Já bych si vybral provedení, kde už bude těleso hliníkový, konkrétní tip ale nedám. Dohledat případně podle staršího čísla 04E121600AD nebo té novější už uvedené revize 04E121600CR. Těžko říct, jestli jim to těleso uvnitř někde praskalo, chtělo by to ověřit na vydaná TPI. Když si ale vemete, jaký moduly čerpadel nebo olejových filtrů dnes z plastu dělaj, asi by se o tom vědělo více i veřejně, kdyby se tak dělo ...
Jinak když si znovu prohlídneš to schématko v mém posledním včerejším postu, tak jsem tam zakreslil/zvýraznil žlutě ten 87 stupnový termostat, co otvírá zpátečku z chladiče, ten pokud by těsnil a nešlo na něj z hlavy těch cca 87 a víc, tak skrz chladič nesmí protýct ani kapka. Přívodní hadice do chladiče se ale prohřeje díku té propojce k baňce, která je sice škrcená a s menším průřezem, ale je tam. Chladič to ale prohřát nemůže, pokud se to děje, je ta zpátečka otevřená ...
105 stupnový zakreslený/zvýrazněný zeleně, který otvírá výstup z bloku motoru do chladiče, ten jen otevře spodek motoru do systému chlazení, tedy přidá se v cestě k tomu, co už dávno teče z hlavy Pokud otvírá dřív, ovlivní pochopitelně i otevření toho 87 stupnovýho, kterej je podle těch řezů a schemat hned za ním.
Tohle je ze staršího SSP pro řetězovýho TSI, už tehdy to koukám mělo tenhle duální chladící systém s dvěma termostaty, jen čerpadlo měli jinde ... V principu to samé jak tady jen navíc s čerpadlem.
No a kdyby ta angličtina nudila, tady je SSP od škodovky přímo na CHPA a další EA211 v řeči kmene našeho dolíku
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/file/gRRd6lpINVWF/101-zazehove-motory-rady-ea211-pdf#!ZJExMwR2AQL4MGyxMGSuZmSyL2SwZRMKIx5EqUN3Zxc2EQEuAt==