caddy 1,2 TSI 77kw Hlučný řetěz
Moderátoři: šulda, Moderátoři
caddy 1,2 TSI 77kw Hlučný řetěz
Občas na tomto voze rachotí řetěz, je jedno jestli je to ohřáté nebo ne, stačí k tomu přijít za 5 minut nastartovat a je klid. najeto 71tkm na cca 45tkm byli dělané rozvody(potkalo se to).
neví někdo kde muže být problém? Nechci na tom dělat znovu rozvody zbytečně. Dle mého uvážení řetěz vytahanej nebude...
neřešil toto někdo?
neví někdo kde muže být problém? Nechci na tom dělat znovu rozvody zbytečně. Dle mého uvážení řetěz vytahanej nebude...
neřešil toto někdo?
Na inovované rozvody s širším řetězem se musí přelisovat řetězka na klice.
Zatím bych sundal horní kryt rozvodů na torxy, ten se pak přílepí zpět a podíval se na řetěz a vyměnil bych napínač, pozor je více typů, porovnat vizuálně jestli je k namontovanému typu rozvodů.
Kdyžtak hoď fotky a rozluštíme to.
Zatím bych sundal horní kryt rozvodů na torxy, ten se pak přílepí zpět a podíval se na řetěz a vyměnil bych napínač, pozor je více typů, porovnat vizuálně jestli je k namontovanému typu rozvodů.
Kdyžtak hoď fotky a rozluštíme to.
a take vymenit retez pohonu olej cerpadla.
ten byva natahnuty a rachta spis on - bych rekl ja.
ten byva natahnuty a rachta spis on - bych rekl ja.
Kód: Vybrat vše
https://www.youtube.com/watch?v=VzLxOAq1nfQ
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Mě připadá že to po studeném startu mlátí snad každému co znám, soused má Fabii Monte Carlo nebo co to je, najeto hovno, snad 35tis. a pokaždý když to nastartuje tak to slyším až do ložniče jak to 2-3 sekundy rachotí...
Co obnáší výměna toho spodního kola ???
Stáhnout to stahovákem to jo to si dokážu představit ale jak potom s novým,viděl jsem že je na to lisovací přípravek kterej samo nemám
Jedny tyto rozvody mě čekají tak se ptám,aretační sadu mám
Co obnáší výměna toho spodního kola ???
Stáhnout to stahovákem to jo to si dokážu představit ale jak potom s novým,viděl jsem že je na to lisovací přípravek kterej samo nemám
Jedny tyto rozvody mě čekají tak se ptám,aretační sadu mám
Kamarát má 1.2 TSI 63kw - 220 000km, komplet prerobené na tie najnovšie prevedenie rozvodov a absolutne nič tam nerachotÍ. -20 a motor chytí na brnk a je krásne tichý.roman1648 píše:Mě připadá že to po studeném startu mlátí snad každému co znám, soused má Fabii Monte Carlo nebo co to je, najeto hovno, snad 35tis. a pokaždý když to nastartuje tak to slyším až do ložniče jak to 2-3 sekundy rachotí...
Co obnáší výměna toho spodního kola ???
Stáhnout to stahovákem to jo to si dokážu představit ale jak potom s novým,viděl jsem že je na to lisovací přípravek kterej samo nemám
Jedny tyto rozvody mě čekají tak se ptám,aretační sadu mám
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Jo, jak píšeš, novější provedení, ale u nás to je samej kolenovrt kterej než by to nechal udělat tak to radši nechá vykurvit a pak bude pičovat co je to za krámy...
To jsem si právě taky říkal že normálně šroubem to tam natlačit přes nějakej váleček,dlouhej ořech nebo tak, ok to půjde
V origo sadě to kolo je, hlavně ta sada stojí fakt prd, nechápu co řeší...
To jsem si právě taky říkal že normálně šroubem to tam natlačit přes nějakej váleček,dlouhej ořech nebo tak, ok to půjde
V origo sadě to kolo je, hlavně ta sada stojí fakt prd, nechápu co řeší...
Je na to přípravek ale cca 12tis. https://www.repxpert.cz/cs/garage-tips/cmsitem-00148104
Jde to stahovákem a pak natahnout přes starý šroub a rozv. kolo, čekal jsem že to bude víc na fest...
Jde to stahovákem a pak natahnout přes starý šroub a rozv. kolo, čekal jsem že to bude víc na fest...