Megane III 1,5dci 81kw tlak paliva

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Megane III 1,5dci 81kw tlak paliva

Příspěvek od karell »

Ahoj,
Zkusím sem hodit svůj příspěvek a budu rád když by někdo věděl co stim a případně pomohl.

Řeším Renault Megane III 1,5dci 81kw, auto nejde nastartovat.
Diagnostika píše nízký tlak paliva na liště, skutečně měří nulu.
Regulátor jsem zkoušel jiný, mám zde tři. Dal jsem i jiné vysokotlaké čerpadlo a stejně, stále nula na liště. Myslel jsem zda nekecá čidlo tlaku takže jsem též zkoušel jiné, beze změny.
Napadá někoho něco?
Zkrátka z čerpadla nafta nejde.

Delphi diagnostika píše ještě jednu závadu, ale neznámou, může mít vliv???

Závady:
DTC00871C tlak na liště
1525F329

Díky za každou radu
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Z čerpadla nafta nejde...... Zeptám se tedy, do čerpadla nafta jde?

Tam je Siemens nebo Delphi?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Continental a nafta do něj jde. Natlakuji balonkem
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Čerpadlo bych dal rovnou nový,repas dneska stojí víc jak nový, vstřiky vyndal a dal na konrolu spolu s railem a´t ho taky vyčistí,paliváč,propláchnout trubky a mrknout do nádrže
Najeto kolik ?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

karell píše:Continental a nafta do něj jde. Natlakuji balonkem
prdlajs tomu rozumím ale předpoládám že se jedná o vyokotlakové třípístové čerpadlo, pokud bude jedna hlava nefunkční tlak žádný nenaskočí,

čerpadlo bych vyšrouboval a zanesl na kontrolu, borec mi tam dal starší hlavu, tlak naskočil a :)

tímto prvním krokem se dovím zda je funkční čerpadlo, zda je potřeba něco čistit, čumět do nádrže,

no a pak další pasti počet přizpůsobených klíčú 0 a ................... ;)

montáží nového čerpadla může být situace naprosto stejná
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Otázka je, či to druhé je cajk. Mimo to môže byť strhnutý náhon na čerpadlo a netočí sa.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

JozefC píše:Otázka je, či to druhé je cajk. Mimo to môže byť strhnutý náhon na čerpadlo a netočí sa.
jozef já to měl třeba před rokem prodal sem borcovi čepadlo z motoru co jel před třemi měsíci a ojnece vypochodovala na boží svět,

taky volal že to moje čerpadlo stojí za prd tlak žádný,

tak jsem ho poslal k mému čerpadláři a ten ho vyvedl z omylu, jak to pořešil dál nevím, ale něco měnit jen tak to není mlj styl

protože víme

že

problém treba hladat už v novom dieli ;) (LOL)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Tak najlepsie by bolo zmerať osciloskopom či jednotka ovláda davkovací ventil na čerpadle. Teraz som tu mal P307 a uhnitý kabel k davkovaciemu ventilu
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ROMEK"]

a romane a není to třeba tak že vyšrubuješ dávkovací ventil ucpeš prstem do čerpadla de plná dávka a z trubky i liště musí stříkat palivo když startuješ?
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Tak ještě k tomu něco napíšu proč se vůbec čerpadlo měnilo a jak jsem postupoval.

Vozidlo nedrželo pořádně volnoběh, motor se zle rozbíhal když jsem chtěl jet. Chcipalo to. Tlak na liště na volnoběh klesl k 150 a chcíplo....
Zavady DTC00871C tlak na liště, pak neznámá závada 1525F329.

V této době kdy motor aspoň ještě vrčel jsem kontroloval přepady, vstriky na přepadu byly jeden jak druhý.
Abych vyloučil problém dopravy paliva na nízkotlaku, popř problém filtru jsem tedy připojil hadičku na vstup do čerpadla a dal jí do flašky s naftou.
Problém byl stále stejný.
Nízký tlak a tyto dvě závady, jelikož samotný regulátor jsem nesehnal a i tak by byl drahý tak jsem koupil zánovní čerpadlo, prodejce tvrdí nájezd do 15tis km.
Po montáži nulový tlak na liště, po chvíli bádání jsem mu dal jiný regulátor který mi sehnal prodejce čerpadla a tvrdil že je 100% ok.
Stále stejné, říkám si dobře, vrátím staré čerpadlo, to aspoň nějaký tlak dávalo a toto budu reklamovat, ale ejhle, se znovu namontovaným starým čerpadlem se to chová jak stim novým. Nula na liště.
Zkusil jsem tedy regulátor povolit abych docílil toho že bude jako kdyby pootevřený a pustí naftu, ano nějaká nafta už z čerpadla jde, tlak na liště měří 3bary. Tim by se čidlo dalo vyloučit.
Co myslíte, mám špatné i to druhé čerpadlo? Nebo snad každý z těch 3 regulátorů? A nebo je tam souvislost s tou neznámou závadou 1525F329 ?
Nebo je snad blbě ovládán regulátor? Jaké k němu mají jít hodnoty ale těžko někde zjistím.....

Vím že jsem možná idiot a nadělal jsem si do svého hnízda tím že jsem chtěl majiteli pomoct a šel cestou vrakoviště. Ale je to první poradny auto co má, do listopadu provozoval jen Felicie a mají celkové furt nějaké problémy, nejsem charita vím ale je to známý a z mé hlouposti jsem chtěl pomoci. Příště budu dávat nové věci ať má člověk aspoň nějakou jistotu, i když to taky neni pravda, minulý týden dvě čidla kliky na c3 a obě vadný, v lednu kroužek na kliku k čidlu a taky mrtvý....tak vám nevím 😁
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="karell"]Tak ještě

tvůj přiběh jsem v životě prožil mockrát, ted mám dobrého čerpadláře, dá se sním řešit problém,
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Čerpadlo vyndaný z auta který jede do poslední chvíle nebo vstřiky, to si lajznu, pokud to leží v regále, je to vesměs na problém...
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Bohužel bylo z regálu, dušuje se že musí být ok. Ale asi mi nezbyde než ho nechat někde zkontrolovat, což bude masakr nevím kam stim jet a ještě v této době....

K regulátoru vedou dva kabely, v jednom je zhruba 12V podle palubního napětí a v druhém je 5V.
Myslel jsem že to bude klasický jeden plus a druhý mínus
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Odkud jsi??
karell
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2013, 13:25

Příspěvek od karell »

Okres Kutná Hora
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“