A zkusit ten pojistný (redukční) ventil na olejovém čerpadle nazkoušku našperovat co to bude dělat, nemyslím ten přepínací normální /redukovaný.
Zkusit jen na ten volnoběh samozřejmě.
1.8 TSI CDAA nemaže
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No po odevzdání zákazníkovi to najelo 350km bez konvičky, a pak prý náhlý šlus a mazání nula.
Ono jde o to, jak moc najednou to bylo, to už se musí najít na dílech.
Čidlo redukovanýho tlaku spíná cca 0,55-0,7-0,85bar, znamenalo by to že motor ani nevytáčel nad 3000-3500ot, že neproběhla kontrola čidla normálního tlaku spínajícího při cca 2,15-2,55-2,95bar.
To by Honza, když to čerpadlo otevřel, musel najít tu pružinu u "cold start valve" KO nebo něco se sedlem kolem tý kuličky.
Ono jde o to, jak moc najednou to bylo, to už se musí najít na dílech.
Čidlo redukovanýho tlaku spíná cca 0,55-0,7-0,85bar, znamenalo by to že motor ani nevytáčel nad 3000-3500ot, že neproběhla kontrola čidla normálního tlaku spínajícího při cca 2,15-2,55-2,95bar.
To by Honza, když to čerpadlo otevřel, musel najít tu pružinu u "cold start valve" KO nebo něco se sedlem kolem tý kuličky.
Při odpojeným N428 to má při 2000 mazat to co jinak při 3500-3700, tedy 3-4bar.Honza Kolář píše:Jinak, tlak oleje po startu s odpojeným přestavovačem byl stejný, jen neklesnul. Po ohřátí klesl ještě více. Studený pod 2bary, teplý cca 1 a míň.
Naposledy upravil(a) Rayx dne 11 zář 2021, 12:18, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
Honzo, ty rozměry o-kroužků nemám, muselo by se odměřit na novém dílu ... Ale ten trn nestojí moc, v autorizáku by měl být za 224
06J115679E
Tady to mělo sice fix interval, tedy častější výměny, ale zase to nemá nalítáno hafo, tak snad ty kroužky nevypadaj jak ty vlevo. Ale je to zásadní místo, to když netěsní, tlak není, tak se to musí prověřit jako jedno z prvních míst. No případně tam zkusit dát větší kroužky a odzkoušet, jak jde máčknout ten trn do sedel.
Měl bys pro mě prosím ještě info k tomu co jsem psal?
Jaký ty ostřiky pod písty jsi tedy vzal, číslo?
Skutečně to mělo ve hlavě jiný zpěták v olejovém kanálku než to z fotky zpátky ve vlákně? Psals jen o kuličce a pružince, to tam co vím není.
Sítko i ventil ve staré ložikové stěně byly nebo ne?
Dík
06J115679E
Tady to mělo sice fix interval, tedy častější výměny, ale zase to nemá nalítáno hafo, tak snad ty kroužky nevypadaj jak ty vlevo. Ale je to zásadní místo, to když netěsní, tlak není, tak se to musí prověřit jako jedno z prvních míst. No případně tam zkusit dát větší kroužky a odzkoušet, jak jde máčknout ten trn do sedel.
Měl bys pro mě prosím ještě info k tomu co jsem psal?
Jaký ty ostřiky pod písty jsi tedy vzal, číslo?
Skutečně to mělo ve hlavě jiný zpěták v olejovém kanálku než to z fotky zpátky ve vlákně? Psals jen o kuličce a pružince, to tam co vím není.
Sítko i ventil ve staré ložikové stěně byly nebo ne?
Dík
Naposledy upravil(a) Rayx dne 11 zář 2021, 12:19, celkem upraveno 1 x.
Tak rozměry o-kroužků jsem asi dohledal Kolik tedy maj ty co tam máš nyní?
Je to stejně provedení, dva takový kousky a zničí to motor ... U dieslu se u patron filtru musí měnit o-kroužky vždy, tady u benzínu 1.8/2.0 EA888 začali servismanům předepisovat výměnu komplet "trnu" až na Gen3, od OIII, ale stejně to moc lidí nedělá včetně autorizáků ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 69#1284069
Je to stejně provedení, dva takový kousky a zničí to motor ... U dieslu se u patron filtru musí měnit o-kroužky vždy, tady u benzínu 1.8/2.0 EA888 začali servismanům předepisovat výměnu komplet "trnu" až na Gen3, od OIII, ale stejně to moc lidí nedělá včetně autorizáků ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 69#1284069