Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Rayx píše:Udělej rozpočet, představ, nebude souhlasit, zaplatí to co se udělalo a odjeeeezd :D
Přesně tak bych to viděl...jenže on fakt žije v tom že to dělá čidlo za 200, nevysvětlíš mu to
Hele jsme v tom zhruba za 10 no, čerpadlo,čidla,regulátor,olej,origo filtr,práce
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jinak to nepůjde, tak cenu toho co se udělalo jsi mu jistě nastřelil, uvidíš, jak se bude cukat ... Ale máš to sfocený, kolega svědek, auto v servisu, nevím co si představoval, to by musel být slepý ...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo, dostal to před chvílí hned z první, chvíli tam bylo ticho a že ok že zkusí něco s tím co mu to prodal,ale to asi nedopadne no
Holt mu nic jinýho nezbyde než do toho nasypat, ať už to budme dělat u nás nebo někdo jinej...
Já bych se tomu klidně vyhnul páč bych za to nerad nesl doživotní záruku (rofl)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

A sme doma :( tieto nové mašinky....môžete robit cokolvek...ak je to raz vybehané..hotovo.

Dimenzácia olejovej sústavy je 0%....žiadna rezerva.... stačia mierne vybehané púzdra na vačkách a pod......no a tlak nikde :(
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:Jojo, dostal to před chvílí hned z první, chvíli tam bylo ticho a že ok že zkusí něco s tím co mu to prodal,ale to asi nedopadne no
Holt mu nic jinýho nezbyde než do toho nasypat, ať už to budme dělat u nás nebo někdo jinej...
Já bych se tomu klidně vyhnul páč bych za to nerad nesl doživotní záruku (rofl)
Mechám je právě nejvíc opotřebovaný z toho, co píšeš..Věčný souboj o kvalitní práci a svou pověst, protože na tebe stejně vše svedou, ať se s majitelem domluvíš jakkoli..Křivda nejvíc bolí a kamarádi jsou často nebezpeční..Marně se vysvětluje , že je to stará bába, na které vše je načasované. Pořád jí něco bolí, sem tam ještě něco uvaří, ale do postele už to není..Tohle jsem jim vždy říkal, ale oni si mysleli, že mají nějakou 25 letou sexbombu.. :?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Takže reakce zákazníka překvapila, nechal si to vysvětlit a dá se novej motor
Nemá někdo zkušenost kdo to kvalitně repasuje ?
Nerad bych nějaký polsko aby se to za rok řešilo znovu...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já se do toho snad opět pustím sám, v německu by komplet opravná sada vyšla na asi 20tis. a je tam opravdu všechno viz obrázek níže, oprava uložení vaček kdyby stála plácnu 5-6tis. , klika snad bude cajk ale kdyžtak brus kliky to už není žádná raketa
Pořád jsem na poloviční ceně než za to všude chtějí, navíc tento motor nikdo nemá skladem a opravovali by ten stávající :roll:
Obrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To je slovo do pranice ;) Já sám jsem taky toho názoru, že ve většině případů kupuju horší kvalitu, než jsem schopen odvést na daném úkolu sám, něco se při tom i naučím a ještě ušetřím 8)
Jak moc na to spěchá? Já vím že místo je vždy problém, ale pokud by to šlo, před nakupováním bych motor vytáhl, rozebral a zjistil jak na tom vlastně všechno je ;) Pak by se vidělo i vědělo. Taky nemám důvěru k těm různým hotovým repasům, ani nevím, že by ty repasy výměnou někdo v ČR dělal, většinou to je GO toho motoru co dojede ... A co se týká takových sad dílů, raději bych si to poskládal sám, něco aftermarket, něco origo 8)
S tou hlavou, ložiskovou stěnou i hřídelama je to třeba vidět sám, ono tady moc prostoru na repas není, brousit víko a znovu svrtávat, když budou KO hřídele asi nemá moc smysl a je třeba kouknout po jiné ...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tu hlavu ti udělají, vačky se pošlou na nástřik a obrousí na nový větší rozměr a pak se musí jak říkáš převrtat hlava a vačky zaškrábat, toho bych se nebál, spíš mám fedry z toho spodku, brousit kliku se mi moc nechce...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No proto bych nejdříve jen rozebíral, kdoví co z toho nakonec vyskočí ...
Jinak tady je ještě lahůdka a to vyvažováky, jen v kluzných hliníkových pouzdrech, kterejm se to nemázání taky nelíbí 8)
Ty maj předpis "Vyvažovací hřídel je třeba po demontáži vždy vyměnit." a krom toho maj být v bloku ještě pouzdýrka, který VAG asi nikdy nenabízel přestože mělo číslo 06H 103 396 J nebo 06H 103 396 L ... KS to začal nabízet nedávno pod 72388690 pro aftermarket 8)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já na to asi seru (rofl) to je tak se do toho zamotat, ať si s tím dělá co chce... (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No já tě nechtěl vystrašit :D Hele, motor musí vytáhnout tak jako tak, to samý rozebrat. Ty už víš že to nemaže a vyměnils vše, co lze bez rozborky motoru (ložiskovou stěnu jsi sice nesundal, ale ono to jen na konci těch hřídelů nebude ...)
Každej motor má svý záludnosti, tak by ses mu na něm i naučil, pokud by se při rozborce zjistilo, že to je všechno mrtvý, tak by měl aspon jasnou nezávislou info. Si vem, že přiletí někam kde to znaj ještě míň a s klidným vědomím se mu do toho pustěj (rofl)

A nebo mu "doporuč" třeba

https://repas-motoru.cz/ukazka-strany/ alias www.auto-motory.sk
pan Lemon co dělé "lemon engines" ...

nebo

https://tfsi.cz/
https://tfsi.cz/motor-ea888/

https://www.sbazar.cz/mjaska

http://www.dtsberoun.cz/motor-1-8tsi-oprava
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já bych z toho nedělal motor do raketoplánu... Normálně to komplet rozebrat zjistit škody a pak řešit co s tím dál, co jde nebo nejde koupit a pořešit. Sundáš víko z ojnice a uvidíš jestli je chycená nebo ne, to samo vačky. Většinou pokud něco hůř maže, tak to jako první chytne 4tá ojka. Je nejdál a nejvíc namáhaná součást z motoru.
Já když dělal naposledy vyvažováky na nějakém Passatu, tak turbo ko, vačka ojetá do kulata,tandem vyrachtaný od toho jak to jezdilo částečně na sucho, ale klika ok. Jen 4ta ojnice sjeté šály, ale klika jak zrcadlo...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Dám ti dobru radu ;) kašli na to! Toto nie sú motory na GO....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak se to vyřešilo samo, majitel si to odvezl a koupil si BMW... (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“