1.9 TDI-PD ASZ zvýšení mazného tlaku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
aaantonkaaa
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 kvě 2017, 19:30

1.9 TDI-PD ASZ zvýšení mazného tlaku

Příspěvek od aaantonkaaa »

Čaute

zkoušel nekdo na ASZ olejové čerpadlo dat ozubené kolo z BXE?

pokud se nepletu tak BXE má o dost menší kolo na čerpadle -> v kombinaci s ASZ čeřpadlem by tomelo zvýšit mazný tlak.

Jasne bude dat přeba kračí retez a asi aj nen "napínák".

Nějaké zkušenosti?


Dík roman
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

proč chces zvýšit mazací tlak? máš nejakej problém?
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Myslím že ASZ má delší zuby takže čerpadlo bude mít rozhodně vyšší litrový výkon
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
aaantonkaaa
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 kvě 2017, 19:30

Příspěvek od aaantonkaaa »

cau

potíže s tím nemám ale motor dostane další vytamíny a tak mu chcu doprát "více" oleje.

Roman
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Vitaminy dávej ale čerpadlo nech být. Maximálně pokud půjdeš do extrému tak přídavný chladič na olej....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
aaantonkaaa
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 18 kvě 2017, 19:30

Příspěvek od aaantonkaaa »

cau

chladič je v plánu :)

upravou te pumpy jsem chtěl zrychlit oběh oleje a to by melo prinést rychlejší odvod tepla.

Roman
copins
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 22 dub 2012, 08:27
Bydliště: Karviná

Příspěvek od copins »

Pokud je olejové čerpadlo v pořádku tlak stejně omezuje pojistný ventil a pokud bude tlak moc velký tak ti hydroštely vysadí ventily.
GIV AHF 176ps..380nm..TDIfun...
VB,S764,11mm,IC140,ATD LuK no HDS
Nemožné je pouze slovo
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Pokud budeš honit výkon použij ASZ nebo ARL spodek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

ANO montoval jsem taky kolo z bxe.
Musis dát i bxe šponovák a řetízek .
Nebo řetízek zkrátit nýtovačkou na jízdní kola o 4 články.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Ahoj, aký to malo prínos ?
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

No řekl bych že žádný.
OCTAVIA- ALH
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Olej ti poletí pojišťovákem ven ještě víc než předtím a výsledek bude ten, že se ti bude olej víc hřát protože ho budeš zbytečně tlakovat a hnát přes čerpadlo :roll:
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Nezamyslal sa niekto nad tuningom olejoveho cerpadla na novsej rotacke v zmysle takom upravit prepustaci ventil aby cerpadlo tlacilo olej pod vacsim tlakom v ot nad 5 tis. Mam dojem ze starsie rotacky (afn..) mali toto viac premyslene. Na kazdych 1000 ot prinalezi 1 B tlaku oleja. Tzn v 6 tis ot 6 B tlaku oleja, co moze byt pre serioznu upravu velkym prinosom.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

S tlakom a prietokom oleja nic netreba robit. Je to dobre tak ako to je. Ked zvysite tlak nastanu problemi. Hydrostely to nezvladnu. U motorov generacie A4 su su ventily dva. Jeden dole na cerpadle ( havarijny pojistak ) a druhy v telese pre vlozku olejoveho filtra. Ten ma za ulohu redukovat tlak oleja do hlavy prave koly hydrostelom. Starsie motori generacie A3 ( 1Z/AHU,AFH a pod. ) ho este nemali a obcas sa stavalo ( hlavne pri studenom starte v zime ked bol husty olej ), ze nalialo hydrostely a vyvesilo ventily.
Modifikovanie mazacej sustavy by malo vyznam vtedy, ked mam postaveny motor za nechutne vela penazi a potrebujem zarucit aby bol dokonale mazany za akychkolvek podmienok. Vtedy sa mazacia sustava preraba na tzv. suchu klukovu skrinu ( nema olejovu vanu ) kedy je olejova napln mimo motor ( v externej nadobe so specialnou kapilarou ) a olejove cerpado nieje dnu v motore, ale je to vacsinou 3 stupnove cerpadlo uchytene vonku na bloku motora a pohanane remienkom od remenice. Vtedy je zarucene ze motor bude nepretrzite mazany nech je auto v naklonene v akejkolvek polohe.
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

TDI tech ďakujeme za vysvetlenie 🤝
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“