Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Josefbmw
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 24 lis 2018, 12:03
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Josefbmw »

Prosím Vás, mohl by mi někdo vysvětlit proč se vlastně dělá to dvoustupňové čerpadlo. V čem spočívá jeho funkce?
Asi u těhle motorů jsou i jiné montážní vůle na klikovém hřídeli, že to běží na malých vůlích ?
Děkuji
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To se zeptej konstruktérů/techniků, kteří nenašli jiný způsob (za nezvýšených výrobních nákladů), jak snížit vnitřní ztráty chodu motoru a s tím související emise tedy homologace dohnané na mez dosažitelné u spalovacího motoru ... Ta libůstka s redukovaným tlakem mazání je už dlouho jak u benzínu, tak dieslů ...

Princip máš tady, chce to hlídat hladinu oleje a nepodceňovat jeho výměny, i tak je ale životnost motoru / auta dnes plánovaná asi na 250 000km ...

Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vynálezy zkázy no,nejhorší je to že v německu,itálii apod si to odjezdí svoje,pak se to dotáhne sem a začne to... (noteeth)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Asi tak no, km tomu nikdo neodpáře a omezený mazání je cesta víme všichni kam ...

Když se nyní koukám do DP, kolik maj mazat ty řemenový 1.2/1.4 TSI řady EA211, tak je to taky bezva ...

Při teplotě oleje 80°C
volnoběh - min. 0,6 bar
2000ot/min - min. 1,5 bar
3800-4500ot/min - min. 2,8 bar

pro 1.0 TSI nebo 1.5 TSI EA211 EVO už ani hodnoty tlaku oleje v DP neuváděj a testuje se jen přes diag ...
No tady má sice snímač tlaku G10 spínat taky při 0,3-0,6 bar jako u výše uvedených, tak ještě tomu naložit 0W-20 a je vystaráno ... Diesly EA288 jsou na tom podobně (crazy)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Proto hned jak jsem tu 1.4 koupil šla tam 5w-40. A kdyby měly přijít nějaké problémy s mazáním, tak tam půjde milošovo superturbo a hybaj do áček.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Příspěvek od roman1648 »

Kluci tak dávám update...majitel to měl přes rok postavený u domu a dumal co s tím..
Motor se nechal udělat, kompletní GO...někde v Brně,majitel si řešil sám, z původních 60tis. byla cena 97tis...,to namontovali jsme to,motor se ohřál a mazání svítí na volnoběh znova (LOL)
Už jsem to řešil - jak je to s těmi čidly jen pro jistotu? Hnědě u filtru, modré pak níže. Podotýká že celý blok olejového filtru je taky nový,čerpadlo mazání nové...
Vymotal jsem čidlo u filtru a dal tam budík, na volnoběh se mi skoro nehne, na 2tis.ot to maže ca. 2,5bar, teď babo raď ??
Rovnou to asi řešit s tím kdo dělal tu GO?? (wallbash)
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Bydliště: šumava

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Příspěvek od golfgti16v »

nemuzou byt pricpane ty sitka ve vyvazovakach snad je pri te go vymenily nebo alespon skontrolovali
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Příspěvek od roman1648 »

Vůbec nevím ale do prdele když si za to vzal pomalu 100tis. tak snad mohl udělat všechno.... :(
Kolega,ač nerad, to jel dneska s majitelem řešit za tím kdo dělal tu GO tak jsem zvědavej (noteeth) (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Příspěvek od roman1648 »

Tak opráším tento nekonečný příběh, po několika měsících prý nic zásadního neobjevili, prý snad by to mohla dělat ojetá vačka (noteeth) ,tvl to jsou informace jako prase,jak snad ? Tak ji změřím,pokud nemám čím tak někde nechám změřit,to stejné uložení,porovnám s dílenskou příručkou - je v toleranci nebo není???
Mě připadá že ten kdo to dělá konkrétně o tomto motoru ví prd
Neměl by někdo dílenskou příručku na tento motor 2.0TFSi 155kw typ CDNC ?
Asi se do toho nakonec budu muset pustit sám,ač nerad
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Příspěvek od Čert »

Mám jen CNCD v eng. :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Příspěvek od roman1648 »

Eng ani Nem mi neva, je to můj denní chléb, už jsem si to stáhnul,díky
Třeba axiální vůle na vačkách 0,024mm hraniční hodnota 0,050 tam zrovna ten tlak oleje může utíkat, to je tak na celkovou rozborku a měření všeho co s tím jen trochu souvisí :?
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Re: Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC

Příspěvek od Pája 19 »

Do hlavy přece nejde plný tlak oleje, nebo tyhle motory už nemaj reduktor tlaku?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“