Já jsem takhle naskočil, přivezli to, že to nechytá. Já zatočil kolem dokola komprese jako bejk, až moc a já chytrák hledal dál..Bylo to, jak psal geo, motor se potkal, rozpadla se vahadla, ventily se zavřely a proto ta komprese jako bejk-NEOHRANIČENÁ, KDYŽ SE S MOTOREM TOČÍ...Jiná hlava..geo píše:Není to skočené a polámaná vahadla.
C8 2.2 94 kW typ motoru 4HW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
Samozrejme. Motor tlakuje, nemá kam utiecť kompresia a syčí / tlakuje pri štartovaní. Ale Miloš to hádam vie Na sprej musí mať snahu aj pri otvorenom egr. Tam problém nehľadaj. Bude ko mechanika. Na podobnom motore mi ohlo koníky a rozbilo hydra. Hlava to prežila aj s ventilmi , nechcelo sa mi veriť ale prežilo.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="JozefC"]Samozrejme.
jozef motor při startu točí normální zvuk, na řetízek se dá kouknout kamerou nebo ošahat prstem,
diag ale říká P0340 snímač klikového hřídele, delphi
jeden polák píše že když je snímač vačky motor chytne a zadusí se a když je snímač kliky ak jednou štěkne a to jednou štěkne,
otáčky motoru to ukazuje, maf ukazuje, tlak paliva jede i přes 400, teploty odpovídají, po chvilce točení skočí P0340
auto je v teple baterka nabitá tak se jinak přmýšlí, ted jen potřebuju kde to má snímač kliky, nemám pro tento motor umístění komponentů, ta první jestli to dobře chápu měly generátor impulsu novější hal
jozef motor při startu točí normální zvuk, na řetízek se dá kouknout kamerou nebo ošahat prstem,
diag ale říká P0340 snímač klikového hřídele, delphi
jeden polák píše že když je snímač vačky motor chytne a zadusí se a když je snímač kliky ak jednou štěkne a to jednou štěkne,
otáčky motoru to ukazuje, maf ukazuje, tlak paliva jede i přes 400, teploty odpovídají, po chvilce točení skočí P0340
auto je v teple baterka nabitá tak se jinak přmýšlí, ted jen potřebuju kde to má snímač kliky, nemám pro tento motor umístění komponentů, ta první jestli to dobře chápu měly generátor impulsu novější hal
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Já v tomhle frantíkům nevěřím, jsou v tomhle opožděný. První motory 2,2 měly dokonce pevnou kladku, stejně jako 2.O HDI a ještě před doporučenou výměnou řemenu tam řemen lítal jako kšandy. A jelikož je-byla výměna drahá , popřípadě na to majitelé kašlali, tak to byl častý potkan. Trochu nechápu, proč tak chytré zařízení jako je hydr. napínák výrobce nepoužil , když s ním jezdily japonci, např. Nissan už v 8O. tých letech na svých 16 ventilech,/ možná už dřív/. Koncern s tím začal, ale pak to odpískal, patrně z cenových důvodů..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to čodlo na klice je obyč cívka tak dofejme že to zitra pojede
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 26 bře 2021, 11:53, celkem upraveno 1 x.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice