit se s tím projet, víc lidí říkalo že ta 140kW nejede tak pěkně odspodu a pocitově se 110 chová líp.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

jericho-3 píše:Můžete mi říci, co vás pořád vede k tomu upravovat soft a tím kurvit vše okolo? Kdykoliv potkám Kodiaq tak jede jako s hnojem..
Realny príklad toho čo sa tým skurví ? Prosím ale nie príklady toho keď mu tam nejaký jožo od tesca nahrá nejaky soft,
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Source píše:Hlavne ten 140kw ide pocitovo skoro rovnako ako tá 110kw, proste radšej by som volil tú 110kw + úprava a pôjde to lepšie ako tá 140 alebo teda 140 a potom úprvu :D
Požičal som si teraz na víkend 110kw automat 4x4 a čakal som ze to pôjde horšie, príde mi to kultivované. Mal som obavu že to bude mŕtve oproti bmw co mam teraz, preto zvažujem ci 140kw alebo 110kw+chip. Lebo je rozdiel medzi tými motorkami he 3000eur cca
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

MirekX píše:Zkusit se s tím projet, víc lidí říkalo že ta 140kW nejede tak pěkně odspodu a pocitově se 110 chová líp.
Príde mi ten 110kw celkom fajn, dá sa stým ísť aj trochu svižne, odspodu ide pekne celkom. Čakal som horšie. Len neviem ako ide 140kw
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Doby že se čipovalo hlava nehlava pšemožné rotačky a pd jsou nenávratně pryč. Dnešní motory a softy jsou tak složité a slazené na emise, že já bych do toho už určitě nešel.
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Torgan píše:
MirekX píše:Zkusit se s tím projet, víc lidí říkalo že ta 140kW nejede tak pěkně odspodu a pocitově se 110 chová líp.
Príde mi ten 110kw celkom fajn, dá sa stým ísť aj trochu svižne, odspodu ide pekne celkom. Čakal som horšie. Len neviem ako ide 140kw

Je dosť možné, že 110kw verzia reálne má niekedy aj 125kw a 370Nm a 140kw verzia máva zvyčajne 132-135kw a 370-380Nm preto sa tá silnejšia verzia zdá byť nejaká slabá.

Ja som mal možnosť vyskúšať 140kw v Passate B8 a mne Octavia 135kw ide o dosť lepšie. (teraz po úprave je to ešte viac cítiť). Tak isto som pár krát išiel na Passate B8 110kw priebeh výkonu sa mi zdal lepšie odladený ako pri 140kw.

Inak tie 140kw verzie tvrdia, že idú dobre až ozaj po úprave. Vtedy to má celkom slušné parametre a v Kodiaqu to musí ísť tiež dobre. Možno lepšie ako benzínový dvojliter.


@techi: Myslíš, že je to až tak zložité a preto chodí po cestách toľko aut upravených ?? Pri rotačkách a PDečkach si často videl pri obiehaní mrak dymu a vtedy si vedel, že to má upravené. Teraz v dobe kde všetky nové diesle majú DPF tak ani nevieš, že to auto je upravené. Zistiš to len tak, že to auto ide lepšie ako by malo.

Bol som s upraveným autom na TK a EK. Výsledok auto v 100% stave po 220tkm s DPFkom. Emisie vzhľadom na aktuálnu metodiku na jednotku. Ak máš v poriadku DPFko tak je to OK.
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

techi píše:Doby že se čipovalo hlava nehlava pšemožné rotačky a pd jsou nenávratně pryč. Dnešní motory a softy jsou tak složité a slazené na emise, že já bych do toho už určitě nešel.
Musíte jít pouze za odborníky :)
Obrázek
MatusMoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 09 led 2021, 18:38
Bydliště: Stará Kremnička

Příspěvek od MatusMoc »

marfan>> Nie nemajú
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Experti tvrdí co marfan , že 110 kw je lépe odladěná než 140kw a motor se i lépe cítí a víc vydrží..
nepropadat panice...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Hlavne CRLB je perfektný motor oproti 140kw ktorý už má aj adblue. Napríklad teraz som porovnával dva passaty 110 crlb a 140kw (nepametam si kod motora) a musim povedaz ze na tej 110kw verzii sa lepšie vozilo ako na tej 140kw. A hlavne crlb su uz otestovane, spolahlive motory
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Je to také príjemnejšie vozenie ale zasa 140kw verzia keď sa upravy tak je to zasa iná liga.

Doma jazdim na dvoch RS jedna upravená jedna nie a je to proste cítiť, že tá upravená tých koní má viac pod kapotou.

A CRLB by mal mať tak isto vyvažováky ako DFGA, CUNA, CUPA čiže kultivovanosť oproti CFKC je lepšia.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“