Megane III 1,5dci 81kw tlak paliva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Megane III 1,5dci 81kw tlak paliva
Ahoj,
Zkusím sem hodit svůj příspěvek a budu rád když by někdo věděl co stim a případně pomohl.
Řeším Renault Megane III 1,5dci 81kw, auto nejde nastartovat.
Diagnostika píše nízký tlak paliva na liště, skutečně měří nulu.
Regulátor jsem zkoušel jiný, mám zde tři. Dal jsem i jiné vysokotlaké čerpadlo a stejně, stále nula na liště. Myslel jsem zda nekecá čidlo tlaku takže jsem též zkoušel jiné, beze změny.
Napadá někoho něco?
Zkrátka z čerpadla nafta nejde.
Delphi diagnostika píše ještě jednu závadu, ale neznámou, může mít vliv???
Závady:
DTC00871C tlak na liště
1525F329
Díky za každou radu
Zkusím sem hodit svůj příspěvek a budu rád když by někdo věděl co stim a případně pomohl.
Řeším Renault Megane III 1,5dci 81kw, auto nejde nastartovat.
Diagnostika píše nízký tlak paliva na liště, skutečně měří nulu.
Regulátor jsem zkoušel jiný, mám zde tři. Dal jsem i jiné vysokotlaké čerpadlo a stejně, stále nula na liště. Myslel jsem zda nekecá čidlo tlaku takže jsem též zkoušel jiné, beze změny.
Napadá někoho něco?
Zkrátka z čerpadla nafta nejde.
Delphi diagnostika píše ještě jednu závadu, ale neznámou, může mít vliv???
Závady:
DTC00871C tlak na liště
1525F329
Díky za každou radu
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
prdlajs tomu rozumím ale předpoládám že se jedná o vyokotlakové třípístové čerpadlo, pokud bude jedna hlava nefunkční tlak žádný nenaskočí,karell píše:Continental a nafta do něj jde. Natlakuji balonkem
čerpadlo bych vyšrouboval a zanesl na kontrolu, borec mi tam dal starší hlavu, tlak naskočil a
tímto prvním krokem se dovím zda je funkční čerpadlo, zda je potřeba něco čistit, čumět do nádrže,
no a pak další pasti počet přizpůsobených klíčú 0 a ...................
montáží nového čerpadla může být situace naprosto stejná
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jozef já to měl třeba před rokem prodal sem borcovi čepadlo z motoru co jel před třemi měsíci a ojnece vypochodovala na boží svět,JozefC píše:Otázka je, či to druhé je cajk. Mimo to môže byť strhnutý náhon na čerpadlo a netočí sa.
taky volal že to moje čerpadlo stojí za prd tlak žádný,
tak jsem ho poslal k mému čerpadláři a ten ho vyvedl z omylu, jak to pořešil dál nevím, ale něco měnit jen tak to není mlj styl
protože víme
že
problém treba hladat už v novom dieli
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak ještě k tomu něco napíšu proč se vůbec čerpadlo měnilo a jak jsem postupoval.
Vozidlo nedrželo pořádně volnoběh, motor se zle rozbíhal když jsem chtěl jet. Chcipalo to. Tlak na liště na volnoběh klesl k 150 a chcíplo....
Zavady DTC00871C tlak na liště, pak neznámá závada 1525F329.
V této době kdy motor aspoň ještě vrčel jsem kontroloval přepady, vstriky na přepadu byly jeden jak druhý.
Abych vyloučil problém dopravy paliva na nízkotlaku, popř problém filtru jsem tedy připojil hadičku na vstup do čerpadla a dal jí do flašky s naftou.
Problém byl stále stejný.
Nízký tlak a tyto dvě závady, jelikož samotný regulátor jsem nesehnal a i tak by byl drahý tak jsem koupil zánovní čerpadlo, prodejce tvrdí nájezd do 15tis km.
Po montáži nulový tlak na liště, po chvíli bádání jsem mu dal jiný regulátor který mi sehnal prodejce čerpadla a tvrdil že je 100% ok.
Stále stejné, říkám si dobře, vrátím staré čerpadlo, to aspoň nějaký tlak dávalo a toto budu reklamovat, ale ejhle, se znovu namontovaným starým čerpadlem se to chová jak stim novým. Nula na liště.
