Opel astra - chcípne za jízdy

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Opel astra - chcípne za jízdy

Příspěvek od OťasTDi »

Je to 1,6 16V 74kw rv 2001 a nevypisuje žádnou závadu...tlak paliva při chcípnutí neklesne, takže tipuji, že z nějakého důvodu přestane jít jiskra...mohly by to třeba dělat vadné lambdy, nebo ty by neměly schopnost zastavit motor? Kompresní tlaky v pořádku a svíčky nové a ještě taková rarita...auto je starého důchodce a má najeto poctivých 69 tis km...takže žádný bastl...nesetkal jste se někdo s něčím podobným? nějaký evergrean těhle aut?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkusil bych snímač otáček, když motor zhasne.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

alebo nejake napajací rele
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Tlaky v pořádku za tepla i studena?? Můžou zůstávat vyset ventily to by tak neobvyklé nebylo. G nebo F?? X16XEL??

Lambdy ty to chcipnout neumí. Ale umí to spínač světel,kabely v pátých dveřích.

Zapalovaci lišta,snímače otáček ( KTS,atal,delphi ) chybu nevidí a op Com a opel tech ano X krát vyzkoušeno.

Zkrat na 5V větvi nejčastěji v hodím krku na snímač v trubce do sání.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Tlaky měřeny pouze za studena - ale mohu to zmáknout i za tepla...auto si pozvu zpět a zkusím...ale právě mě to skoro vychází na záludnost v elektrice - odpojení napětí pro jiskru....ale zajímavé je, že výhradně zazlobí za tepla...za studena nikdy...je to astra G - už ta kulatá...no změřím tlaky za tepla, asi bych mohl koupit nové hlavní relé a asi i ten snímač otáček by se dal ufinancovat ale z tou zkratovanou elektriko jak tady zmiňujete no to bude ořech...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Pokud opravdu jen za tepla vyměnil bych snímač otáček
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

udělám ho...myslíte, že značka Facet je ok?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Facet nebrať.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Jakou tedy znacku?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Origo.
Na 1.7 DI (Isuzu) to bol celkom sex s Facetom.
Vždy musel ísť nakoniec originál (Mitsubishi).
Ople sú marhy.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Origo,siemens
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A co je za motor? X16XEL nebo Z16XE?
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Tome zjistím dle techničáku...rozhodně 1,6 16V 74kw rv 2001 - jestli tam jsou dva kódy tak musím zjistit...ono to údajně dle majitele vždy udělá pouze v určité situaci...ohřáté kolem 2500 ot zaškube a zdechne....pak nechce chytit...nakonec chytí....studený naprosto ok...vyměnil jsem zapalovací lištu - tou to není, svíčky jsem dal nové, nalil čistič vstřiků a píchl na delphi - tam prd tak právě sonduji...tlaky měřeny za studena dobré...vyměním ten snímač - už jsem se rozhodl
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Na jeden kód motoru lze koupit snímač od Continental/VDO a mám zkušenost, že na Renaulty, které mají vstřikování Sirius ( Siemens ) klasicky 1.6-16v, pokud koupím Continental/VDO, tak tam je vybroušené logo Renault.
Co jsem koukal tak jeden typ motoru má jen snímač s konektorem a druhý snímač s kablíkem.
Tak kdyby náhodou...
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

parádní vodítko...tak podle toho to zjistím...možná do konce týdne přijede
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Odpovědět

Zpět na „Opel“