Opel Corsa 1.7D - Vyřešeno

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Opel Corsa 1.7D - Vyřešeno

Příspěvek od Pepíček »

Kluci poraďte. Opel Corsa 1.7D 44kW (Isuzu rotačka).
Motor chytne ale hrozně se hádá a modrobíle hulí. Start docela dobrý ale po pár vteřinách se začne hádat a hulit. Rozvody několikrát kontrolovány a vše na značkách a jdou zaaretovat. Vstřiky prověřeny a OK, Komprese OK, EGR je zavřený a odpojený. Žhavení zkontrolováno a všechny žhavky žhaví jak mají. Ještě zkusím vyměnit palivový filtr ale čerpadlo nasálo naftu z nádrže hned.
Chová se to jak skočený rozvody ale ty jsou v pořádku. V předvstřiku se nikdo nevrtal. Začalo to prej blbnout z ničeho nic.
Naposledy upravil(a) Pepíček dne 28 úno 2021, 16:32, celkem upraveno 1 x.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Ohnutá ojnica?
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Myslíš že by se to tak projevovalo? Tohle vypadá že ani jeden válec nejde dobře. Přijde mi to jak když vstřikuje pozdě. Žhavky jsou po chvilce běhu úplně mastný od nafty.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Môže byť aj časovanie vstrekovania. Od pc ťažko. Merať musíš vedieť ty, ja to nevidím. Na isuzu motore som už menil čerpadlo a išlo to podobne, ale tvrdíš, že je ok. Nie je test čerpadla, resp repas, ako repas.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

No zaměřím se teď jen na ten předvstřik, protože nic jineho mě nenapadá. Nejhorší je, že se v tom předemnou fakt nikdo nehrabal, tak je mi to celý divný. Přinejhorším skřípnu majitele ale tvrdí že s tim nikdo nic nedělal. Ten přístup k tomu čerpadlu, to je teda síla. Vemu si do dílny kýbl nervů a jdu na to. Hnu trochu s předvstřikem v protisměru točení a uvidíme, jestli se to zlepší. Dám vědět.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Tak hnul jsem s předvstřikem asi o 3° a je to trochu lepší ale zaráží mě jedna věc. Start naprosto bez problému na drc a chod naprosto ok bez kouře a po 10 vteřinách se začne zase handrkovat a hulit ale už o 50% míň a motor jde trochu líp za plynem. To jsem z toho blázen. Nakonec bude to čerpadlo KO.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Tak. Vyřešeno. Čerpadlo OK ale je špatná řídící jednotka žhavení a po startu dožhavuje jen asi 10s a pak vypne žhavení a motor se začne hádat a kouřit. Po dalším zahřátí motoru se to srovná a jde jak hodinky. To auto je tak trochu vrak, že to nebudu dál řešit a dám mu tam tlačítko na dožhavení, protože majitel do toho nechce vrážet prachy.
Děkuji za postřehy.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

To si mohol napísať skôr, že to funguje ok po chvíli. Hlavne, že funguje ;)
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Psal jsem to hned v prvním příspěvku ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornost. No člověk se učí celej život....aby nakonec všechno zapomněl :)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Opel“