Ford S-Max 2009 2,0 TDCi103kw-jaké jsou nejčastější problémy

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Ford S-Max 2009 2,0 TDCi103kw-jaké jsou nejčastější problémy

Příspěvek od OťasTDi »

Chlapci jaké jsou takové nejzámější notorické problémy tohohle Fordu? najeto cca 150tis (možná). Na co si dát extra pozor u ojetiny? je to 2009 2,0 TDCi103kw
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Tyhle motory jsou dost spolehlivé a netrpěj žádnýma extra problémama.Jedinej problém je majitel a jeho užíváni vozu.Oproti vw nemá nox a nemá ani vaporizér.Mrkni do výfuku kvůli dpf protože ford má kat a dpf odděleně a počítej kus 20tis.Asi bych oželil i aktivní podvozek tlumič není zrovna levnej.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

předpokládám, že výfuk by neměl být úplně zahulený sazemi?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Mel by byt uplne cisty pri tech KM :)
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

super mrknu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:super mrknu
mrkni tam fotákem a dej to sem, čistý výfuk s dpf jsem u ojetiny už dlouho neviděl ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Na té 1.8 jsem dvakrát měnil EGR , jednou Galaxy pak Mondeo, starter, nějaký blbiny na kabeláži ale nic zásadního si nevybavuju, nemá to teda bůhví jakou dynamiku s tímto motorem ale zase plazivec to taky není
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

1,8 a 2,0 sú úplne iné motory. 1,8 vychádza konštrukčne ešte zo starých motorov, samozrejme sú tam poriadne zmeny. 2,0tdci je PSA a ford ich len dodáva. Motoricky , vstrekovanie ok. Jazdia mi s nábehom 350t km a vyššie a sú cajk. Samozrejme majú skrátený interval a dobrý servis. Čo sa týka problémov. Výfuk , zotrvák, startér, hadičky k čidlu dpf cca 250tkm, sem tam podvozok, ako bolo písané, ale často je to len v kábeláži. Inak ok oproti iným vozidlám.

Mimo to nastáva problém, že si majitelia kúpia ojetinu so 150t km a nadávajú aké sú to vraky a všetko odchádza. To áno, ale stočenky zo 400t km ;)
Odpovědět

Zpět na „Ford“