C8 2.2 94 kW typ motoru 4HW

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

geo píše:Není to skočené a polámaná vahadla.
Já jsem takhle naskočil, přivezli to, že to nechytá. Já zatočil kolem dokola komprese jako bejk, až moc a já chytrák hledal dál..Bylo to, jak psal geo, motor se potkal, rozpadla se vahadla, ventily se zavřely a proto ta komprese jako bejk-NEOHRANIČENÁ, KDYŽ SE S MOTOREM TOČÍ...Jiná hlava.. (wallbash)
nepropadat panice...
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Samozrejme. Motor tlakuje, nemá kam utiecť kompresia a syčí / tlakuje pri štartovaní. Ale Miloš to hádam vie ;) Na sprej musí mať snahu aj pri otvorenom egr. Tam problém nehľadaj. Bude ko mechanika. Na podobnom motore mi ohlo koníky a rozbilo hydra. Hlava to prežila aj s ventilmi , nechcelo sa mi veriť ale prežilo.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="JozefC"]Samozrejme.

jozef motor při startu točí normální zvuk, na řetízek se dá kouknout kamerou nebo ošahat prstem,

diag ale říká P0340 snímač klikového hřídele, delphi

jeden polák píše že když je snímač vačky motor chytne a zadusí se a když je snímač kliky ak jednou štěkne a to jednou štěkne,

otáčky motoru to ukazuje, maf ukazuje, tlak paliva jede i přes 400, teploty odpovídají, po chvilce točení skočí P0340

auto je v teple baterka nabitá tak se jinak přmýšlí, ted jen potřebuju kde to má snímač kliky, nemám pro tento motor umístění komponentů, ta první jestli to dobře chápu měly generátor impulsu novější hal
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Miloš ale na sprej to musí ísť aj bez snímača kľuky
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

adrian_B píše:Miloš ale na sprej to musí ísť aj bez snímača kľuky
jasné ale na ten sprej to zkoušeli otroci a nevím do keré prdele to stříkali, protože mně váha při startu ukazuje jak má, tak to je asi špatná informace
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já v tomhle frantíkům nevěřím, jsou v tomhle opožděný. První motory 2,2 měly dokonce pevnou kladku, stejně jako 2.O HDI a ještě před doporučenou výměnou řemenu tam řemen lítal jako kšandy. A jelikož je-byla výměna drahá , popřípadě na to majitelé kašlali, tak to byl častý potkan. Trochu nechápu, proč tak chytré zařízení jako je hydr. napínák výrobce nepoužil , když s ním jezdily japonci, např. Nissan už v 8O. tých letech na svých 16 ventilech,/ možná už dřív/. Koncern s tím začal, ale pak to odpískal, patrně z cenových důvodů..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to čodlo na klice je obyč cívka tak dofejme že to zitra pojede ;)
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 26 bře 2021, 11:53, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

adrian_B píše:Miloš ale na sprej to musí ísť aj bez snímača kľuky
tak na sprej tonejelo, mi jen poplelo že když točíš skočí na váze asi 500 a to bude asi nějaká náhradní když motor nesaje nevím,

majitel nakonec přiznal ža auto skončilo rachotem tak se motor potkal a auto vrakec dík všem
Odpovědět

Zpět na „Citroën“