caddy 1,2 TSI 77kw Hlučný řetěz

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

caddy 1,2 TSI 77kw Hlučný řetěz

Příspěvek od Viktor.88 »

Občas na tomto voze rachotí řetěz, je jedno jestli je to ohřáté nebo ne, stačí k tomu přijít za 5 minut nastartovat a je klid. najeto 71tkm na cca 45tkm byli dělané rozvody(potkalo se to).
neví někdo kde muže být problém? Nechci na tom dělat znovu rozvody zbytečně. Dle mého uvážení řetěz vytahanej nebude...
neřešil toto někdo?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A dávali sa tam už tie inovované rozvody alebo nie ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

je to tři roky zpět, nikdo neví...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Na inovované rozvody s širším řetězem se musí přelisovat řetězka na klice.
Zatím bych sundal horní kryt rozvodů na torxy, ten se pak přílepí zpět a podíval se na řetěz a vyměnil bych napínač, pozor je více typů, porovnat vizuálně jestli je k namontovanému typu rozvodů.

Kdyžtak hoď fotky a rozluštíme to.
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Zde je foto Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To vypadá jako první varianta rozvodů ještě z továrny někdy do konce roku 2011.
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

ok, takže nejspíš předělat a přelisovat kolo na klice?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Spodní kolo je nutné měnit vždy!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

a take vymenit retez pohonu olej cerpadla.
ten byva natahnuty a rachta spis on - bych rekl ja.

Kód: Vybrat vše

https://www.youtube.com/watch?v=VzLxOAq1nfQ
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Mě připadá že to po studeném startu mlátí snad každému co znám, soused má Fabii Monte Carlo nebo co to je, najeto hovno, snad 35tis. a pokaždý když to nastartuje tak to slyším až do ložniče jak to 2-3 sekundy rachotí...
Co obnáší výměna toho spodního kola ???
Stáhnout to stahovákem to jo to si dokážu představit ale jak potom s novým,viděl jsem že je na to lisovací přípravek kterej samo nemám
Jedny tyto rozvody mě čekají tak se ptám,aretační sadu mám
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

pri rozvodech to neni zadna prace navic vymena toho spodniho . jen si ho musia objednat ;)
ja to normalne lisoval sroubem a starym kolem ale ted uz jsem si nechal utocit valecek.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

roman1648 píše:Mě připadá že to po studeném startu mlátí snad každému co znám, soused má Fabii Monte Carlo nebo co to je, najeto hovno, snad 35tis. a pokaždý když to nastartuje tak to slyším až do ložniče jak to 2-3 sekundy rachotí...
Co obnáší výměna toho spodního kola ???
Stáhnout to stahovákem to jo to si dokážu představit ale jak potom s novým,viděl jsem že je na to lisovací přípravek kterej samo nemám
Jedny tyto rozvody mě čekají tak se ptám,aretační sadu mám
Kamarát má 1.2 TSI 63kw - 220 000km, komplet prerobené na tie najnovšie prevedenie rozvodov a absolutne nič tam nerachotÍ. -20 a motor chytí na brnk a je krásne tichý.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo, jak píšeš, novější provedení, ale u nás to je samej kolenovrt kterej než by to nechal udělat tak to radši nechá vykurvit a pak bude pičovat co je to za krámy...

To jsem si právě taky říkal že normálně šroubem to tam natlačit přes nějakej váleček,dlouhej ořech nebo tak, ok to půjde

V origo sadě to kolo je, hlavně ta sada stojí fakt prd, nechápu co řeší...
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Je na to přípravek ale cca 12tis. https://www.repxpert.cz/cs/garage-tips/cmsitem-00148104
Jde to stahovákem a pak natahnout přes starý šroub a rozv. kolo, čekal jsem že to bude víc na fest...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jasný ok
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“