E61 530xd 170kw

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Venda TD
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 09 lis 2013, 17:38

E61 530xd 170kw

Příspěvek od Venda TD »

Zdravim,


Chtel bych se zeptat na par veci, mozna s tim ma nekdo osobni zkusenost.

Po delsi jizde se mi stava ze se z pod kapoty uz na odstavenem aute, u torpeda a ledvinek, lehce vali kour.. Dost jsem toho hledal ale pricin muze byt nekolik a nevim kde zacit.

1. Nejaka hadicka na nebo u DPF. Udajne odpojeni nema vliv na funkci resp. nejde pocitove znat.

2. Praskle svody. Tady malinko vaham. Kdyz se podivam na svody, tepelny stit je v miste kolem priruby turbo/svody zlehka okoureny. Mam uz ty svody na V-band. Nikde jsem nenasel zda se delaly i plechove. Praskaji i litinove? Mohl by byt problem jen ve spoji tzn. dat jen nove tesneni+objimku? Mam uz na stole nove turbo na vymenu ( dostal jsem k auto pred dvemi lety ale nebyl duvod ho menit). Turbo se ted bude menit vcetne pretesneni svodu, stefty a mazani. Pokud zlobi i tento typ svodu tak bych nerad pri vymene turba zjistil ze jsou svody ko a auto stalo na dilne nez svody dorazi..

3. Kdyz se minuly rok menil odlucovac oleje, nebyl v nem ten filtr.. To ze tam ma byt jsem zjistil az ted..

4. Muze to byt unik vody a odpar? Me to podle pachu prijde spis jako olej ale je to jen jemny kouri a neni to uplne jasny..



Diky moc za nazory.
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.

Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2

BMW e61 530 XD 3x M-Paket. styling 63
Odpovědět

Zpět na „BMW“