Přední pružina e60 525i
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přední pružina e60 525i
Kluci rupla pružina a spadla, kolo zaraženy v blatníku nedá se s tím jet, vymontuju tlumič na silnici? Naštěstí jen zadokolka
Díky
Díky
Odpovím si sám, pěknej voser, nepouštějte se do toho na zemi...
Středící šroub kotouče na 6ku imbus,nešel povolit i když jsem tam narážel všechno možný,ale s tím jsem trochu počítal,sundal jsem kotouč,schutzblech, začnu povolovat čep řízení,matka sežraná,závit taky,uprostřed šroubu cosi co kdysi bylo TX40,chvíli to drželo,pak se to protočilo,tak flexu a rozříznout matku,zbylý matky/závěsy to stejný,navíc zadní rameno nešlo z těhlice za boha ven, jako z kužele, tak jsem povolil rameno z nápravnice a pak šla už těhlice sklepnout...
Nechápu jak jsme kdysi dělávali na zemi brzdy,spojky,výfuky,včera jsem u toho hodinu klečel a dneska se nemůžu hnout
Středící šroub kotouče na 6ku imbus,nešel povolit i když jsem tam narážel všechno možný,ale s tím jsem trochu počítal,sundal jsem kotouč,schutzblech, začnu povolovat čep řízení,matka sežraná,závit taky,uprostřed šroubu cosi co kdysi bylo TX40,chvíli to drželo,pak se to protočilo,tak flexu a rozříznout matku,zbylý matky/závěsy to stejný,navíc zadní rameno nešlo z těhlice za boha ven, jako z kužele, tak jsem povolil rameno z nápravnice a pak šla už těhlice sklepnout...
Nechápu jak jsme kdysi dělávali na zemi brzdy,spojky,výfuky,včera jsem u toho hodinu klečel a dneska se nemůžu hnout
Jak se ofiko vytahují ty kuželový čepy z hliníkové těhlice ?
Měl jsem to zašponovaný stahovákem,bušil jsem do těhlice jak to dělám normálně a ani prd,to bych tu hliníkovou těhlici leda rozbil na sračky a nic z toho
Tak jsem vyndal šrouby co drží ramena v nápravnici a sundal celou těhlici i s ramenama...
Měl jsem to zašponovaný stahovákem,bušil jsem do těhlice jak to dělám normálně a ani prd,to bych tu hliníkovou těhlici leda rozbil na sračky a nic z toho
Tak jsem vyndal šrouby co drží ramena v nápravnici a sundal celou těhlici i s ramenama...
Moje nadšení kdysi skončilo, když jsem viděl shnilotinu BMW a poté na běžícím páse měnil díly..Životnost je podprůměrná, ať si Němci tvrdí, co chtějí..V mém okolí až na vyjímky, kdy mají kabrouše v garáži už to nechtějí...roman1648 píše:Jojo, dřív 15 let zpátky bych to dělal s radostí že můžu dělat na Báwu , dneska to bereš jako nutný zlo
nepropadat panice...
roman1648 píše:Jak se ofiko vytahují ty kuželový čepy z hliníkové těhlice ?
Měl jsem to zašponovaný stahovákem,bušil jsem do těhlice jak to dělám normálně a ani prd,to bych tu hliníkovou těhlici leda rozbil na sračky a nic z toho
Tak jsem vyndal šrouby co drží ramena v nápravnici a sundal celou těhlici i s ramenama...
Nastříkáš pod kužel WD, našponuješ stahovák a jdeš na oběd. Přijdeš za půl hoďky a je hotovo...
Je dobré ještě omotat stahovák hadrem, ať neomlátí blatník.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Přední pružina e60 525i
[quote="roman1648"]Kluci rupla pružina a spadla, kolo zaraženy v blatníku nedá se s tím jet,
romane já zas akuvrtačka, drát na plot a velké štípací kleště, pružinu jsem vždy zdrátoval, přidrátoval a donutil k poslušnosti že auto dojelo až na zvedák,
naposledy C3 už smrděla přední guma rýha na pováženou, pružinu jsem zppátky namotal do misky vrtl díru přidrátoval přužinu a tradá 20 km domů, nebo v prasinci pikaso kosa jak prase, kolo skoro bloklé guma na odpis tak jsem ji namazal vazelinou postříkal olejem a ten kilometr na zvedák vklidu dala
pokud nemám auto na zvedáku, v dosahu autogen, kladiva a majzle tak se s tlumičem do žádného hrdinství nepouštím
to jsem si vzpoměl na jednu grotesku s béčkčem zbořené přední, dali jsme pod něj paleták toník běžel před autem řídíl paleták já auto a dali jsme to 1200 metrů, ař domů na zvedák
romane já zas akuvrtačka, drát na plot a velké štípací kleště, pružinu jsem vždy zdrátoval, přidrátoval a donutil k poslušnosti že auto dojelo až na zvedák,
naposledy C3 už smrděla přední guma rýha na pováženou, pružinu jsem zppátky namotal do misky vrtl díru přidrátoval přužinu a tradá 20 km domů, nebo v prasinci pikaso kosa jak prase, kolo skoro bloklé guma na odpis tak jsem ji namazal vazelinou postříkal olejem a ten kilometr na zvedák vklidu dala
pokud nemám auto na zvedáku, v dosahu autogen, kladiva a majzle tak se s tlumičem do žádného hrdinství nepouštím
to jsem si vzpoměl na jednu grotesku s béčkčem zbořené přední, dali jsme pod něj paleták toník běžel před autem řídíl paleták já auto a dali jsme to 1200 metrů, ař domů na zvedák
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jericho-3"]Bylo to vždy o život, tohle svazování, drát sjede do strany
nééééé tos blbě pochopil já neměním péro a neztahuju pružinu drátem, když praskne uprostřed a namotává se rozmotám a přiložím zdrátuju jen k sobě je tam třeba o závit míně ale to na dojezd stačí, nebo ti prdne dole v misce a de do gumy tak vrtneš díru do misky a přidrátuješ, žádní sjetí napnelismus střelba nehrozí, to sme ponaučení třeba šeda co sem chodí ten sanica na třikrát a probudil se až v sanitce, spoluzaměstnanec tomu šlo péro zas z kola u vlečky po krku a nepřežil, z toho máme respekt stím se nehrajem
nééééé tos blbě pochopil já neměním péro a neztahuju pružinu drátem, když praskne uprostřed a namotává se rozmotám a přiložím zdrátuju jen k sobě je tam třeba o závit míně ale to na dojezd stačí, nebo ti prdne dole v misce a de do gumy tak vrtneš díru do misky a přidrátuješ, žádní sjetí napnelismus střelba nehrozí, to sme ponaučení třeba šeda co sem chodí ten sanica na třikrát a probudil se až v sanitce, spoluzaměstnanec tomu šlo péro zas z kola u vlečky po krku a nepřežil, z toho máme respekt stím se nehrajem