Zkusil jsem tedy regulátor povolit abych docílil toho že bude jako kdyby pootevřený a pustí naftu, ano nějaká nafta už z čerpadla jde, tlak na liště měří 3bary. Tim by se čidlo dalo vyloučit.
Co myslíte, mám špatné i to druhé čerpadlo? Nebo snad každý z těch 3 regulátorů? A nebo je tam souvislost s tou neznámou závadou 1525F329 ?
Nebo je snad blbě ovládán regulátor? Jaké k němu mají jít hodnoty ale těžko někde zjistím.....
Vím že jsem možná idiot a nadělal jsem si do svého hnízda tím že jsem chtěl majiteli pomoct a šel cestou vrakoviště. Ale je to první poradny auto co má, do listopadu provozoval jen Felicie a mají celkové furt nějaké problémy, nejsem charita vím ale je to známý a z mé hlouposti jsem chtěl pomoci. Příště budu dávat nové věci ať má člověk aspoň nějakou jistotu, i když to taky neni pravda, minulý týden dvě čidla kliky na c3 a obě vadný, v lednu kroužek na kliku k čidlu a taky mrtvý....tak vám nevím 😁
Vozidlo nedrželo pořádně volnoběh, motor se zle rozbíhal když jsem chtěl jet. Chcipalo to. Tlak na liště na volnoběh klesl k 150 a chcíplo....
Zavady DTC00871C tlak na liště, pak neznámá závada 1525F329.
V této době kdy motor aspoň ještě vrčel jsem kontroloval přepady, vstriky na přepadu byly jeden jak druhý.
Abych vyloučil problém dopravy paliva na nízkotlaku, popř problém filtru jsem tedy připojil hadičku na vstup do čerpadla a dal jí do flašky s naftou.
Problém byl stále stejný.
Nízký tlak a tyto dvě závady, jelikož samotný regulátor jsem nesehnal a i tak by byl drahý tak jsem koupil zánovní čerpadlo, prodejce tvrdí nájezd do 15tis km.
Po montáži nulový tlak na liště, po chvíli bádání jsem mu dal jiný regulátor který mi sehnal prodejce čerpadla a tvrdil že je 100% ok.
Stále stejné, říkám si dobře, vrátím staré čerpadlo, to aspoň nějaký tlak dávalo a toto budu reklamovat, ale ejhle, se znovu namontovaným starým čerpadlem se to chová jak stim novým. Nula na liště.
Zkusil jsem tedy regulátor povolit abych docílil toho že bude jako kdyby pootevřený a pustí naftu, ano nějaká nafta už z čerpadla jde, tlak na liště měří 3bary. Tim by se čidlo dalo vyloučit.
Co myslíte, mám špatné i to druhé čerpadlo? Nebo snad každý z těch 3 regulátorů? A nebo je tam souvislost s tou neznámou závadou 1525F329 ?
Nebo je snad blbě ovládán regulátor? Jaké k němu mají jít hodnoty ale těžko někde zjistím.....
Vím že jsem možná idiot a nadělal jsem si do svého hnízda tím že jsem chtěl majiteli pomoct a šel cestou vrakoviště. Ale je to první poradny auto co má, do listopadu provozoval jen Felicie a mají celkové furt nějaké problémy, nejsem charita vím ale je to známý a z mé hlouposti jsem chtěl pomoci. Příště budu dávat nové věci ať má člověk aspoň nějakou jistotu, i když to taky neni pravda, minulý týden dvě čidla kliky na c3 a obě vadný, v lednu kroužek na kliku k čidlu a taky mrtvý....tak vám nevím 😁
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Bohužel bylo z regálu, dušuje se že musí být ok. Ale asi mi nezbyde než ho nechat někde zkontrolovat, což bude masakr nevím kam stim jet a ještě v této době....
K regulátoru vedou dva kabely, v jednom je zhruba 12V podle palubního napětí a v druhém je 5V.
Myslel jsem že to bude klasický jeden plus a druhý mínus
K regulátoru vedou dva kabely, v jednom je zhruba 12V podle palubního napětí a v druhém je 5V.
Myslel jsem že to bude klasický jeden plus a druhý mínus