Ford Mondeo 2.0tdci chyby p0110 a p0235

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50

Ford Mondeo 2.0tdci chyby p0110 a p0235

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

Ahoj, mám Mondeo 2.0 TDCi MK3 po výměně motoru čerpadla a vstřiku nejde nastartovat a diagnostika píše závady p0110 a p0235 ty nejdou smazat je to obvod snímače nasávaného vzduchu 1 a obvod snímače A plnícího turbokompresoru děkuji za případné rady... Protože já už si rady nevím... EGR jsem kontroloval kabely konektory váhu vzduchu vyčistil
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 638
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

Poriadne to odvzdušni je tam vzduch ford všeobecne sa na chuja odvzdušnuje ja to robím odsávačkou na oil cez spiatočku z čerpadla.Tie chyby by po natočení mali íst smazať.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

Já si to taky myslím že tam je stále vzduch a možná malý tlak... Ale nafta na vstrikach už je...
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Vesely-trosecnik píše:Já si to taky myslím že tam je stále vzduch a možná malý tlak... Ale nafta na vstrikach už je...
Jaks to poznal?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 638
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

ee máš tam vzduch jak som písal frody sú háklivé aj pri výmene pal.filtra je to neskutočná jebanda aby to laplo .
Ja nasadím na spiatočku odsávačku na oil pustím a točím pokial nelapne niekedy aj na 4 až 5 krát sú to neskutočné mrdky. (wallbash)
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

Je to ovzdusneny pořád startují a nic a stále tyhle závady p0110 obvod snímače teploty nasávaného vzduchu 1 P0235-obvod snímače A plnícího turbokompresoru p1000 cyklus pro testy OBD II není úplný (ta mě netrápí) C 1300 motor čerpadla pro ABS - chyba obvodu
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

A nevisí otevřený EGR?
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Na sprej to chytne?
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

EGRy mám dva taky jsem je prohodil ze zoufalství...😁😁😁 Na sprej to chytne ale hned to chcípne... Rozvody jsou OK... Pomoc zlatý VW 1,9tdi 😁😁😁
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Tak buď nemáš dostatek nafty v nízkotlaku nebo nejde čerpadlo, nebo neotvírají vstřiky.
Dej tomu alespoň minutu na sprej, jestli se chytne.
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

Ok snad to nebude destruktivní ale děkuji... Zítra dám vědět jak to dopadlo
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

jo
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Žiadny sprej na minútu. Je to jednoduchý systém. Buď nemáš synchro, alebo tlak paliva. Pozri merané hodnoty. Treba to odvzdušniť ručnou pumpou. Takto tieto vozy odvzdušňujem a nikdy nebol problém a to som ich urobil asi 1000. Čiže hodnoty a potom sa pohneš ďalej.
Odpovědět

Zpět na „Ford“