Bliká mazání na volnoběh Q5 2.0TFSi CDNC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To by musely být nedotažené ...
Co na to foto koukákm, obecně je u týhle řady třeba stromek na klice vždy jistit šroubem, při demontáži i montáži, když je takto na volno je zaděláno na průser ...
Co koukám na tu první fotku, to je stav hned po sundání deklů, nebo si tam další šrouby sundal sám? V tomhle stavu to určitě jet nemohlo
Co na to foto koukákm, obecně je u týhle řady třeba stromek na klice vždy jistit šroubem, při demontáži i montáži, když je takto na volno je zaděláno na průser ...
Co koukám na tu první fotku, to je stav hned po sundání deklů, nebo si tam další šrouby sundal sám? V tomhle stavu to určitě jet nemohlo
Nene, ty tam jsou, jo, fotka je zmenšená abych to sem nahrál,navíc focená upatlaným telefonem,víš jak no
Koupil to borec co mu děláme i ostatní auta pro ženskou,kupovali to s tím že na volnoběh bliká mazání...i když mu to kolega opakovaně rozmlouval ať to nedělá,měl svoji hlavu,myslel si že se vymění olej a bude to dobrý...asi tak
Zkusíme vyměnit to olejové čerpadlo a změřit tlak mazání,pokud se to nezlepší,je to jasný..
Koupil to borec co mu děláme i ostatní auta pro ženskou,kupovali to s tím že na volnoběh bliká mazání...i když mu to kolega opakovaně rozmlouval ať to nedělá,měl svoji hlavu,myslel si že se vymění olej a bude to dobrý...asi tak
Zkusíme vyměnit to olejové čerpadlo a změřit tlak mazání,pokud se to nezlepší,je to jasný..
No pokud to s tím takto koupil, tak měl vědět co to obnáší, jestlipak si vyhádal slevu min. 50 na opravu ...
Problém je, že to bude už jistě někde chycený a tlak bude utíkat tudy. Volnoběh na teplým to prověří vždy, ale ono to bude mazat málo i za jízdy ...
Rusak tomu zkoušel odpojovat ten řídící ventil, aby čerpadlo jelo stále na plný tlak a ne ten regulovaný do 3500ot, ale to není oprava a efekt nebývá velký ... N428
Problém je, že to bude už jistě někde chycený a tlak bude utíkat tudy. Volnoběh na teplým to prověří vždy, ale ono to bude mazat málo i za jízdy ...
Rusak tomu zkoušel odpojovat ten řídící ventil, aby čerpadlo jelo stále na plný tlak a ne ten regulovaný do 3500ot, ale to není oprava a efekt nebývá velký ... N428
No, právě, nějakou opravu neopravu to raději nic...
Hele to byla kára kupovaná s tou správnou pohádkou,jak jsou tam nový písty a já nevím co, motor je zblitej od oleje a šmíru,nevěřím že na to někdo máknul,dekl na origo šedým tmelu,rozvody původní - vidíš jak ten šponovák je vyjetej...
Popravdě nevím co s tím, když se udělá čerpadlo a rozvody je to matroš odhadem za 10tis. a nemusí to nic přinést...
Hele to byla kára kupovaná s tou správnou pohádkou,jak jsou tam nový písty a já nevím co, motor je zblitej od oleje a šmíru,nevěřím že na to někdo máknul,dekl na origo šedým tmelu,rozvody původní - vidíš jak ten šponovák je vyjetej...
Popravdě nevím co s tím, když se udělá čerpadlo a rozvody je to matroš odhadem za 10tis. a nemusí to nic přinést...
Holt pohádky ...
Jaký je to rok? Je tam už upravený napínák, ale ty km neodpářeš, navíc asi ten nižší tlak nedopínal, tak se řetízek už vytáhl.
Jo, tak to je, prostě do toho nikdo nevidí a utíkat to může kudy chce. Pokud tedy chcete dát nový čerpadlo, starý rozeber a mrkni jak vypadá uvnitř. Myslím že jen čerpadlo to nevyřeší.
Ten trn pod filtrem jen pro sichr.
Jaký je to rok? Je tam už upravený napínák, ale ty km neodpářeš, navíc asi ten nižší tlak nedopínal, tak se řetízek už vytáhl.
Jo, tak to je, prostě do toho nikdo nevidí a utíkat to může kudy chce. Pokud tedy chcete dát nový čerpadlo, starý rozeber a mrkni jak vypadá uvnitř. Myslím že jen čerpadlo to nevyřeší.
Ten trn pod filtrem jen pro sichr.
Já si to myslím taky že jen čerpadlo to nespraví, ale OK, mrkneme se na to
Hele kdoví jak dlouho to takto jezdilo i talošce, pak se to doveze k nám,naleští a vždycky to nějakej tukan koupí...
