Opel astra - chcípne za jízdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opel astra - chcípne za jízdy
Je to 1,6 16V 74kw rv 2001 a nevypisuje žádnou závadu...tlak paliva při chcípnutí neklesne, takže tipuji, že z nějakého důvodu přestane jít jiskra...mohly by to třeba dělat vadné lambdy, nebo ty by neměly schopnost zastavit motor? Kompresní tlaky v pořádku a svíčky nové a ještě taková rarita...auto je starého důchodce a má najeto poctivých 69 tis km...takže žádný bastl...nesetkal jste se někdo s něčím podobným? nějaký evergrean těhle aut?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Tlaky v pořádku za tepla i studena?? Můžou zůstávat vyset ventily to by tak neobvyklé nebylo. G nebo F?? X16XEL??
Lambdy ty to chcipnout neumí. Ale umí to spínač světel,kabely v pátých dveřích.
Zapalovaci lišta,snímače otáček ( KTS,atal,delphi ) chybu nevidí a op Com a opel tech ano X krát vyzkoušeno.
Zkrat na 5V větvi nejčastěji v hodím krku na snímač v trubce do sání.
Lambdy ty to chcipnout neumí. Ale umí to spínač světel,kabely v pátých dveřích.
Zapalovaci lišta,snímače otáček ( KTS,atal,delphi ) chybu nevidí a op Com a opel tech ano X krát vyzkoušeno.
Zkrat na 5V větvi nejčastěji v hodím krku na snímač v trubce do sání.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Tlaky měřeny pouze za studena - ale mohu to zmáknout i za tepla...auto si pozvu zpět a zkusím...ale právě mě to skoro vychází na záludnost v elektrice - odpojení napětí pro jiskru....ale zajímavé je, že výhradně zazlobí za tepla...za studena nikdy...je to astra G - už ta kulatá...no změřím tlaky za tepla, asi bych mohl koupit nové hlavní relé a asi i ten snímač otáček by se dal ufinancovat ale z tou zkratovanou elektriko jak tady zmiňujete no to bude ořech...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Tome zjistím dle techničáku...rozhodně 1,6 16V 74kw rv 2001 - jestli tam jsou dva kódy tak musím zjistit...ono to údajně dle majitele vždy udělá pouze v určité situaci...ohřáté kolem 2500 ot zaškube a zdechne....pak nechce chytit...nakonec chytí....studený naprosto ok...vyměnil jsem zapalovací lištu - tou to není, svíčky jsem dal nové, nalil čistič vstřiků a píchl na delphi - tam prd tak právě sonduji...tlaky měřeny za studena dobré...vyměním ten snímač - už jsem se rozhodl
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Na jeden kód motoru lze koupit snímač od Continental/VDO a mám zkušenost, že na Renaulty, které mají vstřikování Sirius ( Siemens ) klasicky 1.6-16v, pokud koupím Continental/VDO, tak tam je vybroušené logo Renault.
Co jsem koukal tak jeden typ motoru má jen snímač s konektorem a druhý snímač s kablíkem.
Tak kdyby náhodou...
Co jsem koukal tak jeden typ motoru má jen snímač s konektorem a druhý snímač s kablíkem.
Tak kdyby náhodou...