1.8 TSI CDAA nemaže
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
1.8 TSI CDAA nemaže
Ahoj,
potřebuji radu. Dělal jsem repasi motoru CDAA. Žral olej- klasika.
Vyměněny písty, kroužky, výbrus (kvůli rýze), hydroštěly, opravené ventily. Nové šály na klice i ojnicích, nové rozvody, šroub přestavovače.....
Sestava bez problému. najeto 350 km a najednou varování na nízký tlak oleje. Čidla vyzkoušena a OK. Měřil jsem tlak a po nastartování naběhne na necelý 2 bary, ale po 5 s spadne na nulu a při zvýšení otáček se už nezvedne. Zhasnu to a nastartuju znova s stejný výsledek. 5s maže, pak spadne na nulu.
Kde to hledat. Čerpadlo?
Díky za typy. Honza
potřebuji radu. Dělal jsem repasi motoru CDAA. Žral olej- klasika.
Vyměněny písty, kroužky, výbrus (kvůli rýze), hydroštěly, opravené ventily. Nové šály na klice i ojnicích, nové rozvody, šroub přestavovače.....
Sestava bez problému. najeto 350 km a najednou varování na nízký tlak oleje. Čidla vyzkoušena a OK. Měřil jsem tlak a po nastartování naběhne na necelý 2 bary, ale po 5 s spadne na nulu a při zvýšení otáček se už nezvedne. Zhasnu to a nastartuju znova s stejný výsledek. 5s maže, pak spadne na nulu.
Kde to hledat. Čerpadlo?
Díky za typy. Honza
Kolca
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 709
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Teď jsem tu anomálii zažil na 2.0TFSi Q5 viz vlákno :
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=177400
Projev stejný jak u tebe studený to chvíli mazalo pak to na volnoběh spadlo na nulu,čerpadlo nový, beze změny
Mrkni na ten komínek pod olejovým filtrem to mi tu kluci poradili, ty gumičky na něm spíš nebyly než byly, ale stejně to nepomohlo
My teda GO nedělali, majitel si to nakonec pořeší někde sám a vůbec mi to nevadí...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=177400
Projev stejný jak u tebe studený to chvíli mazalo pak to na volnoběh spadlo na nulu,čerpadlo nový, beze změny
Mrkni na ten komínek pod olejovým filtrem to mi tu kluci poradili, ty gumičky na něm spíš nebyly než byly, ale stejně to nepomohlo
My teda GO nedělali, majitel si to nakonec pořeší někde sám a vůbec mi to nevadí...
Neblbni, z čeho čerpáš? Jestli z ofiko DP, tak ses překoukl, jinak je to nesmysl. To cos napsal platí pro první generaci téhle řady EA888, tedy BZB, CAWB apod., tedy verze s neregulovaným čerpadlem. CDAA i CDAB je už generace 2, tedy dvoustupňový olejový čerpadlo. Jasný rychlý rozlišení jsou jedno nebo dvě čidla pod olejovým filtrem ...Čert píše:- to ale platí pro motor CDAB se 112kW....
pro motor CDAA je 2.7-4.5 bar / 2000 ot.
< 7.0 bar / < 2000 ot.
By mě zajímalo, jak a čím si Honzo nalepil víko vaček, a zda se něco dělalo s vyvažovacími hřídeli nebo ne
To že tlak padne chvilinku po startu je dáno tím, že při startu to tlačí naplno kvůli rychlému promazání, ale jakmile v systému vzroste tlak na cca 1,8bar, tak se čerpadlo začne přestavovat na redukovaný tlak (daný snížením čerpaného množství a tedy snížením průtoku), který holt na ty zvětšené profily míst tlakového mazání už nestačí ... stačilo na to evidentně jen 350km
Naposledy upravil(a) Rayx dne 11 zář 2021, 12:15, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
Ahoj,Rayx píše:Neblbni, z čeho čerpáš? Jestli z ofiko DP, tak ses překoukl, jinak je to nesmysl. To cos napsal platí pro první generaci téhle řady EA888, tedy BZB, CAWB apod., tedy verze s neregulovaným čerpadlem. CDAA i CDAB je už generace 2, tedy dvoustupňový olejový čerpadlo. Jasný rychlý rozlišení jsou jedno nebo dvě čidla pod olejovým filtrem ...Čert píše:- to ale platí pro motor CDAB se 112kW....
pro motor CDAA je 2.7-4.5 bar / 2000 ot.
< 7.0 bar / < 2000 ot.
By mě zajímalo, jak a čím si Honzo nalepil víko vaček, a zda se něco dělalo s vyvažovacími hřídeli nebo ne
To že tlak padne chvilinku po startu je dáno tím, že při startu to tlačí naplno kvůli rychlému promazání, ale jakmile v systému vzroste tlak na cca 1,8bar, tak se čerpadlo začne přestavovat na redukovaný tlak (daný snížením čerpaného množství a tedy snížením průtoku), který holt na ty zvětšené profily míst tlakového mazání už nestačí ... stačilo na to evidentně jen 350km
jo je mi jasné kolik má mazat.
Víko vaček nalepeno silikonem - tenká vrstva. Dávám bacha aby nevlezl kam nemá. Tady bych problém neviděl. Auto má najeto 150 tis. a jezdí na 15 tis intervaly. Uložení vaček se nezdá být špatné - vytahané a vydřené.
Co se týká vyvažovaček, ty byly venku - blok byl na brusu, protože v 2. válci byla rejha jak prase. Vyvažovačky jsem vracel zpět původní. Na sítka jsem dával bacha, ale nové jsem nedával - ani v autorizáku jsem je nekoupil....
Klika i ojnice jsou na nových šálech. Klika měřena a bez známek opotřebení....
Chystám se teď na výměnu olejového filtru (koupil jsem origo, nyní je tam MAN) a současně s tím vyndám a zkontroluju ventil pod filtrem. Ale moc tomu nedávám.
Další krok co uvažuju, je kontrola ložiskového rámu vaček, jak je v něm ten ventil pro nastavovač sací vačky. tam by to mohlo být vydřené co myslíš? Současně s tím bych vyndal a rozebral čerpadlo. Nevím ale o nikom, kdo by měl čerpadlo KO....
Co ten přestavovač tlaku co je v horním dílu olejové vany? četl jsem, že když se odpojí, zůstane nastavený na vysoký tlak. Ale i kdyby, problém to nevyřeší....
Kde jinde ještě hledat?
Kolca