Je to rok 09 takže to asi bude verze ještě před inovací
Filtr to má plechovej šroubovací normálně takže vyndat ten trn a mrknout na gumky jo
Hele kdoví jak dlouho to takto jezdilo i talošce, pak se to doveze k nám,naleští a vždycky to nějakej tukan koupí...
Je to rok 09 takže to asi bude verze ještě před inovací
Filtr to má plechovej šroubovací normálně takže vyndat ten trn a mrknout na gumky jo
Pokud 2009, tak tam ten napínák někdo měnil, ten upravený v koncernu po mnoha skokanech nasadili až od 3.2012 ...
2.0 na tom se špatnými stíráky byly podobně jako 1.8 který začali mrcasit od konce května 2009, u těch 2.0 víc detailů ale nevím, tak se mrkni na svíce, jestli to vůbec má smysl řešit a nehodit tenhle motor do kupru rovnou ...
Ten trn uvidíš v tělese držáku filtru když vyšroubuješ filtr, je tam proto, aby mohl olej z filtru odtéct do vany při jeho výměně, jinak ho to hrdlo filtru tlačí proti pružině a tím uzavírá ten odtok, tedy i místo kde může mizet tlak ... Normálně ho vytáhneš háčkem a pod.
Tady to už mělo výměn dost jistě i s LL intervalem, tak ty kroužky budou možný jak z tý fotky
2.0 na tom se špatnými stíráky byly podobně jako 1.8 který začali mrcasit od konce května 2009, u těch 2.0 víc detailů ale nevím, tak se mrkni na svíce, jestli to vůbec má smysl řešit a nehodit tenhle motor do kupru rovnou ...
Ten trn uvidíš v tělese držáku filtru když vyšroubuješ filtr, je tam proto, aby mohl olej z filtru odtéct do vany při jeho výměně, jinak ho to hrdlo filtru tlačí proti pružině a tím uzavírá ten odtok, tedy i místo kde může mizet tlak ... Normálně ho vytáhneš háčkem a pod.
Tady to už mělo výměn dost jistě i s LL intervalem, tak ty kroužky budou možný jak z tý fotky
To jde ruku v ruce ... Třetí generace motorů EA888 má jinej nesmysl toho trnu, kterej taky modifikovali, tam už předepisujou výměnu při každé výměně filtru, protože z kovovýho přešli jen na patrony
https://forum.skodahome.cz/topic/129294 ... nt=2356871
Rozměry kroužků jsem si neodměřoval, jen jako celek ten trn prodávaj za cca 2 kila - 06J115679E.
Záleží kolik času na tom chcete nechat, já bych nahradil ty o-kroužky, poskládal to s tím, že si musíš ohlídat, že se nehne ten stromek na klice a změřil tlak mazání znovu. Jestli mrknete při tom i do toho čerpadla je na vás, je to ale chvilka a vidělo by se, v jaký stavu je uvnitř. Pokud ale nebyl ve vaně žádný "píseček", tak bych čerpadlo nechal být.
Každopádně bez mazání umře všechno, tak je otázka, jak to vypadá tady, kde ten vršek motoru je na to extra citlivej ...
https://forum.skodahome.cz/topic/129294 ... nt=2356871
Rozměry kroužků jsem si neodměřoval, jen jako celek ten trn prodávaj za cca 2 kila - 06J115679E.
Záleží kolik času na tom chcete nechat, já bych nahradil ty o-kroužky, poskládal to s tím, že si musíš ohlídat, že se nehne ten stromek na klice a změřil tlak mazání znovu. Jestli mrknete při tom i do toho čerpadla je na vás, je to ale chvilka a vidělo by se, v jaký stavu je uvnitř. Pokud ale nebyl ve vaně žádný "píseček", tak bych čerpadlo nechal být.
Každopádně bez mazání umře všechno, tak je otázka, jak to vypadá tady, kde ten vršek motoru je na to extra citlivej ...
Díky za informace, čerpadlo jsme vyměnili, co je mě divný tak to původní čerpadlo se strašně těžce otáčí, jako rukou s tím skoro nehneš, to je divný ne ?
Nový čerpadlo se otáčí úplně lehce, i po zalití olejem
Nalepili jsme vanu,prsa, novej ten trn pod filtr a origo filtr dojde dneska ( předtím tam byl filtr Mann ) zkusíme tlak oleje budíkem a uvidíme no
Nový čerpadlo se otáčí úplně lehce, i po zalití olejem
Nalepili jsme vanu,prsa, novej ten trn pod filtr a origo filtr dojde dneska ( předtím tam byl filtr Mann ) zkusíme tlak oleje budíkem a uvidíme no