hansdob píše:a to stalo za to tyhle feldy zkoušet?? Chjooooo jestli jo tak tyhle doby mi utekli mimo tenhle stát tak teď abych fnuknul. Felicie jsem měl jen z dob 60tych.
Navazuju na rozjeté téma. Chtěl bych se pustit do renovace GTI alu kol. Z toho oprýskaného jsem začal brousit lak a zjistil jsem že je tam ochranná fólie. K čemu to slouží? Můžete mi prosím poradit jak bych jí sehnal?
Rád bych to udělal pořádně a nový lak zafixoval fólií jako je to na všech ostatních kolech, aby se to hned zase neomlátilo od kamení.
Hele s folií ti neporadím, ale já když chtěl aby byl lak odolnější vůči kamínkům, tak jsem do vrchní vrstvy bezbarvého laku přidával plastifikátor.
Dnes to nikdo nepoužívá a i plasty lakují normálním dvousložkovým lakem, ale s tím plastifikátorem lak zůstane krásně pružný a kamínky ho nevyštípnou.
Ale co se týká těch fólií, tak se běžně dávají ochranné průhledné folie na karoserie auta, které můžeš leštit a udržovat jako běžný lak, takže bych poptávku směřoval na firmy co se tím zabívají. Většinou to bývají firmy co dělají běžně polep aut barevnými fóliemi.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Popravdě si nedovedu představit lepit na nějaká hodně paprsková kola folii, já vím že dneska udělají kde co ale aby to taky nestálo milion
Když jsem dělal lakaře ve firmě co vyrábí dveře na vlaky,tramvaje, tak se některé lakovaly tzv. anti grafiti lakem, který je jednak odolnější na různé chemikálie a je i pružnější že není tak náchylný na odprýsknutí
A co takhle zkusit komaxit? V případě komaxitu se prášková barva nanáší a pomocí elektrostatiky přichytává na výhradně kovový materiál. Barevná vrstva se pak za vysokých teplot (250 °C) zapéká a získává tak požadovaný vzhled a vlastnosti. - je to možné řešení?
Naposledy upravil(a) šulda dne 03 bře 2022, 19:46, celkem upraveno 1 x.
Důvod:Odstraněn spam.