Tak postupně, ale info Tě asi moc nepotěší ... Tlak hned po složení a prvním startu sis asi nezměřil, že? Ono u těhle potvor je nejlepší si tlak změřit ještě před rozborkou, aby se předešlo překvapení po složení.Honza Kolář píše:Víko vaček nalepeno silikonem - tenká vrstva.
Co se týká vyvažovaček, ty byly venku - blok byl na brusu, protože v 2. válci byla rejha jak prase. Vyvažovačky jsem vracel zpět původní.
Chystám se teď na výměnu olejového filtru (koupil jsem origo, nyní je tam MAN) a současně s tím vyndám a zkontroluju ventil pod filtrem. Ale moc tomu nedávám.
Co ten přestavovač tlaku co je v horním dílu olejové vany? četl jsem, že když se odpojí, zůstane nastavený na vysoký tlak. Ale i kdyby, problém to nevyřeší....
Na to víko je třeba dát co tam patří, ani když dáš slabou vrstvu něčeho jinýho, není to dobře, víko a hlava jsou ložiska samotná, žádný vložený šálky ...
Ty vyvažováky vidím jako průser ... Jak šly ven, jakou měly vůli, a pro montáž zpět, mrazils, jak šly zpět do bloku? Na ty pouzdra v bloku jsi asi nemrkl ...
Filtr samotný nezlobí, problém bývaj jen ty o-kroužky na trnu co je vsunut ve středové šachtě se závitem pro filtr, viz to vlákno co už postnul Roman.
Ten ovládací ventil N428, co zajištuje přepínání čerpadla mezi redukovaným a normálním tlakem, to je opravdu jen nouzovka to jeho odpojení, ale třeba pro zajetí po GO se to nechá použít stejně jako to naprogramovali v ECU pro prvních 1000km, kdy není po tyhle km ovládán Pro testovací odměření tlaku ho odpoj a uvidíš, jestli po startu bude tlak padat nebo ne.
S hledem na těch 350km ujetých, kdy nevíme kolik to mazalo po složení mám ale obavu, že se něco stalo kolem vyvažováků a bude to na další rozborku ...
P.S. - na olejové trysky s ventily (ve šroubech) pod písty se nešahalo? No zřejmě muselo minimálně na dvojce kvůli tomu brusu ... Tam vše sedlo zpátky jak mělo?