Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To není divný, to je špatně 8) Tak doufám, že ho rozebereš a mrkneš co se v čerpadle přidřelo
https://youtu.be/iE8_yQmzVfo?t=4960

Mann jste mohli v klidu nechat, však ten origo bude asi taky Mann, navíc tam byl jen týden ne?

Zásadní je změřit znovu tlak při zahřátém motoru, ale pokud má původní čerpadlo problém se vůbec otočit a prve jste naměřili jen 0,5bar, tak všechna kluzná v motoru budou chycená ... Jsem zvědav na výsledek, ale tohle jistě jezdilo dlohodobějc s olejem pod minimum a navíc LL čistotou ...

Jak jsem odkazoval včera na jiné forum, tyhle Gen2 maj minimum 1,2bar, Gen3 vylepšili a těm "stačí jen" 0,85bar ... :D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jasný taky jsem zvědavej...
dám tam jen vodní chladič je tam napojený i chlazení oleje nechá se to ohřát a uvidí se no, ale já to vidím špatně, s těma kilákama a s tím co jsem viděl pod pokličkou bych se moooc divil kdyby to normálně fungovalo...+
Ještě jedna věc - má to dvě čidla na kontrolu tlaku oleje ?? jedno je u filtru a druhý o kousek níž, jsou úplně stejný - jednopin,hnědá barva plastu
jedno už je nový ale druhý vypadá původní
Jo ještě ten regulátor tlaku mazání jsem měl včera venku a datumovka 01/2019 takže už byl měněnej,mám za to že někdo to mazání už řešil,nevyřešil tak to poslali do světa :roll:
Já jen už vidím ten pohled majitele až se mu sdělí že je to KO (crazy)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jasně že to má dvě čidla pod filtrem, to maj všechny EA888 Gen2 od cca 2009, ale má bejt spodní modrý F22 spínající při 2,55bar a vrchní hnědý F378 spínající při 0,7bar ... Bez toho by nefungovala kontrola dvojstupňovýho tlaku mazání.
Je evidentní, že někdo léčil problém malého tlaku v otáčkách nad cca 3500 tím, že tam místo modrého dal hnědé aby to neřvalo když to má mazat normálním tlakem a tlak nikde ...
Ten řídící ventil N428 tedy měnili také, ital nebo kdo nevěděl co dělat. Prostě to nemazalo dlohodobě tak šlo pryč. Ten ventil zařídí to, že se v čerpadle přesunou kola ...
Do toho čerpadla mrkni, aspon budeš mít zákazníkovi co ukázat, můžeš ho rozebrat až před ním aby si nejprve zkusil sám zatočit :D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jde o to že on si absolutně neuvědomuje vážnost situace a že to taky může být oprava za balík, myslím si že to stejně nebude chtít vyřešit protože si bude myslet svoje, je to takovej no,jak to říct slušně,no prostě z principu nevěří nikomu...tak si myslím že to složíme,dáme mu to a budou s tím jezdit až se to hvízdne jak fechtl (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A ty čidla tlaku, to tedy necháš dvě hnědá, nebo mu tam naroubuješ dolu to správný modrý? Až to budete měřit, kromě volnoběhu změř, kolik maže ve 2 a 4 tis. ;)

Se divím, že takovej nevěřící koupil s takovou pohádkou tenhle zázrak, to mu musel prodat nejlepší kamarád :D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně, kamarád, bohužel...
Čidla dám ty co mají být,
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jasan, modrý 04E 919 081 A, hnědý bude do rezervy :D 038 919 081 K

Je to bohužel tak, ten rus co dělá opravy nejen těhle TSI po mistrech už taky říká, že každá reoprava co se k němu dostane je u toho zákazníka o dalšího kamaráda méně ... (crazy)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Píše to chybu toho řídícího ventilu tlaku mazání, už byl jednou měněnej ale asi ho vyměním znovu on stojí novej origo asi 1600, jinak mazací tlak nějakej naskočil, kontrolka se zatím nerožla (crazy)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No bude to o měření, tlaku i voltíků :) Vytočils to nad 3500-4000ot.? Pokud ano, tak s namontěným modrým čidlem neskočila na budíkách žádná hláška?

Co přesně to píše za chybku?

Je divné, že by už jednou měněný N428 byl zase špatný. Po startu na něj musí být na pin 1 přivedena kostra ud ECU, na pinu 2 je spínaný trvalý 12V. Při vytočení nad cca 3500ot ECU vypíná kostru na pin 1. Odměř to ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Super dík moc
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Takže nevyřešeno, včera se vyměnil ještě ten ovládací ventil tlaku mazání,nový,origo, studený podle budíku tlak naskočí asi na 1,8bar jenže jak se to trochu ohřeje a spadnou otáčky padne to okamžitě tak na 0,5bar , v otáčkách to maže dost ale na volnoběh nic...ten tlak někde valí prostě bokem
Co stojí tak tento motor ?? Je třeba na to připravit majitele... (crazy)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To se dalo bohužel čekat ... Proč mu ten motor nesežene kamarád, co mu prodal tu audinku :D

Však jsi tu sám už psal cenu v reichu, tady to bude podobný. Otázka je zda vůbec koukat po nějakým jetým motoru, to už bych hledal jen z nějaké bouračky a nejlépe tovární repas podle štítku na rozvodech. A pokud vzít nějaký repas dělaný na kšeft, tak si prověřit, co je to za firmu. Koupit něco s problémovými písty a neprověřeným stavem ložisek, tedy tlakem mazání je jen opakovaný risk co už jednou udělal ...

Tady to bude mít chycený i uložení v hlavě, takže nelze brát jen short, musí to být včetně hlavy ...

https://www.ebay.de/itm/Motor-2-0-TFSI- ... SwObRenWjW
si němec vezme jen za nový rozvod ...

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... =0&_sop=12
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ten první odkaz za těch 1250 EUR je jen na výměnu rozvodů, ebay mám zmáknutý beru tam dost věcí stejně jako němčinou vládnu ;)

Obnášelo by to tohle :

https://www.ebay.de/itm/CDN-2-0-TFSI-Au ... SwWqBfaduz

Což je bratru 65tis. korun, nevíš jak bude vypadat turbo,nějaký věci okolo,olej,nemrzka,tam hadice,tam to,tam ono a je z toho kilečko jak vyšitý a to nevím jestli vůbec máme chuť to zrovna jemu dělat,to je taky jeden z těch co se mu zdá všechno drahý,pak jede jinam a oklikou se dozvíš že tam nechal 3x tolik...

Kamarád se vyjádřil asi tak že kdoví co s tím dělal a jak s tím jezdili že to auto bylo naprosto v pořádku,neřeším,to je mezi nima, já ale čekal že to dobře nedopadne (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Udělej rozpočet, představ, nebude souhlasit, zaplatí to co se udělalo a odjeeeezd :D
Jasan, v pořádku bylo, gumky pod filtrem jako nový, čidlo normálního tlaku taky na místě, šrouby z lišty ve vaně nebyly ... Ať si kluci nabroušej vidle (crazy)
Naposledy upravil(a) Rayx dne 16 dub 2021, 08:49, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

A pravdu máš v tom že dávat další starej motor je sebevražda, navíc tak nevědí co by za to chtěli, na jeden z bazoše jsem psal, odpověděli mi obratem, holý 60, komplet se vším 180, takl jsem mu slušně napsal jestli se nezbláznili... :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“