1.9 TDI-PD ASZ zvýšení mazného tlaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 18 kvě 2017, 19:30
1.9 TDI-PD ASZ zvýšení mazného tlaku
Čaute
zkoušel nekdo na ASZ olejové čerpadlo dat ozubené kolo z BXE?
pokud se nepletu tak BXE má o dost menší kolo na čerpadle -> v kombinaci s ASZ čeřpadlem by tomelo zvýšit mazný tlak.
Jasne bude dat přeba kračí retez a asi aj nen "napínák".
Nějaké zkušenosti?
Dík roman
zkoušel nekdo na ASZ olejové čerpadlo dat ozubené kolo z BXE?
pokud se nepletu tak BXE má o dost menší kolo na čerpadle -> v kombinaci s ASZ čeřpadlem by tomelo zvýšit mazný tlak.
Jasne bude dat přeba kračí retez a asi aj nen "napínák".
Nějaké zkušenosti?
Dík roman
Myslím že ASZ má delší zuby takže čerpadlo bude mít rozhodně vyšší litrový výkon
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 18 kvě 2017, 19:30
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 18 kvě 2017, 19:30
Nezamyslal sa niekto nad tuningom olejoveho cerpadla na novsej rotacke v zmysle takom upravit prepustaci ventil aby cerpadlo tlacilo olej pod vacsim tlakom v ot nad 5 tis. Mam dojem ze starsie rotacky (afn..) mali toto viac premyslene. Na kazdych 1000 ot prinalezi 1 B tlaku oleja. Tzn v 6 tis ot 6 B tlaku oleja, co moze byt pre serioznu upravu velkym prinosom.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
S tlakom a prietokom oleja nic netreba robit. Je to dobre tak ako to je. Ked zvysite tlak nastanu problemi. Hydrostely to nezvladnu. U motorov generacie A4 su su ventily dva. Jeden dole na cerpadle ( havarijny pojistak ) a druhy v telese pre vlozku olejoveho filtra. Ten ma za ulohu redukovat tlak oleja do hlavy prave koly hydrostelom. Starsie motori generacie A3 ( 1Z/AHU,AFH a pod. ) ho este nemali a obcas sa stavalo ( hlavne pri studenom starte v zime ked bol husty olej ), ze nalialo hydrostely a vyvesilo ventily.
Modifikovanie mazacej sustavy by malo vyznam vtedy, ked mam postaveny motor za nechutne vela penazi a potrebujem zarucit aby bol dokonale mazany za akychkolvek podmienok. Vtedy sa mazacia sustava preraba na tzv. suchu klukovu skrinu ( nema olejovu vanu ) kedy je olejova napln mimo motor ( v externej nadobe so specialnou kapilarou ) a olejove cerpado nieje dnu v motore, ale je to vacsinou 3 stupnove cerpadlo uchytene vonku na bloku motora a pohanane remienkom od remenice. Vtedy je zarucene ze motor bude nepretrzite mazany nech je auto v naklonene v akejkolvek polohe.
Modifikovanie mazacej sustavy by malo vyznam vtedy, ked mam postaveny motor za nechutne vela penazi a potrebujem zarucit aby bol dokonale mazany za akychkolvek podmienok. Vtedy sa mazacia sustava preraba na tzv. suchu klukovu skrinu ( nema olejovu vanu ) kedy je olejova napln mimo motor ( v externej nadobe so specialnou kapilarou ) a olejove cerpado nieje dnu v motore, ale je to vacsinou 3 stupnove cerpadlo uchytene vonku na bloku motora a pohanane remienkom od remenice. Vtedy je zarucene ze motor bude nepretrzite mazany nech je auto v naklonene v akejkolvek polohe.
TDI tech ďakujeme za vysvetlenie 🤝
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava