P307 2,0HDI 79KW r.v 2001 vylomene vahatka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
P307 2,0HDI 79KW r.v 2001 vylomene vahatka
zdravim zdejšich členov, motor 2,0HDI 79 kw došiel ku mne na 3 valce 1,valec nešla... po odobrati veka som videl hned zlomene vahatko..rozvod som chcel nastavit do polohy no kluka mi nešla zaaretovat vobec vždy vtej polohe motor fest stuhol a extremne silou by sa musel ist aby som to dostal na značky...tak nakoniec som zhodil vačku ,skušam pretočit motor cez HU a stale je tam fest odpor...čiže už len niečo na ventiloch ale vypadaju netknute ale to sa samozrejme neda volnym okom volako objektivne skontrolovat...asi najvačia chyba alebo kvoli čomu to destruovalo bolo použitie oleja 10W40 posledny udaj 2017rok (auto ma DPF) ..ostatne vahatka popraskane neboli len na tom valci čo nepalil. Volaka rada ? asi hlava dole ma neobide však ? _Dakujem
Naposledy upravil(a) RAPIDmen dne 06 dub 2021, 19:50, celkem upraveno 1 x.
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
no dnes som spustil olej stoho a ked už dotekal išli normalne hrudky ako želatina nechapem kto to necha dosjt do takehoto štadia, ale tak čo ludom funguje tak len sa chosnuju až ked to načisto dojde sa reši noo :/ ..napad dobry zajtra vyrobim redukciu a napustim tam tlak optimalny a budem počuvat či to niekde fuči...Dalej otazka druha ten motor je fest zakarbonovany , ked nalejem tam 5W30 s normou pre DPF može rozpustit usadeniny a čo ked zase to niekde cvakne ? majitelovi som už povedal uskalia tejto prace a čo dalej može nastat. koniky a zdvihataka som objednal nove INAcke dnes už .
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Pokud vyndáš vačku a koníky a ventily budou v jedné rovině potkaný to nebude, tady i když prdne rozvoďák tak to většinou odnesou právě jen koníky
Dej sí písty do roviny a zkus na každej ventil zmáčknout jestli se vrátí bez problémů zpět, pokud ano hlavu bych zatím nesundával, vytáhni žhavky ( pokud půjdou ) a mrkni jestli není na tom válci nějaká hliníková napečenina,to by ukazovalo na natavenej píst
To auto je asi dojetý do smrti a pokud je to halda karbonu, je lepší dát jinej motor,kolega to prodává snad za 4tis. ty 2.0Hdi za což to neuděláš pokud budeš sundávat hlavu atd..
Dej sí písty do roviny a zkus na každej ventil zmáčknout jestli se vrátí bez problémů zpět, pokud ano hlavu bych zatím nesundával, vytáhni žhavky ( pokud půjdou ) a mrkni jestli není na tom válci nějaká hliníková napečenina,to by ukazovalo na natavenej píst
To auto je asi dojetý do smrti a pokud je to halda karbonu, je lepší dát jinej motor,kolega to prodává snad za 4tis. ty 2.0Hdi za což to neuděláš pokud budeš sundávat hlavu atd..
teraz večer som dal dole napravnicu kedže len po večeroch to robim hlava musi dole neni tam niečo v poriadku ,,dal som si radeko male a hlbkomer a všetky ventily jednej rovine na chlp..ale motor nie a nie pretčit ked to šlo na 3valce zvuk to malo normalny neklepalo nič ..pre lepši pocit sa na to podivam nie že odovzdam auto a za den mi bude volat že a zase trojvalec
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Já to měl u forda s motorem 1,6 16V také, auto jelo na 3 a klepalo to dost. V servisu se jim do toho nechtělo, tak jsem to rozebral- rozpadlé vahadlo a samozřejmě všechny vykloktané jen vylítnout jehličky, tak jsem dal všechny, hlavu jsem nesundaval a vše o.k. Prostě jak se něco najede, tak tahle posraná vahadla, dobrá tak na motokáru, se vykloktají a je hotovo. A používá je většina firem, jsou jen obdobné, a má je třeba dokonce i W8 od koncernu..Ta vahadla jsou hromadné sráče , které potřebují permanentně perfektní olej , takže neojebávat..Dej to dohromady a hurá..
nepropadat panice...