vstřikovací čerpadlo bmw e28

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

vstřikovací čerpadlo bmw e28

Příspěvek od patrikE39 »

Zdravím. mám TDS a na něm už 7 rok postavenou mechaniku z 2,4td e28 ... čerpadlo má 12mm hlavu atd (nepodstatné) ... auto do lonského léta jezdilo bez problému když loni v létě to občas přestalo uplně reagovat na plyn.. tedy pákou sem mohl hýbal jak jsem chtěl a pořád byl volnoběh. čerpadlo se vyndalo, rozdělalo, nenašel se žádný problém tak se přetěsnilo, seřídilo, dalo na motor a auto po zbytek roku normálně jezdilo.. ted po zimě jsem auto opět oživil a děje se probém viditelný ve videu... pokud prudce přidám plyn a držím tak otáčky vyskočí a poté začnou houpat k volnoběhu a zase nahoru (podle toho kolik mám přidané) .. neděje se to ale vždy.. třeba ted jsem ujel 10km a bez problému. z toho to za 10km udělá 3x po sobě že houpe. někdo nějaký tip? díky

https://www.youtube.com/watch?v=1qThCU-Qi0E
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
burton.b
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 21 kvě 2011, 18:33

Příspěvek od burton.b »

Nemůže být problém jen s přísunem nafty?
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

na to jsem taky myslel.. podávačka v nádrži jede a z filtru nafta teče taky. když přidávám zvolna tak normálně jde až po červené.. když přidám a když přidám prudce jak ve videu tak to začně houpat, ale né vždy.. obvykle když je to nejméně vhodné
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

V té hadici co je vidět nebyla vidět žádná změna , sleduj přepad z čerpadla, musí jít souvislý proud nafty. Zkus napojit přívod rovnou na čerpadlo bez filtru..A když to takhle houpe jak to čadí? Bíle?
nepropadat panice...
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

jericho-3 píše:V té hadici co je vidět nebyla vidět žádná změna , sleduj přepad z čerpadla, musí jít souvislý proud nafty. Zkus napojit přívod rovnou na čerpadlo bez filtru..A když to takhle houpe jak to čadí? Bíle?

ta přívodní hadice je už neprůhledná tak na videu na ní vidět nejde, ale normálně nafta jde, měl jsem to i na petku a dělalo to totéž.. z vratky nafta jde také proudem. tlak v čerpadlem jsem také seřizoval aby v otáčkách byl 6bar... prakticky je čerpadlo udělané a dělá to tohle.. a jak píšu tak nedělá to pokaždé.. kouř jsem žádný neviděl takže spíš ne, ale když mi to udělalo za jízdy tak jsem pořád klepal na plyn aa doufal že začně reagovat a když se chytlo tak vyletěl černý suk.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle auto má i EGR a váhu , takže to chce projít. Tady byly problémy , když odešel řídící vstřik , záleží co za provedení máš..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8915
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Když tam má mechaniku je mu jedno co je na řidičům vstriku.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

jericho-3 píše:Tohle auto má i EGR a váhu , takže to chce projít. Tady byly problémy , když odešel řídící vstřik , záleží co za provedení máš..

elektronika je už paséé :) .. je tam neřízené čerpadlo jen s plynovým lankem.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

hansdob píše:Když tam má mechaniku je mu jedno co je na řidičům vstriku.
Samo, bral jsem to z origo. Ale člověk neví, když je to překop.
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „BMW“