Kodiaq 110kw vs 140kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kodiaq 110kw vs 140kw
Ahojte zvažujem kúpu Kodiaqa a chcel by som vedieť aké sú rozdiely v motoroch. 2.0 tdi 110kw vs 140kw. Ci je konštrukčné iný motor 140kw alebo je iné len turbo a soft, či by ste mi vedeli k tomu niečo napísať. Pripadne ci je rozdiel v spoľahlivosti? Do. Koľko je pripadne dimenzovana DSG. Ďakujem.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Základný rozdiel je že silnejšia verzia ma vyvažovacie hriadele.
Silnejšia verzia by mala mať vodou chladené turbo, iné vstreky.
Ostatok čo sa týka motora je rovnaký. Spolahlivosť podľa mňa rovnaká.
Čo sa týka DSG tak ak tam je 7 stupňova s mokrými spojkami tak by to mala byť DQ381 ak je 6st. tak DQ250.
Obe prevodovky znesú skoro tie isté Nm. Po úprave softu do 500Nm. Potom treba už meniť spojky za lepšie.
Silnejšia verzia by mala mať vodou chladené turbo, iné vstreky.
Ostatok čo sa týka motora je rovnaký. Spolahlivosť podľa mňa rovnaká.
Čo sa týka DSG tak ak tam je 7 stupňova s mokrými spojkami tak by to mala byť DQ381 ak je 6st. tak DQ250.
Obe prevodovky znesú skoro tie isté Nm. Po úprave softu do 500Nm. Potom treba už meniť spojky za lepšie.
Hlavne ten 140kw ide pocitovo skoro rovnako ako tá 110kw, proste radšej by som volil tú 110kw + úprava a pôjde to lepšie ako tá 140 alebo teda 140 a potom úprvu
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Můžete mi říci, co vás pořád vede k tomu upravovat soft a tím kurvit vše okolo? Kdykoliv potkám Kodiaq tak jede jako s hnojem..marfan píše:Základný rozdiel je že silnejšia verzia ma vyvažovacie hriadele.
Silnejšia verzia by mala mať vodou chladené turbo, iné vstreky.
Ostatok čo sa týka motora je rovnaký. Spolahlivosť podľa mňa rovnaká.
Čo sa týka DSG tak ak tam je 7 stupňova s mokrými spojkami tak by to mala byť DQ381 ak je 6st. tak DQ250.
Obe prevodovky znesú skoro tie isté Nm. Po úprave softu do 500Nm. Potom treba už meniť spojky za lepšie.
nepropadat panice...
Zkusit se s tím projet, víc lidí říkalo že ta 140kW nejede tak pěkně odspodu a pocitově se 110 chová líp.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Realny príklad toho čo sa tým skurví ? Prosím ale nie príklady toho keď mu tam nejaký jožo od tesca nahrá nejaky soft,jericho-3 píše:Můžete mi říci, co vás pořád vede k tomu upravovat soft a tím kurvit vše okolo? Kdykoliv potkám Kodiaq tak jede jako s hnojem..
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Požičal som si teraz na víkend 110kw automat 4x4 a čakal som ze to pôjde horšie, príde mi to kultivované. Mal som obavu že to bude mŕtve oproti bmw co mam teraz, preto zvažujem ci 140kw alebo 110kw+chip. Lebo je rozdiel medzi tými motorkami he 3000eur ccaSource píše:Hlavne ten 140kw ide pocitovo skoro rovnako ako tá 110kw, proste radšej by som volil tú 110kw + úprava a pôjde to lepšie ako tá 140 alebo teda 140 a potom úprvu
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Príde mi ten 110kw celkom fajn, dá sa stým ísť aj trochu svižne, odspodu ide pekne celkom. Čakal som horšie. Len neviem ako ide 140kwMirekX píše:Zkusit se s tím projet, víc lidí říkalo že ta 140kW nejede tak pěkně odspodu a pocitově se 110 chová líp.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Torgan píše:Príde mi ten 110kw celkom fajn, dá sa stým ísť aj trochu svižne, odspodu ide pekne celkom. Čakal som horšie. Len neviem ako ide 140kwMirekX píše:Zkusit se s tím projet, víc lidí říkalo že ta 140kW nejede tak pěkně odspodu a pocitově se 110 chová líp.
Je dosť možné, že 110kw verzia reálne má niekedy aj 125kw a 370Nm a 140kw verzia máva zvyčajne 132-135kw a 370-380Nm preto sa tá silnejšia verzia zdá byť nejaká slabá.
Ja som mal možnosť vyskúšať 140kw v Passate B8 a mne Octavia 135kw ide o dosť lepšie. (teraz po úprave je to ešte viac cítiť). Tak isto som pár krát išiel na Passate B8 110kw priebeh výkonu sa mi zdal lepšie odladený ako pri 140kw.
Inak tie 140kw verzie tvrdia, že idú dobre až ozaj po úprave. Vtedy to má celkom slušné parametre a v Kodiaqu to musí ísť tiež dobre. Možno lepšie ako benzínový dvojliter.
@techi: Myslíš, že je to až tak zložité a preto chodí po cestách toľko aut upravených ?? Pri rotačkách a PDečkach si často videl pri obiehaní mrak dymu a vtedy si vedel, že to má upravené. Teraz v dobe kde všetky nové diesle majú DPF tak ani nevieš, že to auto je upravené. Zistiš to len tak, že to auto ide lepšie ako by malo.
Bol som s upraveným autom na TK a EK. Výsledok auto v 100% stave po 220tkm s DPFkom. Emisie vzhľadom na aktuálnu metodiku na jednotku. Ak máš v poriadku DPFko tak je to OK.
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Hlavne CRLB je perfektný motor oproti 140kw ktorý už má aj adblue. Napríklad teraz som porovnával dva passaty 110 crlb a 140kw (nepametam si kod motora) a musim povedaz ze na tej 110kw verzii sa lepšie vozilo ako na tej 140kw. A hlavne crlb su uz otestovane, spolahlive motory
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Je to také príjemnejšie vozenie ale zasa 140kw verzia keď sa upravy tak je to zasa iná liga.
Doma jazdim na dvoch RS jedna upravená jedna nie a je to proste cítiť, že tá upravená tých koní má viac pod kapotou.
A CRLB by mal mať tak isto vyvažováky ako DFGA, CUNA, CUPA čiže kultivovanosť oproti CFKC je lepšia.
Doma jazdim na dvoch RS jedna upravená jedna nie a je to proste cítiť, že tá upravená tých koní má viac pod kapotou.
A CRLB by mal mať tak isto vyvažováky ako DFGA, CUNA, CUPA čiže kultivovanosť oproti CFKC je lepšia.